MuscleMeat

Xtreme Test - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
xtreme_test.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? * Helpt overmatig oestrogeen in toom te houden
    * Laat je explosiever trainen
    * Prikkelt de spieren om harder te groeien
    * Verhoogt de vetverbranding
    * Gunstig effect op het libido
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 keer per dag (zoals aanbevolen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering, binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.50 euro per potje
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja ik zou het opnieuw kopen omdat het toch een merkbaar verschil geeft voor een redelijke prijs.

Mijn review:

De booster is na ongeveer een maandje echt voelbaar, hoe ik dit heb gemerkt:
-Ik had meer energie, lust om dingen te ondernemen
-Mijn (van nature toch al hoge) libido is toegenomen
-Ik had meer trainingsagressiviteit : het gevoel dat je harder kan gaan
-Meer zelfvertrouwen

Smaak is niet van belang aangezien het capsules zijn, toch even dit:
Bij andere testo-boosters die ik al genomen heb had ik soms een rare na smaak (wanneer ik bijvoorbeeld boerde) dit heb ik niet gehad met xtreme test

Het enige nadeel voor sommige mensen is de grootte van de capsules. Ikzelf heb hier geen last van maar ze zijn toch tamelijk groot wat het voor sommige mensen lastig kan maken.

Dat het de vetverbranding verhoogt weet kan ik niet goed beoordelen omdat ik niet goed op mijn voeding heb gelet de laatste tijd.

Alles bij elkaar een top product voor een zeer redelijke prijs!
 
Damned, deze vergeten mee te bestellen
 
Kan je dit ook gebruiken om beter te slapen? Of beter ZMA apart kopen?
 
Mag ik vragen hoeveel daa dit product bevat..
Aangezien de aanbevolen dosering van daa 3g is?
 
Mag ik vragen hoeveel daa dit product bevat..
Aangezien de aanbevolen dosering van daa 3g is?

Dit product bevat geen DAA maar het veel sterkere N-Methyl-D-Aspartic Acid . Het bevat een volledige dagdosering zoals je deze ook als los supplement zou nemen.

Xtreme Test bevat de kostbaardere en sterkere variant N-Methyl-D-Aspartic Acid, dat vele malen sneller en vollediger door het lichaam wordt opgenomen. Hierdoor is voor hetzelfde effect nog maar een fractie van de hoeveelheid nodig ten opzichte van de gewone D-Aspartic Acid. Vanwege de extreem lage dosering heb je ook geen last van eventuele nadelige effecten op de testes die met D-Aspartic Acid kunnen optreden.
 
Ook eens proberen laatste tijd drukke dagen en vaker op stap en wil de vrouwtjes niet teleurstellen
 
Misschien is dit wel een heel stomme vraag maar ik heb wat 'onregelmatige' baardgroei.. (open plekken) zeg maar , zou dit product hier invloed kunnen op hebben?
iemand hier ervaring mee?
ik hoor het graag.
 
ik ben fan!!
 
ook besteld! ik ben benieuwd. ik heb namelijk nogal last van lage test levels en verhoogde oestrogeen levels.
hopelijk gaat dit product mij helpen bij deze fysieke en mentale dip.
 
Misschien is dit wel een heel stomme vraag maar ik heb wat 'onregelmatige' baardgroei.. (open plekken) zeg maar , zou dit product hier invloed kunnen op hebben?
iemand hier ervaring mee?
ik hoor het graag.

Is dat een hormonaal probleem denk je?


:thumbs:

ook besteld! ik ben benieuwd. ik heb namelijk nogal last van lage test levels en verhoogde oestrogeen levels.
hopelijk gaat dit product mij helpen bij deze fysieke en mentale dip.

Dat hoop ik ook, ik ken ondertussen veel voorbeelden waar dit het geval is geweest. Hou me graag op de hoogte.
 
Dat hoop ik ook, ik ken ondertussen veel voorbeelden waar dit het geval is geweest. Hou me graag op de hoogte.
yup zal ik zeker doen! ik heb gister mijn bloed laten testen. en ik doe dat in januari weer. kijken of er dan verschil te zien is :)
 
Dat is lekker dan hahaha! Hoe is het met je herstel nu?

Veel beter alweer, ik heb onlangs terug 105kg kunnen pushpressen en 170kg kunnen squatten, ZONDER pijn aan de knietjes, dat was bijna een jaar geleden nu :)
 
Ik ben inmiddels een week onderweg afgezien van het feit dat ik constant geil ben en spuit als walvis zijn er nog niet echt merkbare verschillen maar als ik de reviews moet geloven kickt het pas na een maand in dus ik zal jullie op de hoogte houden
 
Veel beter alweer, ik heb onlangs terug 105kg kunnen pushpressen en 170kg kunnen squatten, ZONDER pijn aan de knietjes, dat was bijna een jaar geleden nu :)

haha!

Ik ben inmiddels een week onderweg afgezien van het feit dat ik constant geil ben en spuit als walvis zijn er nog niet echt merkbare verschillen maar als ik de reviews moet geloven kickt het pas na een maand in dus ik zal jullie op de hoogte houden

Maar die geilheid :p is dat meer geworden sinds je xtreme test gebruikt? Libido verhoging is vaak het eerste waaraan je merkt dat je vrije test wat hoger wordt.
 
Kan je dit ook gebruiken om beter te slapen? Of beter ZMA apart kopen?

Het zal niet specifiek je slaap bevorderen, hiervoor kan je inderdaad beter ZMA nemen.

Niet helemaal mee eens.
Indirect bevordert zeker je slaap.
Extreme Test --> hoge libido --> wilde nachten met je partner --> lekker slapen:p
 
Back
Naar boven