AndroidHealthClinic

X-Files aflevering voorspelde samenzwering 9/11

• Topic Starter Topic Starter

Lol wut? Vind het altijd komisch als iemand met volle overtuiging kan zegen ze het onzin is en dan ook nog eens de persoon aanvalt die alleen met feiten komt. Tevens even komisch als die '9/11 truthers' die alles denken te weten, overal een complot in zien en als een stel evangelisten in je nek lopen te hijgen.

Mensen zijn toch simpele wezens, doen er alles aan om hun huidige wereldbeeld te beschermen.

Welke feiten?

9/11 was een joods complot.

Dat filmpje en die screenshot, meer heb ik hier niet langs zien komen.

Beide geen feiten dus, hooguit toeval.

coup.jpg

Nog zo'n 'feit'.

Lol wut? Vind het altijd komisch als iemand met volle overtuiging kan zegen ze het onzin is en dan ook nog eens de persoon aanvalt die alleen met feiten komt. Tevens even komisch als die '9/11 truthers' die alles denken te weten, overal een complot in zien en als een stel evangelisten in je nek lopen te hijgen.

Mensen zijn toch simpele wezens, doen er alles aan om hun huidige wereldbeeld te beschermen.

je bent echt dom he

kans op eens juiste datum ergens in een film is 1 op 365 dus dat kan wel eens voorkomen dat het in een film komt he 9/11. jezus

• Topic Starter Topic Starter
je bent echt dom he

kans op eens juiste datum ergens in een film is 1 op 365 dus dat kan wel eens voorkomen dat het in een film komt he 9/11. jezus

Je vergeet het jaartal pikkebaas en daarnaast post ik alleen een foto en een filmpje dus no need om mij persoonlijk te proberen beledigen.

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Beide geen feiten dus, hooguit toeval.

coup.jpg

Nog zo'n 'feit'.

De inhoud van de foto en het filmpje zijn feiten. Dat het ook maar iets te maken heeft met wat er op 9/11 gebeurd is zou kunnen maar kan idd ook puur toeval zijn.

Terug
Naar boven