MuscleMeat

Wtf??! Is deze kerel Natural?!!

Antisocial

Competitive Bodybuilder
Waardering
277
[Link niet meer beschikbaar]

There is absolutely no pressure on me at all in staying natural; it has gotten me where I am today and I just want to continue to show everyone what is possible to achieve naturally.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek::eek::eek:

Heren, graag zouk jullie mening willen weten hierover.. Want zelf kan ik t echt moeilijk geloven dat deze man volledig legit is..

Hahahah 100% natural brah

Meal 7

* 1 1/2 Scoops MuscleTech Nitro-Tech

Niet naturel dus.

"MuscleTech just recently picked me up so I am using their line of products at the moment"

Hij kan niet zeggen dat hij gebruikt, zou waarschijnlijk contractbreuk zijn.

nanovapor + cell-tech

Close up lijkt altijd groter vergeet dat niet. Op het eerste zicht zou ik zeggen nee, maar toch denk ik dat het mogelijk is, alleen zou hij dan erg toegewijd moeten zijn en toch al wat jaren bezig zijn.

Maar deze vraag is gewoon niet te beantwoorden, naturel is er heel wat mogelijk maar voor hetzelfde geld houd ie iedereen voor de gek.

:roflol: Natuurlijk niet.

door supplementenboeren gesponserde athleten geloven is beetje naief.

Trouwens, in de VS is "natural" een breder begrip als hier.

als zijn schouderkoppen minder waren geweest, had het kunnen zijn.

Naturel of niet. Dit is heel knap. Kuddo's voor die kerel.

Naturel in de zin van "ik kuur maar 20 weken per jaar en hou het binnen de perken en zit niet aan de HGH en andere shit". Misschien wel.

Naturel in de zin van "ik kuur maar 20 weken per jaar en hou het binnen de perken en zit niet aan de HGH en andere shit". Misschien wel.

Eerder natural in de zin van "staat in mijn contract en dat is hetgeen waar ik mijn dope van kan kopen".

Of natural in de zin van "ik doe enkel legale spullen: prohormonen/hrt/designer as"

Eerder natural in de zin van "staat in mijn contract en dat is hetgeen waar ik mijn dope van kan kopen".

Of natural in de zin van "ik doe enkel legale spullen: prohormonen/hrt/designer as"

In de US zien ze die prohormonen/hrt/designer roids/... inderdaad gewoon als 'natural'. Dus in die zin is hij heel misschien wel zuiver.

Maar ik betwijfel het en uiteraard, de sponsors zouden het niet leuk vinden -> geen contract meer -> geen geld voor AAS -> niemand tevreden :)

Veel te vol en rond voor een natural. Zonder AS is dit onmogelijk.

Nooit natural

ziek fysiek man :)

Close up lijkt altijd groter vergeet dat niet. Op het eerste zicht zou ik zeggen nee, maar toch denk ik dat het mogelijk is, alleen zou hij dan erg toegewijd moeten zijn en toch al wat jaren bezig zijn.

Maar deze vraag is gewoon niet te beantwoorden, naturel is er heel wat mogelijk maar voor hetzelfde geld houd ie iedereen voor de gek.

Zo is het precies.
Het lijkt me sterk, maar wie zijn wij om te zeggen dat het onmogelijk is.
Als het zo is, dan zit daar heel veel werk in en is moeder natuur erg aardig voor hem geweest!;)

100% natural. HMB + Testosting + Crack en je krijgt ook dit fysiek.

Terug
Naar boven