AndroidHealthClinic

Wtf??! Is deze kerel Natural?!!

Lees maar eens goed dan. Er staat nergens dat ik minachting heb voor beachboy fysieken. Alleen beachboy fysieken die behaald zijn door middel van AAS. Elke lullo is in staat om een acceptabel beachboy fysiek te halen als je 1/2 jaartjes geduld hebt.

En al die wielrenners en marathon lopers dan, die zitten ook aan bepaalde snoepjes en dat zijn broodplanken, maar zonder behoor je niet bij de top.

Altijd dat hypocriete gedoe, laat iedereen doen wat ze willen het is toch niet jouw lichaam. Ik vind het alleen zonde als je zo snel naar bepaalde middelen grijpt, maar het is hun keuze en niet de mijne.

Nee hoor hij gebruikt gewoon 'sport-technology drugs' net als flex hahaha

En al die wielrenners en marathon lopers dan, die zitten ook aan bepaalde snoepjes en dat zijn broodplanken, maar zonder behoor je niet bij de top.

Altijd dat hypocriete gedoe, laat iedereen doen wat ze willen het is toch niet jouw lichaam. Ik vind het alleen zonde als je zo snel naar bepaalde middelen grijpt, maar het is hun keuze en niet de mijne.

Dit is een goede samenvatting van wat ik bedoel.

als dat zo is, dan heeft ie de meest zieke rotgenen in history:roflol:

met andere woorden: I seriously doubt it:D

goed fysiek .mijn mening : gekuurd.al weet ik zijn verleden niet eens

lijkt me zeer sterk...

ja, ik heb er ook, buitenkant borst/overgang oksel
maar deze gozer heeft ze wel aan de buitenkant van zn schouders, dan moeten die wel heel snel "naturel" gegroeid zijn :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk eens naar Romelu Lukaku zijn schouders lieve jongen. Hij heeft het ook en zit zowizo niet aan de snoepjes...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk eens naar Romelu Lukaku zijn schouders lieve jongen. Hij heeft het ook en zit zowizo niet aan de snoepjes...

Hij is niet menselijk. Die gast was op zijn 15/16e zonder gericht te trainen buffer dan 90% van DBB. Hij cheat! Hij is nu 17?

n*gers hebben geen snoepjes nodig

straeia of hoe je het ook schrijft heb ik bij wel meer jongens gezien van amper 60 kilo en die amper aan het groeien waren

nee, is niet natuur

Terug
Naar boven