XXL Nutrition

World Strongest Man - deelnemers

Bezoekers in dit topic

Jack mackintosch is zeker een strk persoon. Maar zonder kwalificatie mogen er al 5 of 6 meedoen. Ik snap niet dat dezenpersonenzo gemakkelijk er tussen komen. Tterwijl de sterkste man van nl: jan wagenaar, nauwelijks kans krijgt...
 
Jack mackintosch is zeker een strk persoon. Maar zonder kwalificatie mogen er al 5 of 6 meedoen. Ik snap niet dat dezenpersonenzo gemakkelijk er tussen komen. Tterwijl de sterkste man van nl: jan wagenaar, nauwelijks kans krijgt...

ja mee eens
 
Yes Misha is weer terug gewichtheffen. Met het oog op komende o.s. heeft hij een lucratief aanbod gekregen van de russische "overheid" om zich daarop toe te leggen. Tenminste zo heb ik het begrepen van personen die veel contact met hem hebben. Waarom gewichtheffen en strongman niet samengaan, dat mag je zelf invullen...
 
mooie filmpjes. krijgt huidige sterkste man van nl ook een uitnodiging of werkt dat zo niet?????
jimmy,richard vdl? :)

Hoorde Wout zeggen (tijdens sterkste man v Groningen) dat Jan Wagenaar doorgaat naar sterkste man vd wereld.
 
Jack mackintosch is zeker een strk persoon. Maar zonder kwalificatie mogen er al 5 of 6 meedoen. Ik snap niet dat dezenpersonenzo gemakkelijk er tussen komen. Tterwijl de sterkste man van nl: jan wagenaar, nauwelijks kans krijgt...

Idd. Wil ook wel is weten hoe dat nou precies zit. Ik heb wel een idee erover. Misschien Colin Brice is mailen of TWI?
 
GROUP EVENT COMPETITORS COUNTRY LOCATION

GRP 1 Loading - Kegs Brian Shaw USA Sand Volleyball, Wingate
1 2 Car Walk Rauno Heinla Estonia NASCAR Hall of Fame
3 Car Deadlift - reps Jean Francois Caron Canada Rockingham Speedway
4 Truck Pull Mark Felix UK Rockingham Speedway
5 Giant Dumbbell Press Nick Best USA Stegall Building, Wingate
6 Atlas Stones Thor Bjornsson Iceland Stegall Building, Wingate

GRP
2 1 Loading - Sacks Ervin Katona Serbia Sand Volleyball, Wingate
2 Keg Toss Espen Aune Norway Sand Volleyball, Wingate
3 Squat Lift Laurence Shahlaei UK NASCAR Hall of Fame
4 Truck Pull Paul Pirjol Romania Rockingham Speedway
5 Giant Dumbbell Press Sergii Romanchuk Ukraine Stegall Building, Wingate
6 Atlas Stones Travis Ortmayer US Stegall Building, Wingate

GRP
3 1 Loading - Sacks Jason Bergmann USA Sand Volleyball, Wingate
2 Keg Toss Juha Matti Jarvi Finland Sand Volleyball, Wingate
3 Car Walk Martin Wildauer Austria NASCAR Hall of Fame
4 Car Deadlift - reps Mateusz Baron Poland Rockingham Speedway
5 Metal Block Press Terry Hollands UK Stegall Building, Wingate
6 Atlas Stones Vytautas Lalas Lithuania Stegall Building, Wingate

GRP
4 1 Loading - Sacks Alexander Klyushev Russia Sand Volleyball, Wingate
2 Keg Toss Josh Thigpen USA Sand Volleyball, Wingate
3 Squat Lift LP Jean Canada NASCAR Hall of Fame
4 Truck Pull Mike Jenkins USA Rockingham Speedway
5 Metal Block Press Rob Frampton UK Stegall Building, Wingate
6 Atlas Stones Zydrunas Savickas Lithuania Stegall Building, Wingate

GRP
5 1 Loading - Kegs Derek Poundstone USA Sand Volleyball, Wingate
2 Keg Toss Derek Boyer Australia Sand Volleyball, Wingate
3 Car Walk Jack McIntosh UK NASCAR Hall of Fame
4 Car Deadlift - hold Krzysztof Radzikowski Poland Rockingham Speedway
5 Metal Block Press Stefan Solvi Petursson Iceland Stegall Building, Wingate
6 Atlas Stones Vidas Blekaitis Lithuania Stegall Building, Wingate


ALL EVENTS, TIMES AND LOCATIONS ARE SUBJECT TO CHANGE

FINAL 21st and 22nd September 2011

Wednesday 1 Steel Frame Carry Levine Building, Wingate
21st Sept 2 Truck Pull Levine Building, Wingate
3 Giant Tyre Carry Levine Building, Wingate

Thursday 4 Deadlift for Max Amphitheater, Wingate
22nd Sept 5 Overhead Lift for reps - wooden logs Amphitheater, Wingate
6 Atlas Stones Amphitheater, Wingate

ALL EVENTS, TIMES AND LOCATIONS SUBJECT TO CHANGE

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 21:26 ----------

My thoughts:

- waarom db en block press? what is wrong met axle/log press
- geen jimmy?!
- 7 us/6uk, hhhm.....biased much?

Predictions:
1. Shaw/Best ( wil eingenlijk felix ipv best)
2. Ortmayer/ Shalalei ( Katona darkhorse)
3. Terry/ Lalas ( Bergmann darkhorse)
4. Z/ Jenkins
5. Moeilijkste groep , denk dat het Poundstone/Petursonn
 
Gene Jimmy of Wagenaar dus,jammer:(
 
Het is weer eens duidelijk geworden dat geld macht geeft.
7 amerikanen en 5 engelsen. Al moet ik wel toegeven dat dit misschien wel dt sterkste line up is die er ooit gestaan heeft. Maar waar een Paul Pirjol of Jack McIntosh zomaar een plaats krijgen zonder verder een kwalificatie verdienen waar ik toch ook vind dat zeker Jimmy en daarna Jan een de kans hadden moeten krijgen.
Dave Ostlund USA nr 8 en Arild Haugen zijn reserve. Waar heeft Arild dit aan verdiend?
De man is toch bokser geworden?
Weer is eens duidelijk geworden dat dit allemaal politiek is!!

Daarnaast is het hele evenement vorige week 5 dagen verplaatst. En hebben de atleten dit via Facebook moeten horen. Fijn voor al die mensen die hun vakantie erop afgestemd hadden en nu een ticket weg kunnen gooien... Zwaar belachelijk.
Oh en net voor het weekend hebben ze heats en onderdelen ook via een andere site gevonden. Niet zelf bericht gekregen maar het stond op de site vd universiteit waar WSM gehouden wordt...
Zo zie je maar dat de atleten zoals Terry Hollands al zei asl 2e rangs burgers gezien worden. het getuigt van zeer weinig respect naar diegenen die het WSM moeten maken.

Kan me er echt pissig om maken hoe er met de belangrijkste titel omgegaan wordt.
Deze wedstrijd zou een eer en het hoogste moeten zijn om mee te maken.
Maar het is gewoon Worst Strongest Man!!
 
Wat belachelijk zeg...
 
Het is weer eens duidelijk geworden dat geld macht geeft.
7 amerikanen en 5 engelsen. Al moet ik wel toegeven dat dit misschien wel dt sterkste line up is die er ooit gestaan heeft. Maar waar een Paul Pirjol of Jack McIntosh zomaar een plaats krijgen zonder verder een kwalificatie verdienen waar ik toch ook vind dat zeker Jimmy en daarna Jan een de kans hadden moeten krijgen.
Dave Ostlund USA nr 8 en Arild Haugen zijn reserve. Waar heeft Arild dit aan verdiend?
De man is toch bokser geworden?
Weer is eens duidelijk geworden dat dit allemaal politiek is!!

Daarnaast is het hele evenement vorige week 5 dagen verplaatst. En hebben de atleten dit via Facebook moeten horen. Fijn voor al die mensen die hun vakantie erop afgestemd hadden en nu een ticket weg kunnen gooien... Zwaar belachelijk.
Oh en net voor het weekend hebben ze heats en onderdelen ook via een andere site gevonden. Niet zelf bericht gekregen maar het stond op de site vd universiteit waar WSM gehouden wordt...
Zo zie je maar dat de atleten zoals Terry Hollands al zei asl 2e rangs burgers gezien worden. het getuigt van zeer weinig respect naar diegenen die het WSM moeten maken.

Kan me er echt pissig om maken hoe er met de belangrijkste titel omgegaan wordt.
Deze wedstrijd zou een eer en het hoogste moeten zijn om mee te maken.
Maar het is gewoon Worst Strongest Man!!

Ja had het idd ook op facebook gezien, vond het al frapant en had wel gedacht dat het naar alle atleten persoonlijk gecommuniceerd zou zijn. Vreemde gang van zaken houden ze erop na. Onbegrijpelijk ook, de line up deelnemers geeft idd al aan dat er meer speelt dan pure prestaties, ik ben het ermee eens dat het een zeer sterke line up is maar er zitten echt personen bij die het qua prestaties afgelopen tijd volgens mij niet hebben verdiend terwijl bv zeker een Jimmy het qua prestaties wel verdiend. Wat doen de atleten hier mee Jarno? Ik bedoel als atleten gaan wij ook naar bv Berend als we iets niet goed vinden en wordt er geluisterd (of niet) maar er is altijd de mogelijkheid om iets te bespreken, hoe zit dat met de WSM?
 
Heeft Marcel Mostert hier geen inzegging over?

Ze zouden eigenlijk gezamelijk een andere zender moeten zoeken die er wél respectvol mee omgaat.
 
...of gaat het hier om de organisatie van WSM zelf? Had voorheen namelijk vernomen dat de zender zelf ook veel zeggenschap heeft...
 
Heeft Marcel Mostert hier geen inzegging over?

Ze zouden eigenlijk gezamelijk een andere zender moeten zoeken die er wél respectvol mee omgaat.

De WSM rechten liggen bij IMG vroeger TWI.
Dat is een groot organisatie bureau o.a. wimbledon.
Zij doen zoals ze willen. Als er atleten zijn die niet mee willen doen zoeken ze wel een ander. Er zijn er genoeg die wel willen.
We hebben het toen geprobeerd door met IFSA af te splitsen. Helaas is dit niet goed afgelopen door mensen van buitenaf die het wel ff zouden regelen en er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat IFSA soort van failliet ging..

Er zijn vanuit SCL 5 atleten direct geplaatst. Jimmy staat 6 dacht ik.
Maar had echt wel een plek verdiend. Marcel heeft echt wel de namen Jimmy en Jan genoemd. Maar dan krijg je weer dat de NL of BE televisie er geen verslag van doen en geen rechten kopen. De organisatie kiest dan voor een land wat dat wel doet. Zij doen het dus alleen maar voor de centen..
ESPN is de grootste afnemer en als nr 2 engelse tv. Die kopen dus macht en deelnemers..

Zou graag zien dat er een boycot of staking kwam. Maar dat zal niet gebeuren..
 
Zeer triest, maar ik denk dat niemand er zo in teleurgesteld is dan Jimmy :(
 
Een erg triest gebeuren deze selectie. Heb van de week een uitvoerig gesprek hieeover gehad met collin bryce. Ik kan dus beamen wat jarno zegt! Het is 1groot politiek spelletje. En erg jammer dat jimmy, in de vorm van z'n leven, nu niet mee kan doen
 
Puur geld dus. Jammer zeg. Maargoed, zo gaat dat eigenlijk met alles. Macht koop je.

Eigenlijk zouden alle atleten voor één jaar gewoon moeten weigeren om mee te doen. Maarja, zoals je al zegt er zijn altijd anderen die dan toch graag gaan.
 
En afgelopen kwalificatiewedstrijden dan? In Polen en oekraine, waren Jimmy en Jan daar niet voor uitgenodigd? Mooiste zal zijn als RTL ook gewoon de uitzendrechten zou kopen....
 
Back
Naar boven