- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Die gaan je absoluut niet zwaarder maken. Ud2 was wel mijn beste cut ooit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En met een beetje mayo erbij bedankt
UD2 is inderdaad een absolute aanrader. Net weer begonnen met een cycle van 5 weken.Die gaan je absoluut niet zwaarder maken. Ud2 was wel mijn beste cut ooit.
Ja weet ik, maar tijdens een bulk eet ik liever wat losser.Je kunt ook een bulking cycle opzetten alla UD2. Staat ook in het boek beschreven. Werkt heel goed.
Ja procentje per week verliezen op 3.5 dag echt diëten. Ideaal.UD2 is inderdaad een absolute aanrader. Net weer begonnen met een cycle van 5 weken.
Ja procentje per week verliezen op 3.5 dag echt diëten. Ideaal.
Ja weet ik, maar tijdens een bulk eet ik liever wat losser.
Vorige keer 10kg in 7 weken.Ja procentje per week verliezen op 3.5 dag echt diëten. Ideaal.
Die variant nog niet geprobeerd maar ga ik zeker ff in duiken!Voordeel is dat je bij de bulk variant dus geen vettoename hebt als je het goed doet. En dan hoef je dus nooit meer te cutten.
Even schoonpoetsen met wat Dreft zijn ze weer zo goed als nieuw.Misschien moet jij je receptoren opschonen, daar kan @Col_inc jou alles over vertellen.