Ad victoriam
Cool Novice
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m75
BCAA post workout, ze zorgen voor betere transport, BCAA helpen met spieropbouw....bla bla bla. Enige waar BCAA's goed voor zijn is om spierafbraak te beperken in een Kcal tekort, trainen op lege maag. Ze doen helemaal niks voor de spieropbouw zonder andere amino's. Jij raadt geld investeren in voeding en zegt dan ook dat ie BCAA's moet kopen, wat een lulkoek man.
Want jij hebt wetenschappelijke onderzoeken die andere onderzoeken daarin tegenspreken m.b.t. de bijdrage aan het transport van nutriënten en spieropbouw? Ik wil niet zeggen dat BCAA's merkbaar spiermassa opbouwen, maar als gekeken wordt naar wetenschappelijke onderzoeken dragen aminozuren daar wel aan bij, waarvan de aminozuren die in BCAA's worden gebruikt de meest voorkomende zijn.
En ja wat betreft het gebruik van BCAA's tijdens een Kcal tekort is het ook raadzaam ze te gebruiken om spierschade te beperken en om je spieren meer energie te geven.
Als je goed leest zie je dat ik zeg dat die beter kan investeren in voeding EN BCAA's. Dit is dacht ik alsnog de supplementen sectie, dus dat is het supplement wat ik hem zou aanbevelen om te kopen i.p.v. een pre workout product.
Maar goed dit is mijn mening (zij het gebaseerd op wetenschap) en niet iedereen hecht hier veel waarde aan goed bedoeld advies, dus ik ga hier verder ook niet meer op in.