Namens YBF/WFF Nederland iedereen bedankt voor weer een geweldige wedstrijd!
Atleten respect! Onstage en ook backstage heb ik alleen maar sportiviteit en sportief gedrag gezien. Atleten die elkaar helpen en respecteren en het ondertussen ook nog gezellig hebben, heerlijk om te zien dat de sfeer ondanks de gezonde wedstrijdspanning toch ontspannen is. Al die vrolijke gezichten die het prima naar hun zin hebben is het grootste compliment wat wij als organisatie kunnen krijgen. Bedankt voor jullie vertrouwen in de YBF. Jullie spelen allemaal de hoofdrol op deze dag!
Coaches bedankt dat jullie de atleten hebben klaar gestoomd voor deze wedstrijd.
Alle medewerkers voor en achter de schermen, de speaker, muziek, juryleden weer bedankt voor jullie inzet zodat ook 3 november 2013 weer zo soepel mogelijk is verlopen voor de atleten. Groot compliment voor deze hele YBF crew waar ik al jaren een zeer goede samenwerking mee heb en tot mijn persoonlijke vrienden behoren. Zonder jullie zou het niet hetzelfde zijn.
Het publiek bedankt dat jullie de atleten weer hebben aangemoedigd, zij verdienen het echt!
Met jullie erbij is het feestje compleet!
Alle aanwezige bonden bedankt voor jullie aanwezigheid, als we elkaar allemaal een stapje tegemoet komen wordt het alleen maar leuker voor de atleten. Zonder hen zouden wij immers niet bestaan!
Sponsoren, jullie bedankt voor de geweldige supplementen en goodie bags die de atleten als extra beloning naast de bekers hebben mogen ontvangen!
Fotografen bedankt dat jullie iedereen weer op de gevoelige plaat hebben vast gelegd.
Leon Spijkers, Florence van Putten, Danny Simon en Raymond Simon bedankt voor de prachtige opening met een ode aan alle atleten!
De Open YBF Fitness & Bodybuilding 2013 was weer een waar feestje en een gezellige, sportieve dag. Alle atleten heel veel trainingsplezier en YBF hoopt jullie volgend jaar weer onstage te mogen verwelkomen.
Sportieve groet,
Diana Kamies
YBF/WFF Nederland