- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je, dat is al heel andere info. Het bewijst nog steeds niet dat hij naturel is, maar het maakt het wel geloofwaardiger. Als jij 10 jaar aan een stuk echt optimaal eet en traint sta je te kijken wat je kan bereiken hoor. Het probleem is dat de meesten 2 jaar trainen en dan naar de snoepjes grijpen omdat het allemaal niet opschiet. En als diezelfde figuren dan iemand zien met goed fysiek die beweert naturel te zijn roepen ze meteen 'onmogelijk'.
Zie je, dat is al heel andere info. Het bewijst nog steeds niet dat hij naturel is, maar het maakt het wel geloofwaardiger. Als jij 10 jaar aan een stuk echt optimaal eet en traint sta je te kijken wat je kan bereiken hoor. Het probleem is dat de meesten 2 jaar trainen en dan naar de snoepjes grijpen omdat het allemaal niet opschiet. En als diezelfde figuren dan iemand zien met goed fysiek die beweert naturel te zijn roepen ze meteen 'onmogelijk'.
Waarbij je even de factor aanleg in de formule vergeet op te nemen. Zoals ik zei weet alleen die kerel zelf of hij de waarheid spreekt. Ik gaf alleen aan dat er ook zoiets is als onderschatten van het naturel potentieel.Waarbij G-Men volledig contest ready was en deze kerel even achteloos lijkt te poseren in zijn gym.
Tja, dan ga je er vanuit dat hij over alles liegt. Zoals ik zei bewijst het ook niets, het maakt het alleen geloofwaardiger.Tuurlijk zegt hij dat hij al 10 jaar lang traint, anders gelooft helemaal niemand hem.
Waarbij je even de factor aanleg in de formule vergeet op te nemen. Zoals ik zei weet alleen die kerel zelf of hij de waarheid spreekt. Ik gaf alleen aan dat er ook zoiets is als onderschatten van het naturel potentieel.
Zo kan je dat zien, maar G-Men staat hier niet echt bekend om zijn genetics, maar om zijn hardcore work-ethic. Wat zou een gifted freak zoals MikeDiesel wel niet kunnen bereiken qua fysiek, als hij dezelfde mentalitieit had als hem?Ja maar dan zouden er meer van zulke naturals moeten zijn en zelfs G-Men haalt dit niveau niet als je het totale pakket vergelijkt. G-Men is wereldkampioen geworden met zijn fysiek.
Waarbij G-Men volledig contest ready was en deze kerel even achteloos lijkt te poseren in zijn gym.

Bij WNBF wedstrijden zie je dit niveau zeker (iets ouder wel), alleen weet je nooit 100% zeker of ze ook echt naturel zijn, en ik geloof dat naturel daar inhoudt de laatste 7 jaar niets gebruikt. Punt is dat je nooit weet of iemand zijn massa volledig naturel heeft behaald. Mijn enige punt was dat er te makkelijk onderschat wordt wat je zonder chemisch hulp eruit kan halen. Ik zie bij mezelf dat er naturel veel mogelijk is, het enige probleem dat ik heb is hardheid/strepen/vs massa. Die combinatie is inderdaad erg moeilijk te halen en die schouders zijn idd erg groot/hard voor een naturel. Maar ik zie ook meteen dat deze kerel een prima aanleg heeft, en als het klopt dat hij 10 jaar alles op alles geeft ga ik hier alvast geen grote uitspraken doen als 'kan nooit'. Dan doe je hetzelfde als zeggen 'zeker naturel'. Tijd dat mensen eens wat terughoudender zijn, altijd dat zwart wit denken en groot gelijk helpt ook niet echt (niet op jou gericht overigens).Maar de top van de naturals hebben ook aanleg en ik heb tot nu toe toch weinig, of liever gezegd geen, naturals gezien die het niveau halen van die kerel in dit topic.
Natural is best veel mogelijk maar die schouderkoppen zijn me net even te groot. Zo shredded er bij lopen als natural lijkt me ook zo goed als onbestaande, althans niet voor langere tijd.
Zo kan je dat zien, maar G-Men staat hier niet echt bekend om zijn genetics, maar om zijn hardcore work-ethic. Wat zou een gifted freak zoals MikeDiesel wel niet kunnen bereiken qua fysiek, als hij dezelfde mentalitieit had als hem?
En ik dacht ooit gelezen te hebben in zijn logje, dat hij sinds hij overgestapt was naar Strongmen zelfs vooruit is gegaan qua fysiek en op een bepaald vp. ook zelfs meer spiermassa had dan in zijn contest-voorbereiding, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Niet dat ik nu wil beweren dat die gast in de OP naturel is, laat dat duidelijk zijn.![]()

Veel te vol en rond voor een natural. Zonder AS is dit onmogelijk.
Close up lijkt altijd groter vergeet dat niet. Op het eerste zicht zou ik zeggen nee, maar toch denk ik dat het mogelijk is, alleen zou hij dan erg toegewijd moeten zijn en toch al wat jaren bezig zijn.
Maar deze vraag is gewoon niet te beantwoorden, naturel is er heel wat mogelijk maar voor hetzelfde geld houd ie iedereen voor de gek.
Of die man al dan niet naturel is, dat weet alleen hij zelf. En moest hij kuren, dan zou het gerechtvaardigd zijn vind ik, wat een topfysiek, damn!
Op zich is het wel niet moeilijk om te begrijpen dat niemand hier gelooft dat het naturel zou kunnen zijn, als je ziet wat een k*tfysiek 95% van de mensen die je in de AAS-sectie ziet passeren heeft. Enkel mannen als Rob S, Lean, Seeker, ... hebben een kuurwaardig fysiek imo.

Of die man al dan niet naturel is, dat weet alleen hij zelf. En moest hij kuren, dan zou het gerechtvaardigd zijn vind ik, wat een topfysiek, damn!
Op zich is het wel niet moeilijk om te begrijpen dat niemand hier gelooft dat het naturel zou kunnen zijn, als je ziet wat een k*tfysiek 95% van de mensen die je in de AAS-sectie ziet passeren heeft. Enkel mannen als Rob S, Lean, Seeker, ... hebben een kuurwaardig fysiek imo.