XXL Nutrition

Xxlnutrition en myprotein

Bezoekers in dit topic

Xxl krijgt nu wel een beetje een waardige tegenstander :grinny:
 
Heb weinig aan je post helaas. Heb tot nu toe altijd prima ervaringen met levering en de producten van Myprotein. Samen met Bulkpowders veruit de beste prijs/kwaliteit. Wil je zeker zijn van kwaliteit (en maken de centen wat minder uit) dan is XXL absoluut een goede keuze, maar eerlijk gezegd heb ik geen enkele reden te twijfelen aan de kwaliteit van Myprotein/Bulkpowders zeker niet voor hun whey. Ik gebruik zelf alleen concentraat en concentraat=concentraat wat webshops je ook willen vertellen! (mits er uiteraard niet mee is gesjoemeld als in amino's/suikers/vulstoffen toevoegen, ik bedoel het bronproduct zeg maar, dat is exact gelijk). Mensen zijn erg gevoelig voor marketing maar dat blijf je houden :D
 
Mensen/mij verbeteren een nieuwe trend/tren?? :D
 
Maar de bezorgdatum van Myprotein is toch niet relevant? Ik neem aan dat je zelf kan inschatten dat je sups na x aantal scheppen en dus x aantal dagen opgaan = bestellen op tijd?
 
Zijn beiden prima shops alleen vind ik de whey van mp echt dun na bereiding. Dat is vooral in de cut vervelend gezien ik na mijn oats/whey shake na ongeveer 3 min alweer honger heb. Dit zegt overigens niets over te kwaliteit maar daarvoor voor mij wel een rede om die whey niet te bestellen.
 
ilyasse mp sponser ? In elke post die ik van jou lees is mp geweldig
 
Koop normaal altijd xxl whey heerlijk spul wat je zeg wat dikker geeft je wat voller gevoel en eerste keer mp nu en vindt hem ook een stuk dunner voorderest is het wel een chill merk en prijs kwaliteit is wel chill
 
Hoezo meteen sponsor? Hij vind Mp gewoon goed en zo heeft ook iemand dat bij xxl en je hebt zelfs mensen die dat bij b&f hebben. Heb nu verschillende smaken whey geprobeerd van hun en tot nu toe zijn ze echt heerlijk, daarnaast ook hele mooie prijs / kwaliteitverhouding van alle producten
 
Lees ff al zijn andere berichten dan snap je het pas
 
Ik vertrouw myprotein niet, b&f gevoel.
XXL houd er gewoon veel grotere marges op aan.

Wat je hem trouwens niet verwijten kunt aangezien hij een monopoly heeft na die domme actie van b&f en die nog veel dommere van bodylab.

En de prijzen zijn nu ook niet buitensporig hoog.
 
Xxl Monopoly? Think again. Er zijn zat mensen die ergens anders bestellen. En zo grote marges heeft xxl niet als ik René mag geloven.
 
Xxl Monopoly? Think again. Er zijn zat mensen die ergens anders bestellen. En zo grote marges heeft xxl niet als ik René mag geloven.
Dat zijn 2 engelse shops en
Wat kleinere ( in nl iig ) zoals powersupplements en musculi.

Vooral b&f was imo echt een klootzak van een concurrent voor xxl
 
Dat zijn 2 engelse shops en
Wat kleinere ( in nl iig ) zoals powersupplements en musculi.

Vooral b&f was imo echt een klootzak van een concurrent voor xxl

Klopt maar buiten dit forum zijn er nog een hoop mensen die bij b&f bestellen, halve gym loopt nog met b&f bekers.
 
Ja hier ook veel mensen nog. Al zie ik steeds meer xxl bekers komen.
 
Klopt maar buiten dit forum zijn er nog een hoop mensen die bij b&f bestellen, halve gym loopt nog met b&f bekers.
ik heb ook een B&F beker, ben ik dan ook een B&F fanboy? :D
ik koop mijn sups wel bij XXL, goede kwaliteit en goed van prijs.
 
Bump maar ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Besteld bij myrpotein: casseine, vit d, creatine, kleding..ook ik liet mij verleiden door het gesmijt met kortingen daar. Dag erna kwam ik erachter dat ik de verkeerde maten had besteld, bestelling moest de deur nog uit dus leek mij geen probleem. Mailtje gestuurd en hierbij kreeg ik de reactie dat ze niet even iets kleins konden aanpassen, ik moest alles maar annuleren en opnieuw bestellen. Advies wou ik opvolgen, maar het systeem liet het niet toe..kon niets doorzetten... dus alles laten leveren. Wil je het retour sturen moet je eerst via de klantenservice een retourbon opvragen, omslachtig.. retourkosten voor eigen rekening. Kostte mij 13 euro... spullen kreeg ik pad ook een week nadat ik besteld had. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Bump maar ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Besteld bij myrpotein: casseine, vit d, creatine, kleding..ook ik liet mij verleiden door het gesmijt met kortingen daar. Dag erna kwam ik erachter dat ik de verkeerde maten had besteld, bestelling moest de deur nog uit dus leek mij geen probleem. Mailtje gestuurd en hierbij kreeg ik de reactie dat ze niet even iets kleins konden aanpassen, ik moest alles maar annuleren en opnieuw bestellen. Advies wou ik opvolgen, maar het systeem liet het niet toe..kon niets doorzetten... dus alles laten leveren. Wil je het retour sturen moet je eerst via de klantenservice een retourbon opvragen, omslachtig.. retourkosten voor eigen rekening. Kostte mij 13 euro... spullen kreeg ik pad ook een week nadat ik besteld had. Niet voor herhaling vatbaar.

Ja je moet wel goed opletten dat je de goede maat besteld natuurlijk. Vind niet dat je een webshop uit een ander land dan de schuld moet geven van het systeem dat ze hanteren wat waarschijnlijk gewoon duidelijk aangegeven staat op de site. Verder helemaal eens dat het ontzettend gedoe kan zijn hoor met shops uit de UK om iets heen en weer te sturen als het niet goed is. Overigens is MP voor mij de enige webshop die goede Stevia gezoete Whey heeft zonder andere zoetstoffen erbij verder. En ook de korte broeken in de actiekorting zitten goed, zijn lekker zacht etc. Pluizen wel wat, maar care ik woon in een huis met 4 katten en ben zelf een en al pluis :roflol:
 
Ja je moet wel goed opletten dat je de goede maat besteld natuurlijk. Vind niet dat je een webshop uit een ander land dan de schuld moet geven van het systeem dat ze hanteren wat waarschijnlijk gewoon duidelijk aangegeven staat op de site. Verder helemaal eens dat het ontzettend gedoe kan zijn hoor met shops uit de UK om iets heen en weer te sturen als het niet goed is. Overigens is MP voor mij de enige webshop die goede Stevia gezoete Whey heeft zonder andere zoetstoffen erbij verder. En ook de korte broeken in de actiekorting zitten goed, zijn lekker zacht etc. Pluizen wel wat, maar care ik woon in een huis met 4 katten en ben zelf een en al pluis :roflol:

Ondanks dat ik het lullig vind dat ze niet even een ander maatje in de doos gooien als het nog niet verzonden is of even in het systeem een bestelling corrigeren had ik dus geprobeerd hun procedure te volgen. Het systeem liet dit niet toe, wanneer ik op annuleren bestelling klikte gebeurde er helemaal niets.
Dit heb ik via mijn telefoon geprobeerd, laptop en pc op het werk. De casseíne die ze hebben smaakt verder prima, zit wel een hoop suiker in.
Met kleding vind ik het best riskant, als het net niet lekker zit of valt kan je alles terug sturen wat je dus minimaal 13 piek kost..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ondanks dat ik het lullig vind dat ze niet even een ander maatje in de doos gooien als het nog niet verzonden is of even in het systeem een bestelling corrigeren had ik dus geprobeerd hun procedure te volgen. Het systeem liet dit niet toe, wanneer ik op annuleren bestelling klikte gebeurde er helemaal niets.
Dit heb ik via mijn telefoon geprobeerd, laptop en pc op het werk. De casseíne die ze hebben smaakt verder prima, zit wel een hoop suiker in.
Met kleding vind ik het best riskant, als het net niet lekker zit of valt kan je alles terug sturen wat je dus minimaal 13 piek kost..

Ja snap ik helemaal man, tegenwoordig hebben heel veel van die grote jongens allemaal volledig geautomatiseerde systemen en zijn het enkel de ECHT grote jongens zoals Nelly.com of Asos.com die nog een aanpassing kunnen bieden nadat je de bestelling hebt geplaatst, maar dit moet dan wel echt binnen 30-60m anders heb je gewoon pech.
 
Back
Naar boven