fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zijn al die gasten lijkbleek en hebben ze ook bijna allemaal van die vieze rode sikjes?
Ik heb het over het algemene aspect.enkel de eerste kerel ? als je iets wil zeggen , doe het dan correct aub

nadelige aspecten van deze hobby meteen uitgesloten kunnen worden.
zoals wat ?
zijn er dan geen nadelige aspecten in andere hobbys ?
als ik sociaal aspect neem, dan zie je dat veel ander hobbies asocialer kunnen uitkomen dan gamers
Mijn 'real-life' achievements zijn net zo waardevol als virtuele achievements? Please, do explain.
stel, olympisch kampioen gewichtheffen, en GSL winnaar in korea (grootste sc2 tournooi). wat is het verschil ? het fysieke aspect ?
beide zijn origineel "entertainment" die uitgelopen zijn in een competetief aspect. waarom zou 1 achievement minderwaardig worden ervaren ? als jij het antwoord hierop wil geven ?
En als je beweert dat er in competities van games veel meer geld in zit dan van fysieke sporten, kunnen we net zo goed stoppen met discussiëren want dat is bij lange na niet zo.
ik heb dit nooit gezegd, als ik zoiets zei, is het , meer dan sommige fysieke sporten.
Sowieso dwalen we een beetje af. Het ging over het feit dat je emotionele waarde hecht aan fictie. En niet waar de meeste toekomst in zit. Ook die discussie kunnen we namelijk meteen sluiten als je ontkend dat een uit de hand gelopen hobby even steady is als een carrière die begint met een HBO opleiding.
tja, als jij niet snapt dat je zoiezo een band krijgt met de hobby die je voor jarenlang uitoefend, dan is dit jou probleem. lijkt mij niet zo moeilijk om te snappen blijkbaar wel ..., en dan heb ik het hier niet enkel over WoW.
en opnieuw denk je dat het een uit de hand gelopen hobby is omdat gaming verslavend KAN zijn ... dit is slechts een stereotype die jij voor geen enkele reden bovenhaalt, zegt veel over je denk patroon.
En ja, ik begrijp dat jij dit nooit zwart op wit hebt gezegd ( zie je citaat al aankomen namelijk ), ik maak simpel weg een veronderstelling gebaseerd op jouw geschreven posts. Gaming is in jouw ogen echt underrated zo te horen. inderdaad

Emotionele waarde hechten aan een spel
Something went seriously wrong Houston, veel succes met je verslavingsproblemen!

En toen werd het spel ge reset en zijn je 'achievements' weg.

Of dan heb je net als 99,999% van de gamers geen cheque of een beker, en zijn je achievements wel weg.en dan heb je nog altijd een cheque van 15duizend euro en een beker
het gaat niet om de achievements die jij bedoeld ...
Of dan heb je net als 99,999% van de gamers geen cheque of een beker, en zijn je achievements wel weg.
Ten eerste heb je mijn '' real-life achievements > virtuele achievements '' totaal verkeerd begrepen. Wat ik bedoel: Iemand die na 3000 uur studie gevolgd te hebben zijn HBO opleiding heeft gehaald of iemand die na 3000 uur WoW gespeeld te hebben alle chars op lvl 85 te hebben met full epic gear. Dat is, real-life achievements > virtuele achievements.
Ten tweede klopt het inderdaad dat je nooit gezegd hebt dat er meer geld in gaming sport zit dan in fysieke sporten. Vandaar dat ik zei '' En als je beweert... '' maar nu je zelf zegt '' ... meer dan sommige fysieke sporten '' snap ik je punt niet echt? Dat zegt geen ene **** namelijk.
Je hoeft mij niet te overtuigen dat er in Call of Duty competitions meer geld gestoken wordt dan in een spijkerpoepen wedstrijdje in iemand zijn tuin.
Ten derde, een pro gamer besteed uren per dag een dat spel waarin hij wilt uitblinken. Heb gelezen dat 60-70 uur per week dan ''normaal'' is. En ja, dit noem ik dan een uit de hand gelopen hobby. Of het verslaving is mag jij zelf invullen, heb het daar niet over gehad in dit voorbeeld.
Ten vierde, hoezo denk jij dat je mijn '' denk patroon '' ineens begrepen hebt? Kennelijk heb jij het nog lang niet begrepen. Ik speel al jaren games, vanaf dat ik klein was. Stereotype BS hoef je mij niet uit te leggen hoor.
Ik weet wel wanneer iemand te ver op gaat in gaming of als iemand het gewoon simpelweg bij een hobby houdt. En ik kan je zeggen, als jij 800 euro geboden krijgt voor je WoW account maar dit bod weigert om de emotionele waarde, is dit niet zomaar een hobby'tje voor je. Speel waarschijnlijk even lang games als jij, misschien wel langer, en ik kan zeggen dat mijn beslissing in dit geval totaal anders zou zijn geweest.
Bezit zelf een aantal computer spellen en een Xbox360. En als ik een top 5 lijstje moest samenstellen met wat mij het persoon van nu heeft gemaakt, komt daar '' gaming '' niet in voor. Zou voor mij hetzelfde zijn als ik in dat lijstje zou zetten '' knikkeren op de schoolplein ''... Nogmaals, leuk tijdverdrijf, leuke hobby, maar emotionele waarde? Gtfo.
Wat doet iemand als Loastres eigenlijk nog op dit forum? Hij begint bodybuilding beetje belachelijk te maken tov. no-life gamers.
ifeeloffended.jpg
tja, dan heb jij een totaal vertekend beeld van "uit de hand lopen". een bodybuilder die om de 2uur eet is dan ook "uit de hand gelopen".
daarbij zou ik niet twijfelen moest ik geld nodig hebben, maar dit is niet het geval, dus er is geen reden.
ten laatste is het ook een speciaal aspect van WoW, zoals geen ander spel geeft dit een unieke bouw aan je account, waardoor het een emotionele waarde geeft ... jou link met die waarde en "uit de hand lopen" klopt gewoon niet, dat je dit niet wil inzien is mijn probleem niet, maar laten we nu de hand schudden dat we het niet met alkaar eens zijn en zo laten.
10 uur per dag gamen is voor jou niet '' uit de hand gelopen '' ?
topsporters die 5-8 uur per dag trainen is perfect normaal
bodybuilders die om de 2uur eten is perfect normaal
studenten die 10uur per dag studeren is perfect normaal
mensen die elke dag uitgaan en feesten is perfect normaal,