AndroidHealthClinic

Youtube, 3 strikes and you're out

15yexy1.gif

Ja hallo kom op zeg, ****ing boeiend of het bij elkaar past of niet, 6 is gewoon 6.
Youtube gaat echt niet ''oooh maar ze passen bij elkaar, dan maar 1 strike''

Als ik 6 keer iemand dood schiet, gaan ze niet zeggen, owja maar wel alle 6 keer geschoten, dus telt maar voor 1. ( karma voor de gruwelijke vergelijking, BOTS )

en terecht, zijn ook gewoon 6 filmpjes. klaar.
Auteursrechten gelden normaal voor 1 iets. Opdelen heeft natuurlijk niets te maken met opnieuw schenden, eerder de fout van Youtube dat het niet in 1 keer geplaatst kan worden. Dit is gewoon naaien van je leden. Zoals 3 rode kaarten geven voor 1 post zodat je een permban hebt.

Auteursrechten gelden normaal voor 1 iets. Opdelen heeft natuurlijk niets te maken met opnieuw schenden, eerder de fout van Youtube dat het niet in 1 keer geplaatst kan worden. Dit is gewoon naaien van je leden.

Gewoon geen rechten schenden :woot: Vind dat je niet mag klagen als je zelf iets fout doet. Je weet wat mag en wat niet. Dat ze bij youtube nou zo straffen is hun goed recht, want hun zijn de baas.

Gewoon geen rechten schenden :woot: Vind dat je niet mag klagen als je zelf iets fout doet. Je weet wat mag en wat niet. Dat ze bij youtube nou zo straffen is hun goed recht, want hun zijn de baas.

Alsof hij expres de rechten aan het schenden was.

Niet zo vervelend doen hahaha.

Volgens mij was hij niet bewust de rechten aan het schenden?

Vind dit trouwens eerder vergelijkbaar met 3x een parkeerboete krijgen terwijl je onbewust verkeerd geparkeerd staat, en alledrie laten betalen nog voor de eigenaar zich bewust is dat hij een eerste boete gekregen heeft. Geef dan gewoon 1 strike zeg, toon eens wat menselijkheid. Maar ik geloof dat ik het hier al gezegd heb: Google geeft mensen geen herkansingen. Hebben genoeg mensen al ervaren. Ze hebben echter genoeg geld om het personeel te voorzien om wat menselijker op te doen treden.

Dat de auteursrechten strikt opgevolgd moeten worden betwist ik niet.

Dat 3 strikes systeem is ook weer zoiets typisch Amerikaans, in Californië hebben ze ook zo'n systeem om de criminaliteit aan te pakken, vrij republikeins en genadeloos als je het mij vraagt.

Wat heb je toch ook een k*tleven EricR, het lijkt haast alsof ze altijd jou moeten hebben. :(

Volgens mij was hij niet bewust de rechten aan het schenden?

Vind dit trouwens eerder vergelijkbaar met 3x een parkeerboete krijgen terwijl je onbewust verkeerd geparkeerd staat, en alledrie laten betalen nog voor de eigenaar zich bewust is dat hij een eerste boete gekregen heeft. Geef dan gewoon 1 strike zeg, toon eens wat menselijkheid. Maar ik geloof dat ik het hier al gezegd heb: Google geeft mensen geen herkansingen. Hebben genoeg mensen al ervaren. Ze hebben echter genoeg geld om het personeel te voorzien om wat menselijker op te doen treden.

Dat de auteursrechten strikt opgevolgd moeten worden betwist ik niet.

Dat 3 strikes systeem is ook weer zoiets typisch Amerikaans, in Californië hebben ze ook zo'n systeem, vrij republikeins en genadeloos als je het mij vraagt.

Bewust of niet, je doet het toch. ''Menselijkheid'' op het internet, dat ene account boeit hun echt geen ene fl**ker, dus gewoon gelijk alles deleten en weg. Als ze alles 1 voor 1 nou zouden moeten kijken zou dat veel te veel moeite kosten. Moeite = tijd = geld, dus NO WAY!

Ik kijk uit dat opzicht, dus ik zeg terecht. Vind wel jammer voor onze grote vriend ( :kiss: )!

Denk dat je het perfect hebt samengevat, menselijkheid en eerlijke behandeling kosten geld, geld dat Google niet wil uitgeven. Blijkbaar zijn de dagen van 'don't be evil' definitief voorbij.

Denk dat je het perfect hebt samengevat, menselijkheid en eerlijke behandeling kosten geld, geld dat Google niet wil uitgeven. Blijkbaar zijn de dagen van 'don't be evil' definitief voorbij.

Van die miljoenen mensen, in zo'n ziekelijk grote bedrijf is het soms ook lastig om aan de kleintjes te denken. Ik weet ook totaal niet hoe het gaat, misschien gaat het ook wel automatisch. Heb volgens mij eens bij een liedje gezien, die hadden ze iets versnelt zodat die niet verwijderd werd ( dacht ik gelezen te hebben dan, weet niet 100% zeker ).

Liedjes gaat sowieso automatisch. Maar dat is ook zo krom

Ik had een heel album ergens van geupload, en sommige liedjes mochten er op blijven staan, dan kwam er een reclameboodschap van iTunes voor te staan. Andere kreeg ik zo'n strike voor.

Sarah Palin straat symbool voor dit soort beleid. Zij weten wat goed is voor iedereen waar dan ook en mensen uitzuigen is hun wapenfeit. Vergelijk het een beetje met de aarde haar bloed drinken, het zwarte goud.

En dan te bedenken dat China hierin nog geraffineerder zal zijn als zij de absolute supermacht zouden zijn. Dan stijgt de censuur en de beperkingen van informatie delen je naar het hoofd.

ik had al je video's geflagged ericR
:D

• Topic Starter Topic Starter
ik had al je video's geflagged ericR
:D

Bad troll, Criterion had geklaagd over Night and Fog. Zij blijken daar ook de rechten op te hebben terwijl een ander bedrijf mij al toestemming had verleend voor vertoning van die film.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Auteursrechten schenden? Ik had toestemming om die filmpjes te plaatsen van de auteursrechthouder uit Frankrijk maar het blijkt dat er dus nog een auteursrechthouder aanwezig is. Als je overigens alle filmpjes met auteursrecht nu verwijderd van Youtube wordt het daar vrij leeg.

Terug
Naar boven