AndroidHealthClinic

Youtube, 3 strikes and you're out

• Topic Starter Topic Starter
Ik kreeg onlangs ook een waarschuwing voor copyright, moet ik me zorgen maken?

Kan zijn dat je na de derde waarschuwing er ook afligt of als het om meerdere video tegelijk gaat waarvoor je een waarschuwing krijgt het account geschorst wordt. Ze bewaren de accounts dus wel daarna maar het is dan aan Youtube om alles terug te zetten.

Goed dat ik het weet, zal dus maar geen filmpjes van Prince uploaden want die wil zelfs geen enkele muziekclip van hem op youtube :(

duidelijk een closet gay. waarom zou je anders zo'n troep uploaden
Sabrina is anders wel pure jeugd sentiment, weet nog hoe ik het als klein jochie ****ing warm kreeg toen ze in dat zwembad zat, vanaf dat moment werd ik dan ook een groot t**ten liefhebber. :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Mijn channel was ook verwijderd!

Omdat ik de posing routines van de Olympia erop had gezet... Helaas al mn trainingsvideos ook weg.

Wat een triest gedoe daar, al zal dat vooral het gevolg zijn van een bekrompen en naar nog meer inkomsten hongerige groep artiesten. Als ik me niet vergis is ooit aangetoond dat de 'illegale' vertoning van muziekvideo's de verkoop eerder promoot dan vermindert. Ze gooien hun eigen ruiten in.

Hey dit maakt mijn dag weer goed :D. EricR kan weer op Youtube :D

Ik kreeg dit een keer voor het plaatsen van een video van een leraar bij mij op school die een leerling (licht) mishandelde:

Je account heeft een waarschuwing ontvangen voor het schenden van de Communityrichtlijnen. Deze verloopt na zes maanden. Nieuwe schendingen kunnen ertoe leiden dat de mogelijkheid om materiaal op YouTube te plaatsen, tijdelijk wordt uitgeschakeld en/of dat je account wordt opgezegd.

Bleek dus dat de school gelijk contact op had genomen met YouTube, nou dat hebben ze geweten, heb de video vervolgens op heel veel andere soortgelijke site's geupload en de links verspreid over de gehele school via 'n nep mail adres, heb nog nooit zoveel views gehad in 1 dag op 'n video :D

Bleek dus later dat iemand mij had verlinkt, werd op het matje geroepen, ik zei dat ik van niks wist en dat ik geeneens wist hoe je 'n filmpje op internet zette :o Ze geloofde me ook nog :D

Ik vind het overigens maar censuur van youtube...

Laatst bewerkt:
wie is EricR?

tis wat he de waarheid :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Wat een triest gedoe daar, al zal dat vooral het gevolg zijn van een bekrompen en naar nog meer inkomsten hongerige groep artiesten. Als ik me niet vergis is ooit aangetoond dat de 'illegale' vertoning van muziekvideo's de verkoop eerder promoot dan vermindert. Ze gooien hun eigen ruiten in.
Ben je nou echt serieus?

YT, heeft gelijk, licenties moet je respecteren anders is het einde zoek.

Ben je nou echt serieus?

YT, heeft gelijk, licenties moet je respecteren anders is het einde zoek.
Ik ben serieus ja.

YT kan niet anders, dus ik ga natuurlijk niet beweren dat ze zichzelf in de problemen moeten laten brengen door gebruikers. Maar permbans zonder vooraf te waarschuwen en de gebruiker tenminste de kans te geven zich aan te passen is gewoon absurd. Ik zou jouw reactie eens willen zien als ik jou hier zonder waarschuwing van het forum afgooi. Typisch voor Google is het wel. Ik werd ook Adwords buiten gekegeld zonder waarschuwing vooraf. Maar dat Google al lang niet meer dat 'goedaardige' bedrijf is wat het ooit was is al een tijd bekend. Het begint steeds meer een money-driven veroveraar te worden die net als Microsoft andere bedrijven overkoopt en de kleintjes kapot probeert te concurreren.

Met die olympia ben ik wel gewaarschuwd trouwens :D En daarvoor had ik ook al een keer wat muziek geupload.. Maar met muziek zijn de regels heel raar..

Het ene nummer blijft er gewoon opstaan en dan komt er een advertentie in beeld (van iTunes), het andere wordt er afgeknikkerd, en je krijgt een waarschuwing.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven