AndroidHealthClinic

Youtube, 3 strikes and you're out

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Mijn redelijk goedlopende (4000 views per dag) Youtube account is vandaag definitief op zwart gezet. Had in het verleden (2 1/2 jaar terug) twee keer een DMCA-warning gehad en vandaag dus de derde.

Als je dus op Youtube een account hebt met copyrighted materiaal en je hebt al DMCA- warnings gehad, kijk dan uit. Bij de derde waarschuwing ben je zo goed als zeker je account kwijt.

Wel lullig dat gelijk al het materiaal dat ik heb ge-upload ook de prullenbak is ingegaan.

Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen! Je bent alleszins geen ezel! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen! Je bent alleszins geen ezel! ;)

:D Tja was al op mijn hoede door geen video's te plaatsen van Amerikaanse artiesten. Daar weet je gewoon dat sommige maatschappijen gelijk een klacht indienen.

Wanneer is iets DMCA dan? Ik zie genoeg clipjes van MTV enz erop staan met 239048230 miljoen views.

Wanneer is iets DMCA dan? Ik zie genoeg clipjes van MTV enz erop staan met 239048230 miljoen views.

Als een rechthebbende gaat klagen. Dat kan soms jaren duren overigens.

Als je weinig plaatst is het risico vrij klein. Ik had zelf zo'n 35 video's online staan waarvan sommige 1.000 views of meer per dag hadden.

De eerste 2 warnings kreeg ik na een miniem aantal views. De laatste na enkele tienduizenden views voor de desbetreffende video.

heb je dan ook een ip ban? of kun je gewoon weer nieuw account aanmaken?

Nu weet je het voelt om een permban te hebben Eric

Ahhh RIP

Balen voor je.
Sterkte.

Ik keek dagelijks op je account, nu dat niet meer kan ben ik genoodzaakt een profiel aan te maken op Superdudes.nl

Mijn redelijk goedlopende (4000 views per dag) Youtube account is vandaag definitief op zwart gezet. Had in het verleden (2 1/2 jaar terug) twee keer een DMCA-warning gehad en vandaag dus de derde.

Als je dus op Youtube een account hebt met copyrighted materiaal en je hebt al DMCA- warnings gehad, kijk dan uit. Bij de derde waarschuwing ben je zo goed als zeker je account kwijt.

Wel lullig dat gelijk al het materiaal dat ik heb ge-upload ook de prullenbak is ingegaan.

en je hebt geen kopie van het materiaal op je harde schijf staan, of gebrand?
:o

:D Ach het copyrighted materiaal heb ik zelf nog. Verlies nu alleen de uploadmogelijkheid op Youtube.
edit: ok, maar wel lastig.

Terug
Naar boven