Fitness Seller

Breaking News XXL Nutrition is verhuisd!

Bezoekers in dit topic

MDY straciatella whey, kan die worden toegevoegd worden aan het assortiment?
 
Binnenkort verkrijgbaar: Unleash v3 in een heerlijke nieuwe smaak!!

Het enige minpunt van de sterkste pre workout booster verkrijgbaar is dus nu verbeterd!

Gefeliciteerd met het nieuwe pand!
Dank u!
Verpest dat niet de smaak van de NP? Ik vond mijn isolaat shake er al echt heel ranzig door worden. :p
Nee hoor, vind het zelf redelijk lekker. Je drinkt het niet met tegenzin of zo.
Ben opzich wel benieuwd hoe het nieuwe pand eruit ziet van binnen! Altijd leuk pallets vol met supps te zien!
Ziet er groot uit van binnen. Bigger is better :D

Je kan gewoon een keer binnen komen lopen..
Vind megagrow wel goddelijk maar deze word nog beter Rene?
Nee, Mega Grow blijft zoals het is. Dat blijft een topper die we nooit zullen veranderen. Advanced Post Workout wordt een totaal ander product.
Mooi dat ondanks de crisis er geen crisis in deze branch is (neem ik aan dan na 3 verhuizingen in 3 jaar :P )
Veel succes, en just being curious; in welke regio zit jullie nieuwe pand?
Ik weet niet of er crisis is in de branch, maar bij ons in ieder geval niet :D

In een aantal jaren zijn we uitgegroeid tot zo'n beetje de populairste en grootste shop van NL! Nieuwe pand zit weer in Helmond (dicht bij Eindhoven).
Super, ben benieuwd welke nieuwe smaken er gaan komen :D
Krijg als het goed is volgende week een aantal samples binnen!
MDY straciatella whey, kan die worden toegevoegd worden aan het assortiment?
Andere eiwitten dan Whey Delicious, All Day en Isolaat worden bijna niet verkocht bij ons. Die van MDY heeft voor ons dus helaas weinig zin om toe te voegen.
 
Het is ook gewoon een feit dat jullie eigen merk hoog scoort op kwaliteit, smaak en prijs. Je zou haast gek zijn om een ander merk te nemen. :D
 
Back
Naar boven