XXL Nutrition

Wtf??! Is deze kerel Natural?!!

haha...amper idd. weet niet of er al opties zijn voor dit jaar
flexkamp 2005 was een dbbmeet waar ik was. 40 forummers en verder rinus van der zeijden,mascha tieken,ed van amsterdam,richard van der linden en nog een paar toppers.
weekendje samen trainen en samen eten. helaas wordt het flexkamp al ene aantal jaar niet meer gedaan.

en af en toe wedstrijden kijken maar dan besef je thuis pas dat je weer iemand van dbb hebt gespot

Laatst bewerkt:
Kapsones en arrogantie hadden ze waarschijnlijk al voordat ze met AAS begonnen ;)

Denk dat iedereen heel goed zelf kan beslissen wat ze met d'r lichaam willen. Sommigen zullen alleen kuren om zo onnatuurlijk groot te worden, sommigen al voor een beachboyfysiek. Hoe kan je daar nu een waardeoordeel over uitspreken?

Elk heeft het recht op een eigen mening hé, dus ook over AAS. En mijn mening is dus dat je kuurt om écht onnatuurlijk groot te worden, niet voor een beachboyfysiek. Wat een ander doet met zijn gezondheid en zijn lichaam is mij een zorg, mijn gezondheid wordt er niet door beïnvloed, maar ik denk er wel het mijne van (daar doe ik niemand kwaad mee denk ik zo, net zoals iemand die kuurt voor een in mijn ogen zwak fysiek ook niemand kwaad doet daarmee ;) ). Wat ik jammer vind is dat door zo'n kerels zo goed als niemand (behalve iedereen die me in real life goed kent) gelooft dat ik naturel ben. Het is dan weer wel grappig dat deze gasten de eersten zijn om te roepen dat ik kuur :)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

om zelf hogerop te komen kwa aanzien of status op dbb

Hoop dat je mij hiermee niet bedoelt ;) Status op DBB, lol (we zijn toch geen puberale e-heroes?). De enige plaats waar ik eventueel status zou willen veroveren is een gym. Maar aangezien ik in men homegym train is dat ook niet echt van toepassing :) Mensen die me kennen weten goed dat ik alles behalve een arrogant type ben :)

Laatst bewerkt:
Ik snap niet wat mensen die hebben moeten kuren voor een beachboy fysiek op een bb forum komen doen. Je maakt het bodybuilden belachelijk + je geeft een slecht voorbeeld aan jonge gasten die net komen kijken. Prima dat je kuurt voor een beachboy lichaam, maar val anderen er niet mee lastig. Je geeft ze een heel verkeerd perspectief wat naturel mogelijk is en je ontneemt ze de kans om hun lichaam beter te leren kennen.

Dit fysiek is naturel niet mogelijk in mijn ogen, maar met hele goede genen kun je zeker in de buurt komen en ook met k*tgenen kun je nog heel groot worden.

Ik snap niet wat mensen die hebben moeten kuren voor een beachboy fysiek op een bb forum komen doen. Je maakt het bodybuilden belachelijk + je geeft een slecht voorbeeld aan jonge gasten die net komen kijken. Prima dat je kuurt voor een beachboy lichaam, maar val anderen er niet mee lastig. Je geeft ze een heel verkeerd perspectief wat naturel mogelijk is en je ontneemt ze de kans om hun lichaam beter te leren kennen.

Tussen de regels door lees ik je minachting voor beachboy fysieken en je elitaire gedoen met bb. Dat soort attitude maakt bb veel belachelijker.

Iedereen is vrij om te doen met zijn lichaam wat hij wilt, en zijn eigen doelen te behalen met AS.

• Like
Waarderingen: fhoc
Tussen de regels door lees ik je minachting voor beachboy fysieken en je elitaire gedoen met bb. Dat soort attitude maakt bb veel belachelijker.

Iedereen is vrij om te doen met zijn lichaam wat hij wilt, en zijn eigen doelen te behalen met AS.

Helemaal mee eens.

Lees maar eens goed dan. Er staat nergens dat ik minachting heb voor beachboy fysieken. Alleen beachboy fysieken die behaald zijn door middel van AAS. Elke lullo is in staat om een acceptabel beachboy fysiek te halen als je 1/2 jaartjes geduld hebt.

Lees maar eens goed dan. Er staat nergens dat ik minachting heb voor beachboy fysieken. Alleen beachboy fysieken die behaald zijn door middel van AAS. Elke lullo is in staat om een acceptabel beachboy fysiek te halen als je 1/2 jaartjes geduld hebt.
Dat is dus niet waar. Je projecteert je eigen ervaringen op andere mensen wat heel begrijpelijk is, maar ook fout. Niet iedereen kan naturel serieus progressie maken. En het is niet aan een ander om te beoordelen of iets wel of niet naturel gehaald zou kunnen worden.

Ik ben mensen zoals Jimmy dan ook eerder dankbaar dat ze gewoon eerlijk vertellen waarvoor ze gekuurd hebben dan dat ik over hun aas gebruik zou vallen.

Laatst bewerkt:
Zelf zeggen we dat met BB behaalde fysieken door leken te snel af gedaan worden als kuur-fysieken en afgeschoven worden op "roidz" en "een spuitje zetten".
Volgens mij gebeurt hier door veel mensen niet anders.

• Like
Waarderingen: fhoc
Dat is dus niet waar. Je projecteert je eigen ervaringen op andere mensen wat heel begrijpelijk is, maar ook fout. Niet iedereen kan naturel serieus progressie maken. En het is niet aan een ander om te beoordelen of iets wel of niet naturel gehaald zou kunnen worden.

Iedereen kan serieuze progressie maken. Ik vind dat ik mijn eigen ervaringen op anderen mag projecteren omdat er weinig mensen zo dun zijn geweest als ik. Toen ik begon woog ik 65 kg bij 1.90 ongeveer, daarnaast heb ik ook nog een hele snelle stofwisseling. Ik heb 2 jaar op 7000 calorieen moeten eten + weightgainer dus rond de 8200 calorieen om fatsoenlijk te groeien en dan zie je hier mensen kuren met 5 boterhammen en 2 bananen op een dag. Maar zoals ik al zei mag iedereen met zijn eigen lichaam doen wat hij wil, maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds belachelijk mag vinden dat iemand voor een beachboy lichaam wil kuren, en die mening blijf ik hebben.

goed fysiek dat wel
naturel ? neeeeh

Waar jullie over klagen mensen hier komen er nog voor uit als ze kuren..
Ken mensen die niet eens trainen en aan de aas zitten. Van mij mag iedereen kuren wanneer hij wilt.
Mensen die vroeg beginnen so be it. Elk doet met zen lichaam wat hij zelf wil hé.

Idd. Denk dat je daar niet echt over kunt discussiëren wat iemand al dan niet een kuurwaardig fysiek vindt. Hier op het forum bv. is iedereen ongelofelijk onder de indruk van iemand van 85kg bij 1.80m met een behoorlijk vetpercentage en daarbij gaat men al roepen dat hij niet naturel kan zijn. Terwijl ik die stats al haalde met een k*tvoedingsschema en een k*tbeachboytrainingsschema. Dus dat vind ik absoluut geen kuurwaardig fysiek, terwijl anderen dat dan weer wel vinden. Dat is dan ook die anderen hun recht om dat te denken, maar ik denk er het mijne van. Kuren doe je imo om een monster te worden dat zo op het podium kan staan. En niet zoals je hier vaak leest: "ik ga kuren maar ik wil wel niet te groot worden, met een Cristiano Ronaldo fysiek ben ik tevreden..."

Maar elk heeft zijn eigen visie op AAS natuurlijk, en ik respecteer iedereen z'n mening ;)

In de US betekend naturel geen synthol dus zo is het makkelijker om naturel te blijven

puur natuur 100procent

als dit naturel is dan zou ik hem sterk aanraden om flink te gaan kuren kan je nagaan hoe groot hij kan worden..

Juist en dan is er geen plaats meer voor de zienswijze van een ander, toch? Wie zijn eigenlijk precies die personen die aantoonbaar nog niet aan hun plateau zitten, zijn gaan kuren en nu 'de sport' ten schande maken? Dus mensen die een bepaalde doelstelling niet behalen volgens de norm die jij gemakshalve zelf stelt, zijn schandelijk voor de groep die doelstellingen behalen sneller dan de groep die onder jouw norm ligt?

DE sport? Wat is DE sport? De sport is onlosmakelijk verbonden met de grootverbruikers waar naar wij allen zo tegenop kijken. Je weet wel die gasten die claimen dat ze natural zijn omdat de sponsoren anders weglopen en DE sport geen schijn van kans van zou hebben.

Op enkele pro's na hier op het forum, zijn wij gewoon sporters die bodybuilding op eigenwijze interpreteren en dus op eigenwijze uitvoeren. De sport is dus erg divers en voor elke mens, ongeacht het IQ, toegankelijk. Daaronder mensen die snel naar steroïden grijpen en zo ook mensen die altijd commentaar hebben op iets dat zij zelf niet doen.

Post van de dag.

die foto doet hem wel echt goed. Hij heeft ook andere foto's tussen zitten waar die echt niet zo bijzonder goed op oogt.

Ik heb ook striae op m'n boven armen, shit nu ben ik niet meer naturel hardc0re:mad:

ja, ik heb er ook, buitenkant borst/overgang oksel
maar deze gozer heeft ze wel aan de buitenkant van zn schouders, dan moeten die wel heel snel "naturel" gegroeid zijn :rolleyes:

Terug
Naar boven