Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jack mackintosch is zeker een strk persoon. Maar zonder kwalificatie mogen er al 5 of 6 meedoen. Ik snap niet dat dezenpersonenzo gemakkelijk er tussen komen. Tterwijl de sterkste man van nl: jan wagenaar, nauwelijks kans krijgt...
mooie filmpjes. krijgt huidige sterkste man van nl ook een uitnodiging of werkt dat zo niet??
jimmy,richard vdl?![]()
Jack mackintosch is zeker een strk persoon. Maar zonder kwalificatie mogen er al 5 of 6 meedoen. Ik snap niet dat dezenpersonenzo gemakkelijk er tussen komen. Tterwijl de sterkste man van nl: jan wagenaar, nauwelijks kans krijgt...
Hoorde Wout zeggen (tijdens sterkste man v Groningen) dat Jan Wagenaar doorgaat naar sterkste man vd wereld.
Het is weer eens duidelijk geworden dat geld macht geeft.
7 amerikanen en 5 engelsen. Al moet ik wel toegeven dat dit misschien wel dt sterkste line up is die er ooit gestaan heeft. Maar waar een Paul Pirjol of Jack McIntosh zomaar een plaats krijgen zonder verder een kwalificatie verdienen waar ik toch ook vind dat zeker Jimmy en daarna Jan een de kans hadden moeten krijgen.
Dave Ostlund USA nr 8 en Arild Haugen zijn reserve. Waar heeft Arild dit aan verdiend?
De man is toch bokser geworden?
Weer is eens duidelijk geworden dat dit allemaal politiek is!!
Daarnaast is het hele evenement vorige week 5 dagen verplaatst. En hebben de atleten dit via Facebook moeten horen. Fijn voor al die mensen die hun vakantie erop afgestemd hadden en nu een ticket weg kunnen gooien... Zwaar belachelijk.
Oh en net voor het weekend hebben ze heats en onderdelen ook via een andere site gevonden. Niet zelf bericht gekregen maar het stond op de site vd universiteit waar WSM gehouden wordt...
Zo zie je maar dat de atleten zoals Terry Hollands al zei asl 2e rangs burgers gezien worden. het getuigt van zeer weinig respect naar diegenen die het WSM moeten maken.
Kan me er echt pissig om maken hoe er met de belangrijkste titel omgegaan wordt.
Deze wedstrijd zou een eer en het hoogste moeten zijn om mee te maken.
Maar het is gewoon Worst Strongest Man!!
Heeft Marcel Mostert hier geen inzegging over?
Ze zouden eigenlijk gezamelijk een andere zender moeten zoeken die er wél respectvol mee omgaat.