AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Mijn fysiotherapeut zegt dat het komt door scheve bekken
Aha..zelfde soort issue!:sad:

Echt waardeloos, want heb het ook na een goed stuk fietsen..
 
Aha..zelfde soort issue!:sad:

Echt waardeloos, want heb het ook na een goed stuk fietsen..
Dat heb ik gelukkig (nog) niet. Ik kan zelfs de hele legpress volgooien en helemaal naar de tyfus gaan zonder kniepijn, maar een paar setjes teveel squatten kan al fataal zijn.
 
Gisteren prima borst training gehad bij Haefland.

Dumbbell press
5x5x50 dumbbells bij basic fit gaan maar tot 40 dus dit was wel lekker

Incline dumbbell press
3x10x40

Decline machine
3x10x110

Cable flyes hoog
4x12x30

Cable flyes laag
4x12x25
 
Lekker gewerkt pik


:heart:
 
Gisteren prima borst training gehad bij Haefland.

Dumbbell press
5x5x50 dumbbells bij basic fit gaan maar tot 40 dus dit was wel lekker

Incline dumbbell press
3x10x40

Decline machine
3x10x110

Cable flyes hoog
4x12x30

Cable flyes laag
4x12x25
Heavy!
Je zal ze wel voelen vandaag.
 
Holy shit wat sterk! Lekker hoor:D
 
Vandaag voor het eerst in 3 jaar weer deadlifts gedaan en het zal vanaf nu weer vaste plaats krijgen in mijn rug training. In elk geval voorlopig.

Ik heb opgewerkt met triples tot een comfortabel gewicht. Moet nog even bedenken hoe ik komende training verder wil gaan.

Deadlift
10x60
10x100
5x140
3x160
3x180
3x190
3x200 prima, niet verder

Dumbbell row
4x15x40 maximale gewicht

Lat pulldown
4x12x75

Close grip pulldown
4x12x65

Plate loaded row unilateral
4x12x60

Straight arm pushdown
4x12x25

Rope pushdown
Dumbbell extension
Tricep dip machine
 
Vandaag voor het eerst in 3 jaar weer deadlifts gedaan en het zal vanaf nu weer vaste plaats krijgen in mijn rug training. In elk geval voorlopig.

Ik heb opgewerkt met triples tot een comfortabel gewicht. Moet nog even bedenken hoe ik komende training verder wil gaan.

Deadlift
10x60
10x100
5x140
3x160
3x180
3x190
3x200 prima, niet verder

Dumbbell row
4x15x40 maximale gewicht

Lat pulldown
4x12x75

Close grip pulldown
4x12x65

Plate loaded row unilateral
4x12x60

Straight arm pushdown
4x12x25

Rope pushdown
Dumbbell extension
Tricep dip machine
inb4 jules meot plates bijkopen
 
Rare training gehad. Planning was 3x3x92,5 op ohp omdat 3x3x90 vorige keer prima ging.

Ohp
20x20
10x40
5x60
3x80 voelt al zwaar
0x92,5 wtf 1x lukte niet eens
3x5x80 meer zat er niet in:( balen

Lateral raises
4x12x16

Front raises
4x12x12

Seated dumbbell press
12x32
12x36
10x38
2x8x40 wtf stuk sterker dan normaal

Face pulls
4x15x25 fullstack maar was te licht

Leg raises
Machine crunches
 
Heb ooit met pijn en moeite 2x 200kg gedeadlift. Deze man pakt gewoon effe 3x 200kg na enkele jaren niet te hebben gedeadlift en denkt bij zichzelf: "Mwah is mooi zo voor nu, niets forceren." :o:treuren:
 
Heb ooit met pijn en moeite 2x 200kg gedeadlift. Deze man pakt gewoon effe 3x 200kg na enkele jaren niet te hebben gedeadlift en denkt bij zichzelf: "Mwah is mooi zo voor nu, niets forceren." :o:treuren:
Lol, vanavond weer dus eens kijken wat nu in de tank zit. De spierpijn de dag erna viel me overigens nog reuze mee. Zou me niks verbazen als ik binnen afzienbare tijd 260 trek ofzo.:roflol:
 
Tijdje geleden sinds de laatste update. Vorige week zaterdag ben ik naar Harmony of Hardcore geweest en zodoende zaterdag en zondag niet getraind. Maandag ben ik weer gaan trainen in de basic fit waar ik normaal vaker ga. Het was echt niet normaal druk. Ik moest benen doen en wilde setjes met 200 gaan squatten maar helaas was het squatrek bezet. De twee jongens moesten elk nog 2 setjes dus ben ik even gaan fietsen. Toen zij klaar waren en ik alles op de juiste hoogte etc aan het instellen was, kwamen twee meiden die blijkbaar de jongens al eerder gevraagd hadden en het rek zogenaamd gereserveerd hadden. Na een korte discussie ben ik maar gaan squatten in het crossfitrek maar daar hangen geen spiegels en tevens geen safety dingen dus durfde niet zwaarder te gaan dan 170 kg. Vond mijn evenwicht niet goed, ben namelijk niet gewend zonder spiegels te squatten. Ondertussen dikke frustratie dat die meiden maar geen tempo maakte en ondertussen allemaal andere mensen tussendoor pullups kwamen doen. Zelf heb ik maar wat leg presses gedaan. Na een paar verhaal halen zijn ze eindelijk vertrokken. Toen begonnen en toen ik bij 200 kg aankwam zag ik na de eerste rep sterretjes en ben ik maar gestopt met squatten. Wellicht ook iets te overmoedig zo kort na een festival en na al de nodige leg presses. Daarna nog wat op apparaten gepompt. Toen ik eenmaal na de training in de auto zat nog even moeten wachten omdat ik het gevoel had elk moment te gaan kotsen. Uiteindelijk maar naar huis gereden. :o

Gisteren borst getraind en weer eens gebankdrukt wat echt lekker ging! Ik zal de training even loggen.

Bench press
10x20
10x40
10x60
5x80
5x100
5x110
5x120
4x130 boven verwachting, meer zat er ook niet meer in en gelukkig volledig pijnloos en zonder vervelend gevoel

Incline dumbbell press
10x30
8x38
5x44
5x48
2x5x50

Cable flyes hoog
4x12x35

Cable flyes laag
4x12x25

Decline chest press plate loaded
4x12x100

Dumbbell curl
4x12x16

Hammer curl
4x12x18

Weighted crunches
Leg raises
 
Tijdje geleden sinds de laatste update. Vorige week zaterdag ben ik naar Harmony of Hardcore geweest en zodoende zaterdag en zondag niet getraind. Maandag ben ik weer gaan trainen in de basic fit waar ik normaal vaker ga. Het was echt niet normaal druk. Ik moest benen doen en wilde setjes met 200 gaan squatten maar helaas was het squatrek bezet. De twee jongens moesten elk nog 2 setjes dus ben ik even gaan fietsen. Toen zij klaar waren en ik alles op de juiste hoogte etc aan het instellen was, kwamen twee meiden die blijkbaar de jongens al eerder gevraagd hadden en het rek zogenaamd gereserveerd hadden. Na een korte discussie ben ik maar gaan squatten in het crossfitrek maar daar hangen geen spiegels en tevens geen safety dingen dus durfde niet zwaarder te gaan dan 170 kg. Vond mijn evenwicht niet goed, ben namelijk niet gewend zonder spiegels te squatten. Ondertussen dikke frustratie dat die meiden maar geen tempo maakte en ondertussen allemaal andere mensen tussendoor pullups kwamen doen. Zelf heb ik maar wat leg presses gedaan. Na een paar verhaal halen zijn ze eindelijk vertrokken. Toen begonnen en toen ik bij 200 kg aankwam zag ik na de eerste rep sterretjes en ben ik maar gestopt met squatten. Wellicht ook iets te overmoedig zo kort na een festival en na al de nodige leg presses. Daarna nog wat op apparaten gepompt. Toen ik eenmaal na de training in de auto zat nog even moeten wachten omdat ik het gevoel had elk moment te gaan kotsen. Uiteindelijk maar naar huis gereden. :o

Gisteren borst getraind en weer eens gebankdrukt wat echt lekker ging! Ik zal de training even loggen.

Bench press
10x20
10x40
10x60
5x80
5x100
5x110
5x120
4x130 boven verwachting, meer zat er ook niet meer in en gelukkig volledig pijnloos en zonder vervelend gevoel

Incline dumbbell press
10x30
8x38
5x44
5x48
2x5x50

Cable flyes hoog
4x12x35

Cable flyes laag
4x12x25

Decline chest press plate loaded
4x12x100

Dumbbell curl
4x12x16

Hammer curl
4x12x18

Weighted crunches
Leg raises

Om deze reden sta ik dus al een tijdje om 04.00 op om om 06.00 in de gym te zijn :hahaha: 1 ding is zeker om 6 uur bezet niemand het squat rack oid en kan ik normaal mijn trainingen afwerken.
 
Om deze reden sta ik dus al een tijdje om 04.00 op om om 06.00 in de gym te zijn :hahaha: 1 ding is zeker om 6 uur bezet niemand het squat rack oid en kan ik normaal mijn trainingen afwerken.
Is maar goed dat ik niet op de tren zat. Ik kon me nu al bijna niet beheersen, maar anders had ik het best fout zien gaan. Gelukkig is mijn alpha mannetjes drang niet zo hoog momenteel. Normaal intimideer ik die mensen die het apparaat dat ik nodig heb gebruiken vrij makkelijk door er gewoon bij te blijven staan maar deze meiden lieten zich niet zomaar intimideren. :roflol: Ook best wel weer goed van ze. Zo vroeg trainen ga ik niet aan beginnen, want dan moet ik om 3 uur op staan om te eten om vervolgens om 4 uur te gaan trainen ofzo.
 
Back
Naar boven