MuscleMeat

XTC vervanging

of wat bruin ? die roes is best heftig als je het voor het eerst doet (wel roken natuurlijk)

zullen we een wedstrijdje doen wie het langst nuchter kan blijven?

hmmmm;......ik ga sowieso winnen...jij bent kneusje die drugs doet :P

oke de tijd gaat nu in.

regels;

je bent af als je onder invloed bent van wat voor materie dan ook (behalve a.s dan he).

ik heb je agenda al weer gezien, forget about it dit ga je niet winnen :devil:

en sms me zodra je kort bent (wel eerlijk zijn he), dan weet ik dat ik daarna meteen kort kan gaan omdat ik gewonnen heb.

laat maar zitten ik ben af, kom net van het terras.:o

morgen beginnen we opnieuw.

bende junkies hierzo :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hmm bruin wil ik nog wel is proberen.. waar valt het effect een beetje mee te vergelijken?

Niet doen bro, en zeker niet spuiten.
Je doet het eenmaal, ofwel zeg je, dit wil ik niet ofwel probeer je het nog eens en word je verslaafd.

Ik heb met mijn ogen gezien dat een kennis van me zei na "1" maal gebruiken. Nou, het is wel lekker, spuitig dat het zo verslavend is want ik wil meer.
Een maand later, vogel voor de kat... Reed met een auto, had een job, had een mooie vriendin...Allemaal verleden tijd nu

Experementeer niet met hero !!! Kun je beter eens een keer paddestoelen eten ofzo..

Niet doen bro, en zeker niet spuiten.
Je doet het eenmaal, ofwel zeg je, dit wil ik niet ofwel probeer je het nog eens en word je verslaafd.

Ik heb met mijn ogen gezien dat een kennis van me zei na "1" maal gebruiken. Nou, het is wel lekker, spuitig dat het zo verslavend is want ik wil meer.
Een maand later, vogel voor de kat... Reed met een auto, had een job, had een mooie vriendin...Allemaal verleden tijd nu

Experementeer niet met hero !!! Kun je beter eens een keer paddestoelen eten ofzo..

idd, spuiten is voor junks!

ff een vraagje tussendoor ,, kan je ghb ..mits een normale dosis een beetje met xtc vergelijken , heb vroeger vanalles gebruikt maar nog nooit ghb .

ff een vraagje tussendoor ,, kan je ghb ..mits een normale dosis een beetje met xtc vergelijken , heb vroeger vanalles gebruikt maar nog nooit ghb .

Nee.
Men noemt ghb ook wel eens vloeibare xtc maar heeft niets, maar dan ook totaal niet met xtc te maken.

ik bedoel het gevoel wat je beleefd , niet de stoffen waarvan het gemaakt is

Het gevoel van ghb kun je beste vergelijken met alcohol

Nog even een stukje gevonden over xtc
Vergif is het:
Medisch

yip, smack is zéér verslavend en ongezond
heb het 12 jaar geleden eens geproefd en het is echt rotzooi
binnen de kortste keren is heel je leven ermee naar de kloten
afblijven van die shit, want dat is het : shit

Terug
Naar boven