MuscleMeat

Wordt niet zwaarder

Bezoekers in dit topic

Niveau van deze sectie wordt steeds bedroevender...snap ook eerlijk gezegd niet dat iemand als eerste post hier gelijk een topic aan kan maken..maak er dan bv 250 post limit van

Dit

Is een hele goeie, zou een hele hoop gedoe / irritatie schelen.
Ben benieuwd naar Sanca Saxon zijn mening hierover (?)
 
Als je op sust en deca niet eens een kilo vocht aankomt is er zeker Iets mis met je gear post het is in het echt/nep selectie

Daarnaast is niet aankomen een te tekort aan callorien zeker met jouw stats
 
Dit

Is een hele goeie, zou een hele hoop gedoe / irritatie schelen.
Ben benieuwd naar Sanca Saxon zijn mening hierover (?)
Al eens eerder aangegeven, maar de reactie was toen dat men bang is dat mensen allemaal onzin gaan posten. Daar wordt de rest van het forum dan weer niet beter van.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Al eens eerder aangegeven, maar de reactie was toen dat men bang is dat mensen allemaal onzin gaan posten. Daar wordt de rest van het forum dan weer niet beter van.
Wellicht lastig te implementeren omdat men met plusjes en minnetjes natuurlijk ook het eea kan 'saboteren' (rel-topics welke erg goed scoren..), maar een soort van rating systeem (karma anyone?) zou niet verkeerd zijn.

De zoekfunctie bijvoorbeeld is een prachtig iets, maar er staan zo ontzettend veel topics tussen waar je geen fuck aan hebt indien je serieuze en bruikbare info zoekt.

Met iets als een topic rating zou je alle 'zooi' er misschien uit kunnen filteren.
 
niet aankomen is meer vreten zo simpel is dat en je kuurt je Gear mss niet goed :o:rolleyes:

post je voeding schema eens
 
Dit is gewoon correct Nederlands. Als er nou had gestaan 'ik irriteer mij er aan'. Het enige dat op te merken is, is dat 'eraan' aan elkaar hoort, maar dan ga ik mierenneuken en aangezien je 'erger' dik had gedrukt, doelde je daar vast niet op.

Edit: sorry Nomen Nescio , ik zie nu dat je 'irriteer' al had veranderd in 'erger'.:thumbs: Nu valt het 'inb4'-kwartje ook :D.
 
Back
Naar boven