MuscleMeat

Xtreme Workout - Clean Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eindelijk is er een eerlijk product waarin ook de dure ingrediënten in een hoge dosering aanwezig zijn. In veel pre-workout producten kan je uit de opgegeven samenstelling van ingrediënten niet opmaken hoeveel je nu inneemt per ingrediënt. Xtreme Workout is daar helder in, alles is uitgeschreven, je weet exact wat je inneemt!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fris en schoon.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 20 gram, ongeveer een half uur voor mijn training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.perfectbody.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Ik kreeg korting bij een bestelling van meerdere supplementen en daarbij nog een shake beker en samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 44,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is een hele sterke pre-workout met een top smaak, die ook heel erg dichtbij mijn oude pre work outs (met DMMA) in de buurt komt.

Mijn review:

Na een lange zoektocht van het zoeken naar de juiste pre workout ben ik uitgekomen bij Xtreme Workout van PerfectBody. Op hun site zag ik dat het product nog niet zo heel erg lang op de markt was dus zodoende gaf ik het een kans. Daarbij sprak mij de kwaliteiten van de ingrediënten erg aan en het feit dat de pre workout geen suikers bevatte.
Een aantal jaar geleden ben ik begonnen met het nemen van pre workouts en belandde uiteindelijk bij de pre workout 1 M.R. Powder van BPI Sports. Echter na de ban van het DMAA in pre workout supplementen begon ik met het zoeken naar een goed alternatief. Niet alleen de smaak, pomp en prijsverhouding moesten goed zijn maar vooral de samenstelling van de ingrediënten die erin waren verwerkt. Uiteindelijk kwam ik uit bij Xtreme Workout.

Naast de samenstelling van de ingrediënten vond ik het ook belangrijk dat er geen suikers in de pre workout zaten. Xtreme Workout bevat GEEN suikers en is een frisse en schone pre workout als het waren. Xtreme Workout is goed oplosbaar en drink je lekker vlot weg. Echter een paar minuten na inname voelde ik al de tintelingen en kreeg ik een onwijs grote zin om te gaan trainen, top dus! Eenmaal in de gym heb ik ruim 2 uur gefocust kunnen trainen. Tijdens de training kwamen mijn aderen mooi door en na de training kreeg ik geen crash. Bij sommige pre workouts wilde ik nog weleens een crash krijgen maar bij deze kreeg ik dat totaal niet.
Wanneer ik ’s avonds ging trainen rond een uur of 8, kon ik na mijn training prima in slaap vallen rond een uurtje of 11/12. Ook wanneer ik de pre workout in de ochtend innam, voelde ik mij de rest van de dag fit en goed.

Xtreme Workout is zeker een aanrader en komt heel erg dicht in de buurt van de oude pre workouts die DMAA bevatte. De prijs is misschien wat aan de hoge kant in vergelijkingen met andere pre workouts, maar uiteindelijk draait het om de kwaliteit van de pre workout en de resulaten die je ermee boekt. Daarom is Xtreme Workout een aanrader als je hard wilt groeien, trainen en resultaat wilt boeken!

clean-nutrition_xtreme-workout..jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven