Fitness Seller

Verkocht WoW account

precies wat ik bedoel, ook een grote fan van Final fantasy btw, vooral 8 en 10 :) prachtige series waren dat ook ...

Die ken ik dan alweer niet. 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7 wel gespeeld. Die eerste pixel zooi was de beste! Random tegen pixelstruiken drukken en een potion vinden ofzo..ahh good times :cool:

Heb zelfs een keer overwogen om een ps2 te halen alleen om die paar games te kunnen spelen..

door dit te typen beken je alleen je haat voor WoW die voor 1 of andere reden onbewust te boven komt bij jou.

jou argumenten slaan ook op niets "wow heeft geen prioriteit op andere dingen", zei iemand dit dan ? ik heb het over de emotionele waarde die gevormd wordt na een aantal jaar op dezelfde character te spelen; ja PUUR VOOR DE LOL als je dit beter snapt :rolleyes:

om het je beter te doen voorstellen : stel je coached iemand in de gym voor 5 jaar, ga je dan totaal niets van band met elkaar scheppen ? waar begin jij nu over met verslavingen etc ... dit gaat totaal niet over verslaving, dat is een ander verhaal, die jij zomaar teboven haalt door je kennis van stereotypen en je slechte ervaring die je zelf niet de baas kan blijkbaar.

daarbij, wat heb jij nu te zeggen aan hoeveel emotionele waarde iemand aan een game hecht ? iedereen hecht er zoveel aan als hij wil, ja als dit veel is zal het zijn sociaal leven aantasten, maar dat is zijn keuze.

btw ik speel allang geen wow meer puur omdat cataclysm op geen kloten trekt, maar mensen met verkeerde gedachten wil ik graag uitwijzen dat het soms echt wel domme gedachten zijn die men al te graag mee overdrijvt

Mijn ''haat'' voor WoW? Waar heb je het over man?

En over dat prioriteit gedoe, ik gaf alleen maar aan wat WoW voor mij betekende en vergeleek dat met jou vandaar dat ik dat zo raar vond.

En nee, zo kan ik het me niet beter voorstellen. Ik heb jaren lang ook met de zelfde jongens gespeeld via games en de band die je op bouwt is totaal anders dan in het echt. Dat probeer ik duidelijk te maken. Voor mij zal WoW en de mensen daar altijd virtueel blijven en daarom zou ik dus ook nooit de vergelijking kunnen maken met '' coache in het echte leven ''. Totaal anders.

Verder heb ik helemaal niet gezegd dat ik degene ben die doet beslissen over hoeveel emotionele waarde je aan een game hecht. Geef hier gewoon mijn mening over.

Jouw eerste zin in je vorige post slaat juist totaal op jou... De haat tegen mensen die deze situatie niet kunnen begrijpen en je voelt je al snel aangevallen zodra iemand met stereotype shit komt.

Je doet net of ik me voor de domme hou en niet weet waarover ik praat. Echter interpreteer je alles op een verkeerde manier en geef je meteen een defensieve houding.

Maargoed, zoals ik al eerder zei; ieder zo zijn ding en doe wat je gelukkig maakt.

Mijn ''haat'' voor WoW? Waar heb je het over man?

En over dat prioriteit gedoe, ik gaf alleen maar aan wat WoW voor mij betekende en vergeleek dat met jou vandaar dat ik dat zo raar vond.

En nee, zo kan ik het me niet beter voorstellen. Ik heb jaren lang ook met de zelfde jongens gespeeld via games en de band die je op bouwt is totaal anders dan in het echt. Dat probeer ik duidelijk te maken. Voor mij zal WoW en de mensen daar altijd virtueel blijven en daarom zou ik dus ook nooit de vergelijking kunnen maken met '' coache in het echte leven ''. Totaal anders.

Verder heb ik helemaal niet gezegd dat ik degene ben die doet beslissen over hoeveel emotionele waarde je aan een game hecht. Geef hier gewoon mijn mening over.

Jouw eerste zin in je vorige post slaat juist totaal op jou... De haat tegen mensen die deze situatie niet kunnen begrijpen en je voelt je al snel aangevallen zodra iemand met stereotype shit komt.

Je doet net of ik me voor de domme hou en niet weet waarover ik praat. Echter interpreteer je alles op een verkeerde manier en geef je meteen een defensieve houding.

Maargoed, zoals ik al eerder zei; ieder zo zijn ding en doe wat je gelukkig maakt.

dus jij zou zonder twijfel een account waar je 5jaar mee gespeeld heb, waarbij 5 uur gemiddeld per dag, laten we eens overdrijven .. verkopen voor een klein maandloontje ? terwijl de dingen die je erop hebt, uniek zijn voor jezelf en je nooit meer kan behalen, PLUS de gedachte dat je ooit nog wel eens terug zou willen als koude winterdagen eraan komen ?

het antwoord voor elk normaal menselijk wezen met zelf een kleinste glimps van emotie zal dit niet doen, tuurlijk kan je dit ontkennen wanneer je het zelf niet zo meemaakt, maar dit is slechts een teken dat je er eigenlijk zo goed als niet mee bezig bent ...

en toch blijf je de relatie maken met emotionele waarde en verslaving, terwijl je alles zelf zo goed hebt meegemaakt ...
zou je beter moeten weten

dus jij zou zonder twijfel een account waar je 5jaar mee gespeeld heb, waarbij 5 uur gemiddeld per dag, laten we eens overdrijven .. verkopen voor een klein maandloontje ? terwijl de dingen die je erop hebt, uniek zijn voor jezelf en je nooit meer kan behalen, PLUS de gedachte dat je ooit nog wel eens terug zou willen als koude winterdagen eraan komen ?

het antwoord voor elk normaal menselijk wezen met zelf een kleinste glimps van emotie zal dit niet doen, tuurlijk kan je dit ontkennen wanneer je het zelf niet zo meemaakt, maar dit is slechts een teken dat je er eigenlijk zo goed als niet mee bezig bent ...

en toch blijf je de relatie maken met emotionele waarde en verslaving, terwijl je alles zelf zo goed hebt meegemaakt ...

Zou je huilen mocht je je account kwijtspelen?

Zou je huilen mocht je je account kwijtspelen?

ben je 8 jaar ofzo ?
ik heb het over vrijwillig weggeven van jarenlange ervaring
is net hetzelfde moest iemand de herinneringen van de afgelopen 5jaar fysiek zou opslaan in een fotoboek ofzo. zulke dingen verkoop je niet zo gauw

Laatst bewerkt:
ben je 8 jaar ofzo ?
ik heb het over vrijwillig weggeven van jarenlange ervaring
is net hetzelfde moest iemand de herinneringen van de afgelopen 5jaar fysiek zou opslaan in een fotoboek ofzo. zulke dingen verkoop je niet zo gauw

neen ik hecht geen emotionele waarde aan spelletjes waarin ik als een trol draken ga verslaan. En ga daar zeker geen vijf uur per dag aan besteden.

neen ik hecht geen emotionele waarde aan spelletjes waarin ik als een trol draken ga verslaan. En ga daar zeker geen vijf uur per dag aan besteden.

daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat je het WEL zou doen MOEST je het doen. gewoon omdat jij kiest om je tijd niet aan games te besteden wil niet zeggen dat andere mensen dit ook kiezen :rolleyes:
dus de vraag is, MOEST je 5 uur per dag spenderen, niet, ZOU je 5uur per dag spenderen, moest je eens verder lezen dan je tunnelvision je toelaat ..

volgens jou logica zou de volgende stelling dan ook waar zijn : "mijn hobby is puzzelen , het heeft me 5jaar gevraagd om deze puzzel af te werken, maar deze puzzel die me 5jaar geduurd heeft om te maken is slechts karton en verkoop het hierbij voor bijna niets"

anyway het is redelijk fout om dit te bespreken op een bodybuilding forum, dus ik zal er maar mee ophouden, mijn standpunt is duidelijk :D!

Laatst bewerkt:
hier een plaatje van blizzard invitationals in augustus,
lijkt me toch wel handig om zulke bedragen te kunnen winnen door draken en trollen te verslaan :o:o plus deze gasten worden gesponsored.

daarbij zitten we nog maar in de beginjaren van E-sports, dus deze prijzen zullen alleen maar omhoog gaan. en geld verdienen met games is steeds minder raar, dus deal with it zou ik zeggen ;)

59_2010_european_warcraft_invitational_-_award_ceremony_1st_place_goes_to_team_aaa.jpg

hier een plaatje van blizzard invitationals in augustus,
lijkt me toch wel handig om zulke bedragen te kunnen winnen door draken en trollen te verslaan :o:o plus deze gasten worden gesponsored.

daarbij zitten we nog maar in de beginjaren van E-sports, dus deze prijzen zullen alleen maar omhoog gaan. en geld verdienen met games is steeds minder raar, dus deal with it zou ik zeggen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je weet dat van de miljoenen online gamers slechts een groepje van enkele tientallen hier daadwerkelijk van kunnen leven? Kans om prof voetballer te worden is nog groter imo. Bovendien: look at dem aesthetics :roflol:

Was hier geen kerel die zijn pokemonkaartencollectie voor honderden euro wou verkopen? Was die even crushed toen ik hem zei dat het maar stukjes karton was.

En pro gamers als voorbeeld bezien, yeaaaah no... Dat is leuk als je 16 bent.

Geen zekerheid van inkomen + veel kosten + geen ancienniteit = don't do it

Heb het paar minuten gespeeld.
Snap de hype niet.
Vind maar langdradig.
Maar goed, ieder zijn ding.

Je weet dat van de miljoenen online gamers slechts een groepje van enkele tientallen hier daadwerkelijk van kunnen leven? Kans om prof voetballer te worden is nog groter imo. Bovendien: look at dem aesthetics :roflol:

het is waar dat dit slechts een klein getal is, maar niet tientallen, eerder duizendtallen. maar als je als kind een droom hebt om een pro gamer te worden, wie ben jij om hem in de weg te staan ...

is precies hetzelfde als bodybuilding, slecht weinig kunnen ervan leven maar met genoeg dedicatie en hart zou het misschien wel eens mogelijk zijn.

in before gezondheids discussie

Verkopen voor een klein maandloontje? Gast, al komt er nu iemand naar me toe en bied 100 euro voor mijn account, doe ik het ZONDER enig twijfel. Net zoals ik al mijn Xbox360 games ook verkoop via marktplaats zodra ik er genoeg van heb.

Ik vind dit net zo raar als mensen die zo iets als '' Second Life '' ofzo spelen wat een soort van simulatie zou moeten zijn van het echte leven.

Prestaties die ik behaal in het echte leven zijn van groot belang voor mij en de mensen die ik daarin ontmoet vorm ik een emotionele band mee. Logisch lijkt mij want vanaf je geboorte behoor je jezelf steeds meer omhoog te werken voor je toekomst. Echter zijn de prestaties die je haalt in een game puur fictie en geven weinig toegevoegde waarde in het echte leven. Daarom snap ik niet dat je je kunt hechten aan iets wat niet bestaat, iets wat niet realiteit is.

In gamen zit vrij weinig toekomst, ook al kom je aan met voorbeelden van pro-gamers die kunnen leven van hun hobby weet je zelf ook dat deze kans zeer minimaal is, dus ik zie gamen als puur voor tijdverdrijf en doe ik voor mijn plezier zo nu en dan.

Volgens mij is onderhand alles wel nu gezegd... Nogmaals, als WoW jou gelukkig maakt op zo'n manier, wie ben ik dan om jou te overtuigen dat dit raar is. Toch vind ik het onzin dat je claimt dat het ongewoon is dat je geen emotie hecht aan pixels.

Ik heb nog acc liggen met main van 10.5k achievement punte. kope?

Kheb hier nog een spongbob jellyfish accaunt, lvl 3.

Bieden vanaf €80

Was hier geen kerel die zijn pokemonkaartencollectie voor honderden euro wou verkopen? Was die even crushed toen ik hem zei dat het maar stukjes karton was.

Wilte gij mij pokemon kaartjes keapen jongeman??

srs: maandag middag komt hier iemand langs om me oude yu-gi-ho kaarten over te kopen xD Ben benieuwd wat hij ervoor geeft.

Verkopen voor een klein maandloontje? Gast, al komt er nu iemand naar me toe en bied 100 euro voor mijn account, doe ik het ZONDER enig twijfel. Net zoals ik al mijn Xbox360 games ook verkoop via marktplaats zodra ik er genoeg van heb.

Ik vind dit net zo raar als mensen die zo iets als '' Second Life '' ofzo spelen wat een soort van simulatie zou moeten zijn van het echte leven.

Prestaties die ik behaal in het echte leven zijn van groot belang voor mij en de mensen die ik daarin ontmoet vorm ik een emotionele band mee. Logisch lijkt mij want vanaf je geboorte behoor je jezelf steeds meer omhoog te werken voor je toekomst. Echter zijn de prestaties die je haalt in een game puur fictie en geven weinig toegevoegde waarde in het echte leven. Daarom snap ik niet dat je je kunt hechten aan iets wat niet bestaat, iets wat niet realiteit is.

In gamen zit vrij weinig toekomst, ook al kom je aan met voorbeelden van pro-gamers die kunnen leven van hun hobby weet je zelf ook dat deze kans zeer minimaal is, dus ik zie gamen als puur voor tijdverdrijf en doe ik voor mijn plezier zo nu en dan.

Volgens mij is onderhand alles wel nu gezegd... Nogmaals, als WoW jou gelukkig maakt op zo'n manier, wie ben ik dan om jou te overtuigen dat dit raar is. Toch vind ik het onzin dat je claimt dat het ongewoon is dat je geen emotie hecht aan pixels.

geen toekomst ??? hier ben je zeker voor 100% fout,
op dit moment ben ik actief in starcraft 2, en ik beschouw dit als een zeer competitieve e-sport VEEL populairder dan vele fysieke sporten, als er een goeie match-up is, dan ga ik relaxen voor mijn PC en de match bekijken zoals iedereen voetbal ofzo kijkt. en ik kan je garanderen, de viewers voor zulke events gaat boven de 6 digits

hier even een voorbeeld :

http://www.youtube.com/watch?v=zHEVNIpTx4M

http://www.youtube.com/watch?v=ddeDAnXW99o

dit is van zeer recent, en ik kan je gerust stellen dat het publiek voor zulke gelegenheden alleen maar aan het stijgen is;)

en wat is het verschil dan met echte sporten, het fysieke aspect ?
jou "real life" achievements zijn net zo waardevol als virtuele achievements, zolang het in competetieve context is.

en voor de mensen die denken dat gamers niet fysiek moeten actief zijn :

http://www.youtube.com/user/myEGnet#p/c/37622BFF510574F7/2/qHaDsqKZ-gMhttp://www.youtube.com/watch?v=qHaDsqKZ-gM (eerste kerel is een beginner)

fysieke aspect mag zeker niet verwaarloosd worden,
in tegenstelling wat sommige mensen denken over gamers.

dusja, ik erger me gewoon aan mensen die dingen zeggen waarbij ze echt niet veel van weten, en dan gewoon dingen zeggen die ze willen horen :)

Laatst bewerkt:
kerel, je bent stevig de weg kwijt :roflol:

kerel, je bent stevig de weg kwijt :roflol:

haters gonna hate zou ik zo zeggen ...
maar dingen afkeuren en zeggen dat iemand de weg kwijt is van iets waar je helemaal niets over weet is gewoon dom. dus je reactie kan ik niet echt serieus opnemen

ter info ik zit in mijn derde jaar fysiotherapie en het bodybuilden blijft aardig vooruit gaan, als iemand de weg kwijt is, dan is het zeker mijzelf niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven