AndroidHealthClinic

Xtreme Test - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
xtreme_test.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? * Helpt overmatig oestrogeen in toom te houden
    * Laat je explosiever trainen
    * Prikkelt de spieren om harder te groeien
    * Verhoogt de vetverbranding
    * Gunstig effect op het libido
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 keer per dag (zoals aanbevolen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering, binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.50 euro per potje
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja ik zou het opnieuw kopen omdat het toch een merkbaar verschil geeft voor een redelijke prijs.

Mijn review:

De booster is na ongeveer een maandje echt voelbaar, hoe ik dit heb gemerkt:
-Ik had meer energie, lust om dingen te ondernemen
-Mijn (van nature toch al hoge) libido is toegenomen
-Ik had meer trainingsagressiviteit : het gevoel dat je harder kan gaan
-Meer zelfvertrouwen

Smaak is niet van belang aangezien het capsules zijn, toch even dit:
Bij andere testo-boosters die ik al genomen heb had ik soms een rare na smaak (wanneer ik bijvoorbeeld boerde) dit heb ik niet gehad met xtreme test

Het enige nadeel voor sommige mensen is de grootte van de capsules. Ikzelf heb hier geen last van maar ze zijn toch tamelijk groot wat het voor sommige mensen lastig kan maken.

Dat het de vetverbranding verhoogt weet kan ik niet goed beoordelen omdat ik niet goed op mijn voeding heb gelet de laatste tijd.

Alles bij elkaar een top product voor een zeer redelijke prijs!
 
Niet helemaal mee eens.
Indirect bevordert zeker je slaap.
Extreme Test --> hoge libido --> wilde nachten met je partner --> lekker slapen:p

wat als deze optie ontbreekt :mad:
 
haha!



Maar die geilheid :p is dat meer geworden sinds je xtreme test gebruikt? Libido verhoging is vaak het eerste waaraan je merkt dat je vrije test wat hoger wordt.

ja lijkt het wel op, je merkt ook wel dat je sneller droger spiermassa aan gaat zetten, ben er tot nu toe wel te spreken over. Ben benieuwd hoe goed je het merkt als je al een maand gebruikt:D
 
ja lijkt het wel op, je merkt ook wel dat je sneller droger spiermassa aan gaat zetten, ben er tot nu toe wel te spreken over. Ben benieuwd hoe goed je het merkt als je al een maand gebruikt:D

Ok goed om te horen, succes verder!

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
 
Eergisteren binnen gehad, ben erg benieuwd wat dit brengt. Om een eerlijk oordeel te geven wil ik dit twee maanden gaan gebruiken. Over het algemeen ben ik vrij sceptisch
Momenteel ben ik aan het cutten en wil ik echt diep cutten. Hopelijk helpt mij dit hierbij.

Wat ik persoonlijk als nadeel ervaar is dat het tussen de maaltijden door moet worden ingenomen, waardoor je er echt aan moet denken het in te nemen.
De grote van de capsules vind ik niet echt bijzonder groot. Kleiner dan de ouderwetse amino's.

Wordt vervolgd...
 
Eergisteren binnen gehad, ben erg benieuwd wat dit brengt. Om een eerlijk oordeel te geven wil ik dit twee maanden gaan gebruiken. Over het algemeen ben ik vrij sceptisch
Momenteel ben ik aan het cutten en wil ik echt diep cutten. Hopelijk helpt mij dit hierbij.

Wat ik persoonlijk als nadeel ervaar is dat het tussen de maaltijden door moet worden ingenomen, waardoor je er echt aan moet denken het in te nemen.
De grote van de capsules vind ik niet echt bijzonder groot. Kleiner dan de ouderwetse amino's.

Wordt vervolgd...

Inname komt niet zo precies, je kan ze ook gewoon voor de maaltijd nemen.

Zie nu pas de post :p

Nou denk dat het al een vrij goed idee kan geven.

Zal er eens naar kijken.
 
Ik ben erg benieuwd na de bevindingen. Hoewel ik 19 jaar ben, heb ik nogal last van onregelmatige slaap. Ook heb ik het gevoel dat ik van mezelf niet een erg hoog test niveau heb. Is het verstandig om dit product aan te schaffen, of is iets als gaba en betere optie? Proberen zou geen kwaad kunne toch? :)
 
Ook heb ik het gevoel dat ik van mezelf niet een erg hoog test niveau heb

Hoe voel je dat? Vind ik wel interessant om te weten. Dacht namelijk dat dat enkel via bloedwaardes te bepalen was. Maar 'voelen' zou wel goedkoper en praktischer zijn. :)
 
Hoe voel je dat? Vind ik wel interessant om te weten. Dacht namelijk dat dat enkel via bloedwaardes te bepalen was. Maar 'voelen' zou wel goedkoper en praktischer zijn. :)

Niet erg veel baardgroei in vergelijking met veel leeftijdsgenoten, ook is mij verteld dat mannen die (jong) kaal worden over het algemeen veel testosteron hebben. Ook blijft het redelijk 'erfelijk' te zijn heb ik ergens gelezen (bron weet ik zo niet meer, zou het eventueel kunnen terug zoeken). Beide opa's en mijn vader zijn niet kaal. ook merk ik dat ik in vergelijking met veel leeftijdsgenoten, niet veel agressie in me heb ( had op ergogenetics.org gelezen dat dit ook met elkaar te maken had). Hieruit kun je natuurlijk niet je test waard meten, maar mij leken dit wel een soort signalen/indicatoren. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, dan hoor ik het ook graag.
 
Beoordeling: 8/10 ++ voor herhaling vatbaar
Soort supplement: Testosteron-booster
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
* Helpt overmatig oestrogeen in toom te houden
* Laat je explosiever trainen
* Prikkelt de spieren om harder te groeien
* Verhoogt de vetverbranding
* Gunstig effect op het libido
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én conditieopbouw
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
Hoe is de smaak van dit supplement? niet van toepassing (capsules)
Welke dosis heb je gebruikt? 3 keer per dag (zoals aanbevolen)
Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering en Whey sample
Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.50 euro per potje
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker! het spul levert wat de producent zegt dat het levert dus ik ga dit zeker nog een keer gebruiken.

Mijn review:

Ik heb deze booster zo'n kleine anderhalve maand gebruikt en ik ben er tevreden over. Ik merkte zichtbaar verschil in mijn groei, ik zag meer definitie en zette meer droge spiermassa aan, iets wat mijn omgeving ook opviel. Ook het vetpercentage was met 3% gedaald, dit is gemeten maar kan ook samenhang hebben met een aangepast voedingsschema.

Qua rust merkte ik ook verschil want ik sliep als een baby:D en werd s'ochtends uitgerust wakker zelfs als ik maar 6 uur had geslapen. Ook middagdutjes waren lekker om te doen. Ook het libido was zichtbaar toegenomen en vooral in het begin liep ik rond als een geile 60 plusser die zat te azen op pussy. Nadeel is wel dat je ook lelijke chicks echt graag wil doen, geloof me ik ben wakker geworden naast een en die was niet om naar huis te schrijven. :(

qua trainen zelf merkte ik er niet zoveel van, ik had niet het vermoeden dat ik een extra boost had tijdens trainen. Daar komt nog bij dat mijn bloeddruk behoorlijk naar beneden zakte. Ook dit is gemeten en was te merken omdat ik steeds vaker had dat ik licht in mijn hoofd werd. Ik weet niet of het door de voeding kwam of door de booster maar nu ik ben gestopt is het compleet weg.

ik moet er wel bij vertellen dat ondanks de hectiek en wisselvalligheid van de feestdagen de werking wel bleef doorzetten dus dat is zeker een dikke plus
 
IK heb deze nu ook en ik merk er echt werkelijk geen hol van/...
 
hoelang gebruik je? en is het je eerste ervaring?

Sorry ik wou me post wat verder uitbreiden..
doe ik het zo maar even..:)

IK gebruik het nu 2/3 weken dacht ik zo..
en ja ik heb ervaring met betatest (testo booster)..

ik dacht deze is wat goedkoper, kan nooit kwaad deze te testen..
maar ik merk echt helemaal niks kwa kracht, ik zal het uiteraard nog even afwachten voordat ik met mijn eind oordeel kom...
 
kan wel kloppen wat je zegt want qua kracht merkte ik er ook nauwelijks wat van maar qua rust en vetverbranding wel degelijk
 
kan wel kloppen wat je zegt want qua kracht merkte ik er ook nauwelijks wat van maar qua rust en vetverbranding wel degelijk

Met testboosters zal je denk ook zelden iets merken met kracht (alleen langere termijn). Xtreme test is er ook op gericht om je hormonen weer in balans te krijgen en om een verlaagde testosteronspiegel weer op te krikken.

Wat je dan als 1e merkt is lekkerder in je vel zitten, libido, vetverbranding, minder droge huid dat soort dingen. Volle spieren en kracht kan zeker ook maar duurt langer.
 
Een maand verder, kan niet echt zeggen dat het me wat gebracht heeft tot nog toe.
Libido is niet hoger, eerder lager. (niet dat ik momenteel wat zou hebben aan een hoger libido, maar dat terzijde)
Wel wat prikkelbaarder/gevoeliger.

Een en ander kan ook komen doordat ik aan het cutten ben, maar heb niet het idee dat de vetverbranding sneller gaat.

Nog één potje te gaan.
 
Kan je dit product gebruiken NAAST mijn standaard ZMA + GABA inde avond of word het dan dubbelop/teveel? (aangezien er ook al magnesium en zink enzo in de ZMA zit)
 
Sorry ik wou me post wat verder uitbreiden..
doe ik het zo maar even..:)

IK gebruik het nu 2/3 weken dacht ik zo..
en ja ik heb ervaring met betatest (testo booster)..

ik dacht deze is wat goedkoper, kan nooit kwaad deze te testen..
maar ik merk echt helemaal niks kwa kracht, ik zal het uiteraard nog even afwachten voordat ik met mijn eind oordeel kom...

Je hebt trouwens ook testboosters op de markt die gecombineerd zijn met creatine. Een trainingmaatje van me heeft er goede ervaringen mee, ook op het gebied van kracht. Doe er je voordeel mee ;)
 
Een maand verder, kan niet echt zeggen dat het me wat gebracht heeft tot nog toe.
Libido is niet hoger, eerder lager. (niet dat ik momenteel wat zou hebben aan een hoger libido, maar dat terzijde)
Wel wat prikkelbaarder/gevoeliger.

Een en ander kan ook komen doordat ik aan het cutten ben, maar heb niet het idee dat de vetverbranding sneller gaat.

Nog één potje te gaan.

Ok jammer te horen. Zorg wel voor voldoende vetinname anders dondert je hele test aanmaak in elkaar.

Kan je dit product gebruiken NAAST mijn standaard ZMA + GABA inde avond of word het dan dubbelop/teveel? (aangezien er ook al magnesium en zink enzo in de ZMA zit)

ZMA is niet meer nodig.
 
Vraagje voor XXL Nutrition, ik heb dit product gekocht bij jullie. Nu wil ik graag weten of een pre work out voor elke training mag genomen worden? Ik vermoed dat het niet uitmaakt, maar toch maar even vragen ;)
 
Back
Naar boven