XXL Nutrition

Wtf??! Is deze kerel Natural?!!

Niet alleen i.v.m sponsors hoor. Denk ook uit bescherming voor de naieve mensen die gelijk naar de juice grijpen.
Als je het zo redeneert is het allemaal niet zo egoistisch als de meeste mensen denken trouwens.

Aan de andere kant is open en eerlijk zijn misschien wel een betere oplossing, maar misschien ook weer niet. Moeilijk onderwerp.

Ik zit net toevallig zijn space te bekijken... effe twee piccies gejat:

26 juni 2009
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
8 augustus 2009
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rara, wat klopt er niet??

Beetje hoog verb gehalte dit, ik ben goed en ben naturel en dwarf iedereen die kuurt zelfs op een crap voedings en beachboy trainingsschema. Dwarf ze niet alleen ik lach ze ook uit. Sympathiek man!
Ontopic maar weer.

Waar lees je dan dat ik mijn eigen fysiek zo goed vind? Ik zeg enkel dat ik er al veel gezien heb met een serieus kuurverleden die naar mijn mening een slecht fysiek hebben. Maar dat is dan gewoon mijn mening (wat voor de ene goed is is dat niet meteen voor de andere, des goûts et des couleurs, on ne discute pas ;) ), als die mensen zelf tevreden zijn over hun fysiek dan is dat goed voor hen toch?
Velen waren hier bv. zwaar onder de indruk van JimmyNeutron zijn fysiek van 78kg bij 1.78m, ik niet. JimmyNeutron was duidelijk zelf ook heel trots op zijn fysiek, dus dat is goed voor hem.

Waar lees je dan dat ik mijn eigen fysiek zo goed vind? Ik zeg enkel dat ik er al veel gezien heb met een serieus kuurverleden die naar mijn mening een slecht fysiek hebben. Maar dat is dan gewoon mijn mening (wat voor de ene goed is is dat niet meteen voor de andere, des goûts et des couleurs, on ne discute pas ;) ), als die mensen zelf tevreden zijn over hun fysiek dan is dat goed voor hen toch?
Velen waren hier bv. zwaar onder de indruk van JimmyNeutron zijn fysiek van 78kg bij 1.78m, ik niet. JimmyNeutron was duidelijk zelf ook heel trots op zijn fysiek, dus dat is goed voor hem.

Ik snap zijn punt eigenlijk ook wel. Het is niet aan jou om te beoordelen wat kuurwaardig is. Iedereen reageert anders op krachttraining en sommige mensen zullen naturel gewoon minder kunnen dan anderen. ook in dat artikel op t-nation wordt aangehaald dat sommige mensen bijna niet reageren op krachttraining.

niet hatuh op jimmy straks krijg je zn fanboys achter je aan:eek:

Dat valt nog wel mee toch? (no offence) heb net ff de foto's bekeken omdat ik niet wist om wie het ging maar zijn fysiek is zeker heel goed en dat hij genen heeft geloof ik best:)

Hij was ook niet 100+ kilo he.

Vind de hele discussie maar beetje onzinnig, veel mensen kuren gewoon omdat ze het sneller willen, wie bepaalt dan of dat fout is?
Is het ongezonder als je eerder begint dan wanneer je bijv. droog 100kg bij 1m80 bent of zijn de naturel gasten gewoon jaloers dat die kuurders harder vooruitgaan met "minder inspanning" (wil hier niet mee zeggen dat kuurders minder hun best doen, om die discussie weer te voorkomen).

Ben overigens zelf wel overtuigd naturel, maar je kan er weinig aan doen dat mensen graag experimenteren en (te) gretig zijn.

Hij was ook niet 100+ kilo he.

Vind de hele discussie maar beetje onzinnig, veel mensen kuren gewoon omdat ze het sneller willen, wie bepaalt dan of dat fout is?
Is het ongezonder als je eerder begint dan wanneer je bijv. droog 100kg bij 1m80 bent of zijn de naturel gasten gewoon jaloers dat die kuurders harder vooruitgaan met "minder inspanning" (wil hier niet mee zeggen dat kuurders minder hun best doen, om die discussie weer te voorkomen).

Ben overigens zelf wel overtuigd naturel, maar je kan er weinig aan doen dat mensen graag experimenteren en (te) gretig zijn.

klopt bijna niemand wacht op tot ze hun natuurlijke grens hebben bereikt, toen ik begon met kuurde trainde ik daarvoor nog geen jaar goed:P

Wanneer is een fysiek volgens beide heren hierboven 'kuurwaardig' dan? Wat is de maatstaf? Uw eigen fysiek?

Een kuur neem je in mijn ogen om je lichaam naar een volgend level te brengen als je naturel op je max zit en niet om je droomlichaam in een extreem korte tijd te krijgen omdat je te lui bent om 2 jaar langer te wachten. Zulke mensen zijn gewoon schande voor de sport en daardoor krijgen AAS ook een slechte naam.

• Like
Waarderingen: verb
Een kuur neem je in mijn ogen om je lichaam naar een volgend level te brengen als je naturel op je max zit en niet om je droomlichaam in een extreem korte tijd te krijgen omdat je te lui bent om 2 jaar langer te wachten. Zulke mensen zijn gewoon schande voor de sport en daardoor krijgen AAS ook een slechte naam.

Waarom zijn ze dan een schande voor de sport?
Omdat ze jouw fysiek waar je naturel langer over hebt gedaan in korte tijd voorbij gaan?

blijft een goed fysiek

Waarom zijn ze dan een schande voor de sport?
Omdat ze jouw fysiek waar je naturel langer over hebt gedaan in korte tijd voorbij gaan?

Ik ben nog niemand tegengekomen die binnen z'n 1e trainingsjaar is gaan kuren en groter is dan ik. De massa die ze hebben gepakt zijn ze meestal binnen 2 jaar weer kwijt en moeten ze blijven kuren om het middelmatige fysiek dat ze hadden weer tevoorschijn te toveren.

Waarom? Iedereen heeft als doel zijn lichaam zo snel mogelijk te verbeteren, of dat nou met supplementen is of met AAS? Is toch ieder zijn eigen keus? Dat het evt. dom is daargelaten kijkend naar bepaalde risico's, trainingstijd etc.

Ik ben nog niemand tegengekomen die binnen z'n 1e trainingsjaar is gaan kuren en groter is dan ik. De massa die ze hebben gepakt zijn ze meestal binnen 2 jaar weer kwijt en moeten ze blijven kuren om het middelmatige fysiek dat ze hadden weer tevoorschijn te toveren.

Nu begin je over heel wat anders dan alleen vroeg beginnen met kuren.
Gasten die een keertje kuren en daarna kappen met eten en trainen zijn in mijn ogen inderdaad dwazen, maar daar ging het niet over dacht ik.

Waarom? Iedereen heeft als doel zijn lichaam zo snel mogelijk te verbeteren, of dat nou met supplementen is of met AAS? Is toch ieder zijn eigen keus? Dat het evt. dom is daargelaten kijkend naar bepaalde risico's, trainingstijd etc.

O, het is ook ieder zijn keus hoor. Maar dan kan ik het nog wel belachelijk vinden. Er is zoveel winst te behalen in de eerste 2 trainingsjaren, maar geduld is tegenwoordig de onderliggende factor. De lol van het trainen, eten, je lichaam op een natuurlijke manier zien veranderen is niet meer aan de orde. Het moet tegenwoordig allemaal snel snel snel.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Nu begin je over heel wat anders dan alleen vroeg beginnen met kuren.
Gasten die een keertje kuren en daarna kappen met eten en trainen zijn in mijn ogen inderdaad dwazen, maar daar ging het niet over dacht ik.

Ik heb ook niets tegen het kuren opzich, maar wel tegen pikkies die in hun eerste trainingsjaar beginnen met kuren omdat ze denken dat ze zo meer poesjes krijgen.

Volgensmij zijn er zelfs nog kaarten uitgedeeld in dat topic omdat iedereen jimmyneutron liep te flamen om zijn aas gebruik. Mensen waren onder de indruk van zijn fysiek omdat het gewoon een mooi beachboy fysiek is waar chicks op kicken, maar bijna iedereen was van mening dat het ook natural te halen was.

wist niet eens dat jimmy gekuurd had.......goed voorbeeld idd

die kwam op het forum tenminste zover ikweet over als een normale goede gozer en met fysiek is nix mis mee (ook niet gezien hij heeft gekuurd)

er loop toch nog steeds een hoop jongens rond die er niet voor uit komen maar wel een hoop kapsones en arrogantie hebben van heb ik jou daar

het is heel makkelijk ieder ander naar beneden te trappen om zelf hogerop te komen kwa aanzien of status op dbb
ik noem geen namen...dit zegt al genoeg..ik ga ook niet alle postst van iemand teruglezen om te zien hoeverre die persoon gekuurd heeft

en daarbij gewicht zegt niet alles ...op 8 % staan of 14% staan wil niet zeggen dat het maar 6% in gewicht scheelt. je zult een hoop kilo kwijtraken en dan nog een paar kilo vocht er af

misschien weer een keer een grote dbb meet. dan zien we er hier recht van spreken hebben. elkaar afzeiken hier om jezelf te verheerlijken is niet nodig

Laatst bewerkt:
Kapsones en arrogantie hadden ze waarschijnlijk al voordat ze met AAS begonnen ;)

Denk dat iedereen heel goed zelf kan beslissen wat ze met d'r lichaam willen. Sommigen zullen alleen kuren om zo onnatuurlijk groot te worden, sommigen al voor een beachboyfysiek. Hoe kan je daar nu een waardeoordeel over uitspreken?

• Like
Waarderingen: fhoc
die kwam op het forum tenminste zover ikweet over als een normale goede gozer en met fysiek is nix mis mee (ook niet gezien hij heeft gekuurd)

er loop toch nog steeds een hoop jongens rond die er niet voor uit komen maar wel een hoop kapsones en arrogantie hebben van heb ik jou daar

het is heel makkelijk ieder ander naar beneden te trappen om zelf hogerop te komen kwa aanzien of status op dbb
ik noem geen namen...dit zegt al genoeg..ik ga ook niet alle postst van iemand teruglezen om te zien hoeverre die persoon gekuurd heeft

en daarbij gewicht zegt niet alles ...op 8 % staan of 14% staan wil niet zeggen dat het maar 6% in gewicht scheelt. je zult een hoop kilo kwijtraken en dan nog een paar kilo vocht er af

misschien weer een keer een grote dbb meet. dan zien we er hier recht van spreken hebben. elkaar afzeiken hier om jezelf te verheerlijken is niet nodig

al eens op een meet geweest dan? Ik heb je nooit gezien iig

Terug
Naar boven