Fitness Seller

XXL Nutrition

japking

Novice
Waardering
0
Heren,

ik bestel al langere tijd bij XXl nutrition en ben erg tevreden (levering,prijs enz) alleen nu vroeg ik me af hoe weet ik nou of wat er op mijn Whey bus staat of dat er werkelijk inzit?? Is XXl nutrition een gecontroleerd bedrijf?

groeten

Wat denk je zelf :rolleyes:

Het is niet dat ze in één of ander 3de-rangs land zitten of zo hé.
In Europa worden zo'n dingen wel streng gecontroleerd denk ik.

ik vertrouw het niet. Mijn smaakpapillen zeggen dat de choco whey gewoon nestlé poeder is.

Heren,

ik bestel al langere tijd bij XXl nutrition en ben erg tevreden (levering,prijs enz) alleen nu vroeg ik me af hoe weet ik nou of wat er op mijn Whey bus staat of dat er werkelijk inzit?? Is XXl nutrition een gecontroleerd bedrijf?

groeten

Dat is zeker een goede vraag.. elke batch van welk supplementen komt met een certificaat van analyse. Daar staan alle gebruikte grondstoffen op met alle gegevens van die betreffende batch. en er is uiteraard ook controle door instanties.

Heren,

groeten

Niemand heeft een lab thuis dus je zult het nooit weten.

Denk dat er wel het een en het ander aan het licht zal komen als ze random eens wat testjes doen op de nederlandse markt.

Ik neem het al jaren en naast totale buffheid en shreddedheid heb ik nergens last van.

Terug
Naar boven