Fitness Seller

wow @ bf verlagen zonder cardio

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
wat is dit heerlijk, zonder cardio droger worden, ik ben al zo een 4 weken bezig beetje te cutten ,dieet is 4000kcals, met zo min mogelijk carbs en zo veel mogelijk eiwitten, carbs ligt rond 350 voorheen was mijn carbs 700

had beetje buikvet en die is al bijna weg wow zeg

zie avater van been pic dikke lijnen :)

avatar is redelijk onduidelijk, post is volledige pic dan

Ja ik doe het ook, gaat heel goed.

Mooi dat het goed gaat! En inderdaad, pas cardio doen als je vetverlies stagneert. Waarom zou je anders cardio gaan doen?

Ik hoop voor je dat dit geen bullshit topic is, wat daar ruikt het wél naar...

Ik ben ook wezen cutten zonder cardio, ging prima, maar ben dan ook niet lager dan 8% gegaan.

**** man ga ik ook eens proberen dan. sloof me nu enorm uit op zo'n kudfiets

wat is dit heerlijk, zonder cardio droger worden, ik ben al zo een 4 weken bezig beetje te cutten ,dieet is 4000kcals, met zo min mogelijk carbs en zo veel mogelijk eiwitten, carbs ligt rond 350 voorheen was mijn carbs 700

Klink super man.
Kan je eens je voedingsschema posten? Ik ben benieuwd welke dingen ik er bij in kan veranderen :)

Wtf cutten met 4000kcal zonder cardio???

Hoeveel zitten jullie dan onder onderhoud? Of blijven jullie op onderhoud.

En hoe zijn jullie EKV dan verschillend met normaal?

kerel, het is een ONDUIDELIJKE foto van een VERKEERDE hoek waar je niets op kunt zien, open je ogen !:rolleyes:

bullshit topic? wat staat er dan bovenaan je avatars? linksbovenin en rechtsbovenin het plaatje? gewoon van internet geripped en niet eens de moeite gedaan om hem aan te passen?
Laat eens iets duidelijks zien, waardoor blijkt dat het bij jou zo goed heeft "geholpen"?

Daar ben ik nu ook mee bezig:D ik doe nu alleen 1 x 12 min loopband na KT omdat ik mijn conditie op pijl wil houden.
Als ik geen vooruitgang meer boek ga ik er weer veel cardio aan toevoegen,maar voor nu vindt ik dit goed.

Maar is 4000Kcals lijkt mij wel heel veel.

Laatst bewerkt:
Cutten op 4000 kcals :rolleyes:

droom verder

ik ben sinds vorige week 5kg aangekomen, zit nu in een heavy bulk met bijna 2000kcals!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat het goed gaat! En inderdaad, pas cardio doen als je vetverlies stagneert. Waarom zou je anders cardio gaan doen?
eens ik zie veel mensen 1 uur cardio doen naar mijn mening niet egt nodig mits je voeding strict is, maar dat kan ook persoonsverbonden zijn, de ene gaat hard zonder cardio bij ene niet goed tja

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Klink super man.
Kan je eens je voedingsschema posten? Ik ben benieuwd welke dingen ik er bij in kan veranderen :)

meal 1 100 gram havermout, melk , whey , mct olie 1 banaan

meal 2 100 gram pasta en tonijn

meal 3 300 gram vis

meal 4 100 gram pasta 300 gram kip

meal 5 5 eieren

meal 6 300 gram vis

meal 7 casseine protein

zo ongeveer heb ut ff snel getikt maar soms eet ik ook wat anders

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

bullshit topic? wat staat er dan bovenaan je avatars? linksbovenin en rechtsbovenin het plaatje? gewoon van internet geripped en niet eens de moeite gedaan om hem aan te passen?
Laat eens iets duidelijks zien, waardoor blijkt dat het bij jou zo goed heeft "geholpen"?
van internet geripped lolzzzzzz

ik had gister nog een filmpje gepost en van uit die filmpje heb ik een screenshot gemaakt

:)

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Ja, ik ben echt bijna niks kwijt qua kg's maar voel me al veel droger. Cut nu 1 week nog maar. (no yoke)
goed bezig man ik ga nog zo een 4 weken door als ik te veel verlies verhoog ik de carbs een beetje :)

4000Kcals
90 g vet= 810Kcals
400g eiwit= 1600Kcals blijft grof 400g carbs over, wat veel te veel is in een cut.

Terug
Naar boven