MuscleMeat

Wtf??! Is deze kerel Natural?!!

natuurlijk heeft hij zo'n fysiek, hebben jullie soms nooit die claims gelezen die op die musscletech potten staan.

Zeker een juicer...

Net zo natural als Jim Cordova.

Ach, bodybuilding kan soms heel hypocriet zijn. Vooral als ergens veel geld mee te verdienen valt. En wat levert er nu meer geld op dan inspelen op de angst van de onzekere man?
Gelukkig is dit forum er om iets meer duidelijkheid te verschaffen in deze kwestie

als zijn schouderkoppen minder waren geweest, had het kunnen zijn.

Hij heeft ook een dikke borst hoor. En hij is nog maar 23 jaar.
Niet naturel. Ik snap dat bodybuilders niet zeggen dat ze gebruiken maar dat je dan zegt dat je naturel bent is wel belachelijk.

Hij heeft ook een dikke borst hoor. En hij is nog maar 23 jaar.
Niet naturel. Ik snap dat bodybuilders niet zeggen dat ze gebruiken maar dat je dan zegt dat je naturel bent is wel belachelijk.

ooit gehoord van geld ?

Srs ik zou ook liegen, als me dat meer poen opleverde!
Liegen hoort gewoon bij zijn werk, No problemo i think...

Nog maar 23??? ****in' hell

hij heeft gewoon veel creatine weggesnoept. dan wordt je gewoon zo groot.

tuurlijk zie je zo toch?:p

die grote valt wel te halen naturel, met een redenlijk vet percentage

echter deze combi shape,vetpercentage.hardheid,cut/strepen...

no way

(daarnaast is foto ook nog vrij slecht.. dus mist ook een hoop)
1wf6Pr24Fnl8eaoioNf0fglGV0Jmg0147.jpg

1Br4i05ijBHEoekTYhaXbWbdjLS0966.jpg

Schouders lopen voor op armen en traps op die foto's.

Traint sinds zijn 12e en is nu volgens zijn statements 10 jaren bezig met BB.

Dit kan naturel zijn, ik weet van mezelf dat naturel veel mogelijk is, en ik trian nietop me max.

Dus ja, dit kan makkelijk naturel zijn.

Hij zit waarschijnlijk aan de rode bietensap, dus helemaal naturel is het ook weer niet.

Dit kan naturel zijn, ik weet van mezelf dat naturel veel mogelijk is, en ik trian nietop me max.

Dus ja, dit kan makkelijk naturel zijn.

Mee eens.
Er wordt bij een goed uitziende BB'er al (te) snel gezegd dat het niet natural kan. Dat komt omdat iemand zelden zijn echte volledige potentie weet te halen.
Als er dan wel uitzonderingen zijn die en alles op trainings-en voedingsgebied voor elkaar hebben en nog eens de juiste genen hebben dan is er veel mogelijk.

Een Olympia zul je natural niet winnen en of deze gast natural is, geen idee, maar oordeel niet te snel als iemand er goed uitziet. Er is veel meer mogelijk dan je in de gemiddelde sportschool om je heen ziet:)

Respect voor de schouders in ieder geval. Daar kan heel de derde wereld gewoon van vreten...

Traint sinds zijn 12e en is nu volgens zijn statements 10 jaren bezig met BB.
Zie je, dat is al heel andere info. Het bewijst nog steeds niet dat hij naturel is, maar het maakt het wel geloofwaardiger. Als jij 10 jaar aan een stuk echt optimaal eet en traint sta je te kijken wat je kan bereiken hoor. Het probleem is dat de meesten 2 jaar trainen en dan naar de snoepjes grijpen omdat het allemaal niet opschiet. En als diezelfde figuren dan iemand zien met goed fysiek die beweert naturel te zijn roepen ze meteen 'onmogelijk'.

Terug
Naar boven