XXL Nutrition

WTf.. gespierde negermans is arm en komt uit afrika maar heeft wel geld om te trainen.. yeah right..

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
Kijkt er iemand toevallig nederland 1 naar het tv programma 'liefs uit' ?

Meneer negermans komt uit afrika en leefde in armoede en leerde een meid kennen in nederland hoe precies weet ik niet, volg het niet helemaal maar zo gaat het verhaal

de meid en negermans schijnen geen cent te hebben maar negermans is wel gespierder dan de gemiddelde man...
wij bodybuilders weten dat daar hoop tijd maar vooral ook hoop GELD in heeft gezeten.
Dus negermans kan dus nooit in armoede geleefd hebben en die domme snol en het hele tv programma gelooft zijn hele bullshit armoede verhalen als zoete koek...

En nu doet hij heel zielig dat hij zijn landje mist en blablabla... wat een bullshit verhaal :roflol:

n*ger genetics?

volgens mij komen die n*gers nog kilo's aan op een anorexia dieet

Doe ff pics dan, kan anders niks beoordelen.

Zat toevallig gisteren een docu van Louis Theroux te kijken (Law and Disorder in Lagos) Waar hij rond liep in de sloppen en daar liep ook een aantal mannen rond waar je toch wel vrij zeker van kon zijn dat er weinig tijd was om te trainen en die waren alsnog behoorlijk gespierd.

dem n**ga genetics

reported voor racisme.

je hebt echt geen eiwit shakies en al die andere crap nodig om gespierd te zijn.

en dat hele 200 gram eiwit is ook achterhaald.

de keerzijde van de industriele revolutie

misschien spendeerde hij al zijn tijd en energie aan trainen en niet aan jelly zijn op andere mensen

• Topic Starter Topic Starter
Doe ff pics dan, kan anders niks beoordelen.
is nu op ned 1

reported voor racisme.

je hebt echt geen eiwit shakies en al die andere crap nodig om gespierd te zijn.

en dat hele 200 gram eiwit is ook achterhaald.

zal best maar in afrika?
afrika = hard werker voor amper eten = amper voedingstoffen om te groeien.
en zeker met zijn postuur lijkt me dat niet mogelijk om in afrika te halen...

Ik brn ook aant kijken

Niet heel gepierd

misschien had ie een familie lid in europa of amerika die geld stuurde? alles kost daar geen drol

Ik zat ook toevallig daar naar te kijken, hij heeft wel een aardig gespierde torso.. Dat is niet alleen met push ups tot stand gekomen.. :p

Afrikanen hebben nu eenmaal een andere bouw dan blanken,net zoals chinezen ook een andere bouw hebben,niet jaloers worden jongens!

Alsof die gast zo buff was en alsof je zo veel tijd en geld nodig hebt om buff te worden. Faal topic.

dat dere negroid alpha genetics. u mad?

Terug
Naar boven