AndroidHealthClinic

Workout van de acteurs van 300

Whaha bitches! laat ze eens wat 220 kg deadlifts doen en daarna 150 squats voor 20 reps. Alsof curls niet zwaar kunnen zijn, alsof dips niet zwaar kunnen zijn, wat een bullshit zeg.
Ik denk niet dat ze deadlifts, squats en dips als 'watch yourself in the mirror p*ssy exercises' zien.
Eerder doelen ze op 30 rep cable posecurls voor de pomp ofzo...
Ach, je weet zelf wel hoe het er aan toe gaat in sommige gyms.

En ja, het is amerikaans he, dan moet er wel een beetje stoere uitspraken gedaan worden natuurlijk. :D

Acteur zijn is zo gek nog niet. Lekker trainen en dik betaald krijgen. :)

Kunnen ze beter "p*ssy fitness watch yourself in the mirror exercises" zeggen, een serieuze bodybuilder weet ook wel dat compound beter is:)

Doe maar eens 20 tireflips for time zoals ze daar doen.
Als je daar 20 van kan doen heb ik mijn bedenkingen wat dit voor groei en kracht gaat opleveren, conditie trainen doe ik wel bij het hardlopen. Toch lijkt het me niet verkeerd om eens te doen, afwisseling kan nooit kwaad :)

Wat wil je liever, BB door die trechter blijven duwen waarvan de afmetingen bepaalt zijn in het prille begin van de 20e eeuw (vaak lukraak bepaalde methoden, overtuigingen en ideeen), of verder kijken dan 'wat je hebt gehoord' :D
Het lijkt voor de meesten goed te werken dat traditionele, gewoon basisoefeningen en voor de kleine spiergroepen isoleren. Verder prima om verder te kijken, alleen zie ik weinig nieuws, alles wat ze lieten zien doe ik effectiever in de gym. Wel eens leuk zo'n training, daar niet van, maar dit hoort eerder bij een opleiding in het leger ofzo (de film gaat er ook over).

Wel eens leuk zo'n training, daar niet van, maar dit hoort eerder bij een opleiding in het leger ofzo (de film gaat er ook over).

Klopt, dacht meteen weer aan dienst. Ik moet wel zeggen, ik ben nog nooit zo sterk geweest als toen. Ook al kon ik geen 150kg benchen (maar 110 of zo), ik kon wel door blijven gaan. een gemiddelde week had zo'n 20-25 uur sporten, dus dan wil het wel ;)

mwoah nee laat maar.

300 - de duurste homo-erotische film ooit :)

In hoeverre heeft computer-bewerking trouwens geholpen bij het beeld dat wij van die Spartanen hebben gekregen ?

Kunnen ze beter "p*ssy fitness watch yourself in the mirror exercises" zeggen, een serieuze bodybuilder weet ook wel dat compound beter is:)

idd alsof elke serieuze BB enkel maar isoleert, echt huge vind ik ze nu ook niet, met enkel BW exercises wordt je nooit een beest.

Lijkt me supervet om te doen, lekker als een stel barbaren trainen :)

Er zijn ook wel langere turners, die dezelfde oefeningen done.

ik vind het eerlijk wel best cool om zien, waren best mooie fysieken nog in die film. Kan mij schelen dat het computer bewerkt was, op het eerste zicht zag die film er echt machtig uit op het grote scherm. Ik heb er alvast van genoten :D

Zitten die gasten niet constant tegen overtrainen aan (of erover) als ze 5 dagen in de week zo doorgaan? Of zouden er 'hulpmiddelen' gebruikt zijn om herstel te bevorderen dan?

volgens mij krijgen ze echt wel supplementen, of ze worden gedwongen hun dieet drastisch aan te passen, maar dat denk ik niet...

Ik ben recent weer begonnen met pull ups training en ben tijdens vakantie bezig geweest met varianten op de 300 workout. Heb onder andere met zo'n tractor band getraind en kan je verzekeren dat dat heel zwaar is. Overigens heeft de 300 trainer zelf ook aangegeven dat er niet zoiets is als DE 300 workout. Kiijk maar hier [Link niet meer beschikbaar]

Ik ben recent weer begonnen met pull ups training en ben tijdens vakantie bezig geweest met varianten op de 300 workout. Heb onder andere met zo'n tractor band getraind en kan je verzekeren dat dat heel zwaar is. Overigens heeft de 300 trainer zelf ook aangegeven dat er niet zoiets is als DE 300 workout. Kiijk maar hier [Link niet meer beschikbaar]

Euhmm...
Hoe zal ik dit zeggen ... :o

BUMP :D

Terug
Naar boven