AndroidHealthClinic

Verkocht WoW account

Snap niet wat er zo gek is aan het verhaal van loastres. Ik game niet eens maar hij heeft imo toch gewoon gelijk. Als je toch zo veel tijd gestoken hebt in iets, altijd met veel plezier dan is het toch logisch dat het moeilijk is hier afstand van te doen? Of het nou een nuttige tijdsbesteding is of niet is totaal irrelevant.

Maar even voor mijn interesse, hoeveel tijd moet je steken in een account die een waarde heeft van 1000 euro? Heel veel toch? Kan me niet voorstellen dat je er echt rijk mee kan wirden.

Snap niet wat er zo gek is aan het verhaal van loastres. Ik game niet eens maar hij heeft imo toch gewoon gelijk. Als je toch zo veel tijd gestoken hebt in iets, altijd met veel plezier dan is het toch logisch dat het moeilijk is hier afstand van te doen? Of het nou een nuttige tijdsbesteding is of niet is totaal irrelevant.

Maar even voor mijn interesse, hoeveel tijd moet je steken in een account die een waarde heeft van 1000 euro? Heel veel toch? Kan me niet voorstellen dat je er echt rijk mee kan wirden.

Als je die €1000,- gaat omrekenen in uurloon, kom je natuurlijk op een vrij klein bedrag uit. Toch een leuk bedrag wat je aangeboden krijgt als je heel veel plezier hebt gehad van een spel wat je in eerste instantie toch niet voor het geld deed.

Je hebt wel ''professionele'' bedrijven die geld uit WoW kunnen halen hoor. Zijn mensen die bieden services aan als Powerlvling en Gold kopen.
Zij weten ook hoe je een mage binnen een dag naar lvl 70 (tijd van TBC) haalt en daar €100,- voor cashe. Hun kunnen er schijnbaar wel van leven.

Een account met een waarde van 1000 euro is top-of-the-bill op dat moment, dat kost je waarschijnlijk op het allerminste 1000 uur. Waarschijnlijk zitten in de accounts die dat waard zijn eerder 200+ days played, ofwel ~5000 uur. Je moet het ook niet zien als werk vind ik, want al die miljoenen CoD accounts van kiddo's die 60u/wk gamen krijgen niks voor al hun effort.

Ik heb er een tijdje in gehandeld, die WoW accounts. Mag eigenlijk niet maar was wel lucratief :D. Vooral jonge jongens die verplicht moeten stoppen van hun ouders waren leuk voor mij, verkochten hun accounts vaak voor bijna niks en ik verkocht ze dan door voor 200~400 per stuk aan ongeduldige rijkeluiszoontjes.

Terug
Naar boven