door dit te typen beken je alleen je haat voor WoW die voor 1 of andere reden onbewust te boven komt bij jou.
jou argumenten slaan ook op niets "wow heeft geen prioriteit op andere dingen", zei iemand dit dan ? ik heb het over de emotionele waarde die gevormd wordt na een aantal jaar op dezelfde character te spelen; ja PUUR VOOR DE LOL als je dit beter snapt
om het je beter te doen voorstellen : stel je coached iemand in de gym voor 5 jaar, ga je dan totaal niets van band met elkaar scheppen ? waar begin jij nu over met verslavingen etc ... dit gaat totaal niet over verslaving, dat is een ander verhaal, die jij zomaar teboven haalt door je kennis van stereotypen en je slechte ervaring die je zelf niet de baas kan blijkbaar.
daarbij, wat heb jij nu te zeggen aan hoeveel emotionele waarde iemand aan een game hecht ? iedereen hecht er zoveel aan als hij wil, ja als dit veel is zal het zijn sociaal leven aantasten, maar dat is zijn keuze.
btw ik speel allang geen wow meer puur omdat cataclysm op geen kloten trekt, maar mensen met verkeerde gedachten wil ik graag uitwijzen dat het soms echt wel domme gedachten zijn die men al te graag mee overdrijvt