AndroidHealthClinic

XXL superstack

Jij heb wel geld over he, eerst epistane, dan stacken met test p, en nu dit?

• Topic Starter Topic Starter
Jij heb wel geld over he, eerst epistane, dan stacken met test p, en nu dit?

man ik vroeg het me gwn af...
Ik koop al hele trainingtijd supps voor voor en na training, en heb momenteel nog vooraad ik stelde dus gwn de vraag en neen ik heb geen geld over door dat ik mijn moto pertotal heb gereden, maar ik steek mijn zuurverdiend geld in BB ja omdat het mijn passie is. En wat denk je dat je alleen met epi groeit, voeding(stoffen) zijn anaboler dan gelijk welke roid...
Waar moei je je toch mee kerel

Laatst bewerkt:
man ik vroeg het me gwn af...
Ik koop al hele trainingtijd supps voor voor en na training, en heb momenteel nog vooraad ik stelde dus gwn de vraag en neen ik heb geen geld over door dat ik mijn moto pertotal heb gereden, maar ik steek mijn zuurverdiend geld in BB ja omdat het mijn passie is. En wat denk je dat je alleen met epi groeit, voeding(stoffen) zijn anaboler dan gelijk welke roid...
Waar moei je je toch mee kerel

idd mee eens, geef antwoord, zijn portefeuille gaat je geen ruk aan.

Stil eens? Als ik dat wil vragen, dan vraag ik dat. Aan hem om daarop te antwoorden, of niet. Dat is aan hem.
Je vraagt iets op een openbaar board, dan kan je dit soort reacties verwachten.
Niet zo janken dus.

Je antwoord is trouwens nee, op beide vragen.

Wat seanhendrix met zijn geld doet gaat je niks aan. Dat je hem adviezen wilt geven, ok. Maar je lijkt zijn moeder wel met je wijzende vingertje.

En glutamine is weldegelijk weggegooid geld. Niet doen dus.

Stil eens? Als ik dat wil vragen, dan vraag ik dat. Aan hem om daarop te antwoorden, of niet. Dat is aan hem.
Je vraagt iets op een openbaar board, dan kan je dit soort reacties verwachten.
Niet zo janken dus.

Je antwoord is trouwens nee, op beide vragen.

noem hem niet onnodig een janker, feit dat jij interesse hebt in het geld van een kerel op internet dieje NIET kent , maakt eerder jou een janker...
Beter had je gwn direct op de vragen geantwoord, dan waren deze dwaze posts er niet geweest...
Allesinds bedankt voor je antwoorden :)

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Wat seanhendrix met zijn geld doet gaat je niks aan. Dat je hem adviezen wilt geven, ok. Maar je lijkt zijn moeder wel met je wijzende vingertje.

En glutamine is weldegelijk weggegooid geld. Niet doen dus.

ow serieus? ja had er al iets van gelezen, daar ga ik me dan eens in verdiepen...
toch ongelooflijk dat er dan zo glutamine only supps bestaan hé:D

ow serieus? ja had er al iets van gelezen, daar ga ik me dan eens in verdiepen...
toch ongelooflijk dat er dan zo glutamine only supps bestaan hé:D
Volgens mij komt het fabeltje dat glutamine goed voor je is vandaan uit het feit dat het merendeel van je spieren opgebouwd is uit glutamine.
Alleen doet het helemaal niks, voor BB doeleinden:

Glutamine: the nonessential amino acid for performance enhancement.
Phillips GC.
University of Iowa Children's Hospital, Iowa City, IA 52242, USA. george-phillips@uiowa.edu
Glutamine is a popular dietary supplement consumed for purported ergogenic benefits of increased strength, quicker recovery, decreased frequency of respiratory infections, and prevention of overtraining. From a biochemical standpoint, glutamine does play a physiologic role in each of these areas, but it remains only one of a host of factors involved. This review examines the effects of glutamine on exercise and demonstrates a lack of evidence for definitive positive ergogenic benefits as a result of glutamine supplementation.

Btw, dit is een review. Het is dus niet op een enkel onderzoek gebaseerd.

Laatst bewerkt:
ja niet echt nodig maar als je het dus na een training icm derest van die mega grow neemt zal je lichaam er dan toch wel wat mee aanvangen hé niet?

ja niet echt nodig maar als je het dus na een training icm derest van die mega grow neemt zal je lichaam er dan toch wel wat mee aanvangen hé niet?
Het zal wel worden opgenomen, maar draagt niks bij aan je spiermassa. Ik zou je aanraden om i.p.v. glutamine te kijken naar 'Power Shock' van VPX. Dat vind ik persoonlijk een geweldig product omdat het itt tot bijna alle andere producten weldegelijk NO verhoogd.

Het zal wel worden opgenomen, maar draagt niks bij aan je spiermassa. Ik zou je aanraden om i.p.v. glutamine te kijken naar 'Power Shock' van VPX. Dat vind ik persoonlijk een geweldig product omdat het itt tot bijna alle andere producten weldegelijk NO verhoogd.

mrdie glutamine zit in die mega grow... en da staat ier wel bovenaanin de lijst bij de supps:p
kzal uw power shock ookis checken, ma energie om te trainen heb ik in feite al genoeg hoor, zoek eerder naar de perfecte aanvulling voor tijdens en na training...
Grtz

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

owja dat ziet er me wel nog een leuk goedje uit, niet teveel desterstoffen, alleen amino's fijn:p

jaja daar snappen we weer lekker veel van

mrdie glutamine zit in die mega grow... en da staat ier wel bovenaanin de lijst bij de supps:p
kzal uw power shock ookis checken, ma energie om te trainen heb ik in feite al genoeg hoor, zoek eerder naar de perfecte aanvulling voor tijdens en na training...
Grtz

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

owja dat ziet er me wel nog een leuk goedje uit, niet teveel desterstoffen, alleen amino's fijn:p
Ik zag het net ja :P. Laat die megagrow maar staan, is een goed product.

Die Power Shock bevat helaas wel aminozuren die ook in EAS zitten. Alleen zijn een aantal aminozuren aan nitraten gekoppeld ------> verhoogde NO.
Als je van plan bent om een pre en post aminozuren te pakken zou ik pre voor PS gaan en post voor EAS.
Veel succes;)

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

jaja daar snappen we weer lekker veel van
Moeilijk he, dat Engels:rolleyes:

Terug
Naar boven