IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er komt bewust geen creatine in. Dan kan je het gewoon het hele jaar door gebruiken. Creatine kan je er altijd nog zelf bij doen.Ik ben echt enorm benieuwd naar de nieuwe post workoud supp wordt het een nog betere dan megagrow en komt er ook creatine in?
Zo nu en dan wisselen we van atleten. Volgens mij was Jeppe niet meer zo actief met het bodybuilden.René,
proficiat met jullie nieuwe pand.
Even een vraagje ik zag zonet op jullie website dat Jeppe niet meer in het xxl-team zit, hoe komt het?
Greetz
Sven
Helmond. Naast het oude pandHeb er mischien overgelezen maar waar ligt het nieuwe pand ergens ?

Gaan we zeker doen! Nog voorkeuren?Gefeliciteerd met de verhuizing!
Misschien een idee om de Whey Isolaat in een aantal extra smaken aan te gaan bieden, andere webshops hebben hier soms een ruimere keuze in dan XXL op dit moment.
Doe ik!Als jullie Pakjegemak hebben, wil je het me dan laten weten door het hier te melden of een pm naar me toe te sturen. Bedankt!

Ik zal eens kijken of we dat niet aan de XXL site kunnen toevoegen. Is inderdaad soms wel makkelijk, een poll.Misschien een poll maken zodat we kunnen stemmen op nieuwe smaken?![]()

Er komt bewust geen creatine in. Dan kan je het gewoon het hele jaar door gebruiken. Creatine kan je er altijd nog zelf bij doen.
Heb van verschillende smaken samples gevraagd. Ga er maar vanuit dat we binnen een aantal weken een nieuwe smaak whey isolaat hebben!- Caffé Latte
- Perzik / Mango
- Bosvruchten
- Ananas
- Citroen
- Orange / Sinaasappel
Ook wel een aantal smaken die bij de Whey Delicious voorkomen zie ik zo, iets met Orange spreekt me persoonlijk zeer aan. Leuk dat er iets mee gedaan gaat worden![]()

Whey isolaat ananas hebben we jaren terug al eens gehad. Die is er toen uit gegaan omdat het totaal niet liepAnanas lijkt me ook een 'spannende' smaak! Volgens mij bestaad die ook nog niet in andere shops.![]()

Het is een post workoutEindelijk. Zoek al een tijdje naar een goede pre workout maar zonder crea en die zijn zeeer schaars.

60 gram whey delicious als ontbijt met brinta en havermout. Soms nog overdag een shake met brinta en whey delicious. Direct na het opstaan en rondom de training PeptoPro. Voor het slapen gaan night protein + glutamine peptiden.
60 gram whey delicious als ontbijt met brinta en havermout. Soms nog overdag een shake met brinta en whey delicious. Direct na het opstaan en rondom de training PeptoPro. Voor het slapen gaan night protein + glutamine peptiden.

Heb van verschillende smaken samples gevraagd. Ga er maar vanuit dat we binnen een aantal weken een nieuwe smaak whey isolaat hebben!![]()