AndroidHealthClinic

XTC vervanging

Dat wordt een heel werk Marky. Of hou je het alleen bij de 'gebruikelijke' drugs?

Zal even tijd in beslag nemen. Zal ook ongebruikelijke drugs erin verwerken + onderbouwing, wetenschappelijke feiten en met name de relatie tot bodybuilding.

@ Ecto, Coke en G vormt geen cocaethyleen, zoals drank en coke dat wel doet. Echter is het belangrijkste van zo'n combi dat het een dempend effect heeft. Coke en G is zeer lekker en perfect om mee te nken!

• Topic Starter Topic Starter
Na een beetje te hebben zitten lezen ziet GHB er wel iets lekker uit.
Ik heb het gevraagd in ons grootwarenhuis, en ze hadden het niet. Ze kenden het zelfs niet :janken:

cocaine met lachgas overtreft het zelfs nog (Y)

vriend van mij had in de smartshop wat van die euphoria pillen gehaald ofzo, ikzelf voelde niet zoveel van 4 stuks, maar hij zat van 2 stuks te klappertanden.

Na een beetje te hebben zitten lezen ziet GHB er wel iets lekker uit.
Ik heb het gevraagd in ons grootwarenhuis, en ze hadden het niet. Ze kenden het zelfs niet :janken:

Haha, GHB valt ook onder de geneesmiddelenwet volgens mij. Je kan het iig niet zomaar in de winkel kopen.

Dus je kan of aan de lokale nachtapotheker vragen of die wat heeft, of je gaat het zelf maken.

(Zelf maken is GBL zoeken;))

DXM lijkt gedelijk op xtc, je word er wel space van maar je krijgt niet dat goeie gevoel. (Uitkijken met doseren:D)

Anders methylone? Werd eerst verkocht als explosion, lijkt er heel veel op. Vind het persoonlijk beter!

explosion en methylone zijn ook gebaseerd op MDMA, er zat gewoon MDMA in (dan wel in mindere mate) dus dezelfde stof als xtc

Iig kan je met bb'en beter ghb nemen (als je dan toch van de kaart wilt zijn).

En dan nog een vraagje van mijn kant: Lijkt GHB met sos op alcohol met sos?

ja je kan het wel enigsinds vergelijken.

als je te kort wordt van de G (sloom, vaag, wazig) dan neem je een nakkie en wordt je weer helder maar je behoudt toch het lekkere gevoel.
Zelfde als met alcohol dus....

...

hmmmm;......ik ga sowieso winnen...jij bent kneusje die drugs doet :P

oke de tijd gaat nu in.

regels;

je bent af als je onder invloed bent van wat voor materie dan ook (behalve a.s dan he).

ik heb je agenda al weer gezien, forget about it dit ga je niet winnen :devil:

en sms me zodra je kort bent (wel eerlijk zijn he), dan weet ik dat ik daarna meteen kort kan gaan omdat ik gewonnen heb.

@ Loo: Waar heb je vandaan dat er gewoon MDMA in explosion zat? Ik weet dat er zulke verhalen rondgingen, maar heb nog nergens bewijs gezien.

Persoonlijk denk ik niet dat dit het geval is, omdat ik toch anders reageerde op deze troep dan op gewone MDMA, en omdat het me niet aannemelijk lijkt dat een 'legaal' bedrijf zomaar even MDMA gaat produceren.

Terug
Naar boven