Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt?100% natural. HMB + Testosting + Crack en je krijgt ook dit fysiek.
als zijn schouderkoppen minder waren geweest, had het kunnen zijn.
Hij heeft ook een dikke borst hoor. En hij is nog maar 23 jaar.
Niet naturel. Ik snap dat bodybuilders niet zeggen dat ze gebruiken maar dat je dan zegt dat je naturel bent is wel belachelijk.
Idd makkelijk! Ha!Dit kan naturel zijn, ik weet van mezelf dat naturel veel mogelijk is, en ik trian nietop me max.
Dus ja, dit kan makkelijk naturel zijn.

Dit kan naturel zijn, ik weet van mezelf dat naturel veel mogelijk is, en ik trian nietop me max.

Dit kan naturel zijn, ik weet van mezelf dat naturel veel mogelijk is, en ik trian nietop me max.

Zie je, dat is al heel andere info. Het bewijst nog steeds niet dat hij naturel is, maar het maakt het wel geloofwaardiger. Als jij 10 jaar aan een stuk echt optimaal eet en traint sta je te kijken wat je kan bereiken hoor. Het probleem is dat de meesten 2 jaar trainen en dan naar de snoepjes grijpen omdat het allemaal niet opschiet. En als diezelfde figuren dan iemand zien met goed fysiek die beweert naturel te zijn roepen ze meteen 'onmogelijk'.Traint sinds zijn 12e en is nu volgens zijn statements 10 jaren bezig met BB.