MuscleMeat

Wordt niet zwaarder

Filtlive pb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Goedemorgen allemaal

Lengte 182cm
Gewicht 81kg
Vetpercentage 10.5%

Aangezien ik al aardig droog ben.
Ben ik nu aan het bulken en aan het kuren
Om weer aan te komen in massa.

Ik gebruik om de 5 dagen
3ml sustanon plus 2ml deca

Ik ben nu al 5 weken verder maar heb niet het idee dat ik aankom.
Laatste spuit heb ik 5ml sustanon gebruikt.

Ik blijf rond de 81kg hangen.

Vorig jaar had ik ook gekuurd toen woog ik 90 kg.
Ging dus stukken beter.

Iemand enig idee?

Moet de kuur mischien nog aanslaan?
Of is het fake.

Gr

Je vreet te weinig.
For f**k sake. 1500 mg per week wegduwen ofzo en dan met dit soort vragen komen.
Simpele zielen hier.

Goedemorgen allemaal

Lengte 182cm
Gewicht 81kg
Vetpercentage 10.5%
.....bla bla bla...

Vorig jaar had ik ook gekuurd toen woog ik 90 kg.
Ging dus stukken beter.

Iemand enig idee?

Moet de kuur mischien nog aanslaan?
Of is het fake.

Gr

Wat doe je nu anders dan vorig jaar?? Food??
Je weet dus niet 100% zeker wat je in je eigen lijf spuit??? :eek:

O dear.. Dit gebruiken (vind het veel) en dan niet je voeding op orde hebben. En je hebt al eerder gekuurd ook?

O dear.. Dit gebruiken (vind het veel) en dan niet je voeding op orde hebben. En je hebt al eerder gekuurd ook?

:angstig::bang::eek!:...
tiny-men.jpg

• Like
Waarderingen: HB89
Niveau van deze sectie wordt steeds bedroevender...snap ook eerlijk gezegd niet dat iemand als eerste post hier gelijk een topic aan kan maken..maak er dan bv 250 post limit van

hij post toch nergens wat die eet, of zie ik niet meer goed? hoe weten jullie dan dat hij te weinig eet?
vraag hem liever om zijn voedingsschema te posten?

Hij wil horen dat zijn gear fake is...

Mcdonalds dieet

Gruwelijk dit.

klopt, misschien is zijn gear wél fake en eet jij gewoon te weinig. uh zijn je receptoren vol bedoel ik.

Waarom kijk je daar zo raar tegen op? Wil je mij zeggen dat elke keer dat je 2gram erin ramt elke keer 5kilo kan verwachten? Op een gegeven moment doet dat ook niks meer.

Waarom kijk je daar zo raar tegen op? Wil je mij zeggen dat elke keer dat je 2gram erin ramt elke keer 5kilo kan verwachten? Op een gegeven moment doet dat ook niks meer.
Ik denk dat hij je jent omdat wat je zegt wel klopt, maar niet opgaat voor je stats

Eerste keer zo hoog gedoseerd dus moet ik nu wonderen verwachten volgens hem

hij post toch nergens wat die eet, of zie ik niet meer goed? hoe weten jullie dan dat hij te weinig eet?
vraag hem liever om zijn voedingsschema te posten?
als hij niet aankomt eet ie te weinig, punt. De kwaliteit van zn voeding en traing etc bepaalt wat ie aankomt. Maar stil staan qua gewicht betekent te weinig eten.
Dit is nogal basic knowledge man. Als dit nieuwe info voor je is heb je hier niks te zoeken.

Terug
Naar boven