Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zullen we een wedstrijdje doen wie het langst nuchter kan blijven?
hmmmm;......ik ga sowieso winnen...jij bent kneusje die drugs doet![]()
oke de tijd gaat nu in.
regels;
je bent af als je onder invloed bent van wat voor materie dan ook (behalve a.s dan he).
ik heb je agenda al weer gezien, forget about it dit ga je niet winnen![]()
en sms me zodra je kort bent (wel eerlijk zijn he), dan weet ik dat ik daarna meteen kort kan gaan omdat ik gewonnen heb.
hmm bruin wil ik nog wel is proberen.. waar valt het effect een beetje mee te vergelijken?of wat bruin ? die roes is best heftig als je het voor het eerst doet (wel roken natuurlijk)
hmm bruin wil ik nog wel is proberen.. waar valt het effect een beetje mee te vergelijken?
Niet doen bro, en zeker niet spuiten.
Je doet het eenmaal, ofwel zeg je, dit wil ik niet ofwel probeer je het nog eens en word je verslaafd.
Ik heb met mijn ogen gezien dat een kennis van me zei na "1" maal gebruiken. Nou, het is wel lekker, spuitig dat het zo verslavend is want ik wil meer.
Een maand later, vogel voor de kat... Reed met een auto, had een job, had een mooie vriendin...Allemaal verleden tijd nu
Experementeer niet met hero !!! Kun je beter eens een keer paddestoelen eten ofzo..
laat maar zitten ik ben af, kom net van het terras.![]()
morgen beginnen we opnieuw.

tot zaterdagavond houd ik het vol..daarna is den helder onveilig..gelukkig zit ik al vast dan in de bajes![]()
Kom je naar Den Helder...
Kom je naar Den Helder...
Ik twijfel nog over Prison Break maar het is wel lekker dichtbij huis ......![]()

ff een vraagje tussendoor ,, kan je ghb ..mits een normale dosis een beetje met xtc vergelijken , heb vroeger vanalles gebruikt maar nog nooit ghb .
hmm bruin wil ik nog wel is proberen.. waar valt het effect een beetje mee te vergelijken?
tot zaterdagavond houd ik het vol..daarna is den helder onveilig..gelukkig zit ik al vast dan in de bajes![]()
ff een vraagje tussendoor ,, kan je ghb ..mits een normale dosis een beetje met xtc vergelijken , heb vroeger vanalles gebruikt maar nog nooit ghb .