XXL Nutrition

Xbox360 of Playstation 3

MitchBoyXD

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
78kg
Xbox360 of Playstation 3

Ik ben van plan een nieuwe game console te kopen welke raden jullie mij aan?

Ik wil online gamen en ga Cod MW 2 kopen en UFC undisputed 2010

360 als je gaat ombouwen, anders een PS3.

360 als je gaat ombouwen, anders een PS3.
+1

Hoewel, ik verwacht dat je veel online zult spelen, gezien je CoD wil. En dan wil je dat risico niet lopen.

Mijn tip is, kijk naar het game-aanbod van elke console, en baseer je keuze daarop. Een extra wat je hebt bij PS3 is de blurayspeler. Wat ik -vanhorenzeggen heb- is dat Xbox Live meer bied wat betreft films e.d.
Graag iemand dit even bevestigen.

Ik heb zelf een PS3 vanwege:
- Bluray
- Game aanbod (killzone / Uncharted / FF)
- Psp
- Media Center

Bovendien hecht ik niet zo'n waarde aan een goede vorm van online spelen. Online op PS3 is goed, erg goed, maar Xbox is middels Xbox live wel beter.

Laatst bewerkt:
+1

Hoewel, ik verwacht dat je veel online zult spelen, gezien je CoD wil. En dan wil je dat risico niet lopen.

Mijn tip is, kijk naar het game-aanbod van elke console, en baseer je keuze daarop. Een extra wat je hebt bij PS3 is de blurayspeler. Wat ik -vanhorenzeggen heb- is dat Xbox Live meer bied wat betreft films e.d.
Graag iemand dit even bevestigen.

Ik heb zelf een PS3 vanwege:
- Bluray
- Game aanbod (killzone / Uncharted / FF)
- Psp
- Media Center

Bovendien hecht ik niet zo'n waarde aan een goede vorm van online spelen. Online op PS3 is goed, erg goed, maar Xbox is middels Xbox live wel beter.

is dit niet juist beter bij xbox of bedoel je geen windows media center?

ik heb ze beide:) ps3 voor online en xbox360 voor goedkoop spellen spelen:P

PS3 komt hier binnenkort , zat ook te twijfelen tussen PS3 & Xbox maar o.a. door de RROD is mijn interesse in de xbox over.

is dit niet juist beter bij xbox of bedoel je geen windows media center?
Ik weet niet hoe dit is bij Xbox, maar ik had, toen ik mijn Ps3 kocht (wat een hele tijd geleden was) erg veel reviews gelezen waarbij een PS3 ideaal was als media center.

Nu nog steeds werkt het echt prima. Sync fims met ps3 en laptop, luister muziek (geen radio alleen..).

Alleen, in de US is het veel beter geregeld met PS3. Nederland kan je geen films 'huren' (VOD), en in de US wel. Op xbox kan dit geloof ik ook.

1 groot nadeel: PS3 kent bij mij geen MKV :(

Laatst bewerkt:
PS3 komt hier binnenkort , zat ook te twijfelen tussen PS3 & Xbox maar o.a. door de RROD is mijn interesse in de xbox over.

Yep, die k*t RROD is ook de reden dat ik overstapte. Zoiets flik je gewoon niet met je klanten en zeker niet herhaaldelijk. En dan nog in de eerste instantie gaan ontkennen daar ooit van gehoord te hebben op de klantendesk...wankers. Nee jong, ps3 is de way to go. Ben veel gelukkiger nu en de games zijn op een paar na ook beter dan op de shitbox 360. Ps ik ben geen fanboy want ik heb zowel een xbox, wii, en ps3. Maarja, de xbox is stuk en k koop echt geen nieuwe

ik zit zelf eraan te denken om ps3 te halen, heb nu een 360 maarja bluray is wel handig en veel maatjes hebben ps3 dus beter voor online. Wat mij betreft maakt het niet zo veel uit, kijk welke exclusive games je wilt spelen en wat je maatjes hebben.

RROD is gaat nergens over aangezien je nu xbox slim hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga een Xbox360 elite kopen voor €200 bij de bartsmit je krijgt er 4 games bij en koop daarbij voor €20 3 maanden online gamen.

Ps3 is te duur en vind het een beetje te veel ook al vind ik die wel heel mooi maar €300 gaat een beetje te ver voor een Ps3 Slim zonder game...

Bedankt!

PS: Er zit 2 jaar gerantie op dus als ik RROD krijg kan ik een nieuwe krijgen van ze

Je hebt je keuze al gemaakt zie ik, maar voor de andere personen:

Als je echt online wil gamen zou ik voor de xbox gaan, aangezien dit veel beter is dan de ps3.
Puur offline gamen zou ik voor de ps3 gaan omdat deze kwalitatief beter is.

Tevens een tip om naar de eventuele exclusives te kijken.

Ik ga een Xbox360 elite kopen voor €200 bij de bartsmit je krijgt er 4 games bij en koop daarbij voor €20 3 maanden online gamen.

Ps3 is te duur en vind het een beetje te veel ook al vind ik die wel heel mooi maar €300 gaat een beetje te ver voor een Ps3 Slim zonder game...

Bedankt!

PS: Er zit 2 jaar gerantie op dus als ik RROD krijg kan ik een nieuwe krijgen van ze

jammer, maar begrijpelijke keuze gezien je leeftijd en waarschijnlijke inkomsten (zakgeld?) met die factoren is het natuurlijk moeilijker om iets duurder aan te schaffen...en volgens mij had je wel een ps3 met game(s) kunnen vinden voor die prijs van 300 euro.

Trouwens toont dit volgens mij weer een zielige kant van microsoft als ze voor de prijs al zoveel weggooien. Straks eindigen ze nog als sony's psp :).

Bedankt!

link? op de site van bartsmit staat enkel een elite pakket met FFXIII voor 200 en een arcade pakket met 2 spellen voor 150

Laatst bewerkt:
XBOX. Daar heb je ook nog uitbreidingen in en kun je achievements halen enzo. Dat heeft de PS3 niet.

• Topic Starter Topic Starter
link? op de site van bartsmit staat enkel een elite pakket met FFXIII voor 200 en een arcade pakket met 2 spellen voor 150

ik kreeg een Xbox Elite 120GB - Joystick - Headset en de game's Halo 3 ODST, Pure , Forza Motorsport 3 , en Batman lego voor 200 euro

Terug
Naar boven