AndroidHealthClinic

Youtube, 3 strikes and you're out

• Topic Starter Topic Starter
Nu is EricR degene met een kloon accountje :D De vraag is... Wie gaat hem er aan naaien bij joetjoeb?

Ik ga niet klonen, heb zelf het materiaal nog maar vond het leuk om te delen met anderen. Gelet op het aantal views was er wel vraag naar.

zullen wel allemaal incestgerelateerde filmpjes geweest zijn :D

Youtube is ook wat geupdate zie ik, andere knoppen, etc.

Wel een beetje inconsequent beleid aangezien elke videoclip in meerdere versies is te vinden met honderdduizenden of zelfs miljoenen views. Jammer maar het is maar een internetaccount natuurlijk. :)

Om wat voor filmpjes ging het eigenlijk?

Om wat voor filmpjes ging het eigenlijk?

De documentaire Night and Fog (Nuit et Brouillard), diverse muziek videoclips van live optredens en nog wat zelf opgenomen clips van schaatswedstrijden

Voor de eerste had ik toestemming gekregen van de rechthebbende de andere clips niet.

De muziekclips waren hoofdzakelijk moeilijk te vinden werk. Heeft toch weinig nut om de zoveelste versie van een tophit op Youtube te zetten.

night and fog had ik bij mn favorieten staan - maar bij video.google zie ik nu.

Echter op youtube staat ie ook nog bij iemand. Niet echt consequent beleid daar dan.
Die zouden ze er dan ook gelijk af moeten halen zou je zeggen.

night and fog had ik bij mn favorieten staan - maar bij video.google zie ik nu.

Echter op youtube staat ie ook nog bij iemand. Niet echt consequent beleid daar dan.
Die zouden ze er dan ook gelijk af moeten halen zou je zeggen.

In principe had mijn versie ook mogen blijven staan. Deze is alleen verdwenen omdat mijn hele account nu pleite is. 1 video die zorgt voor een ban heeft als gevolg dat de rest van de geplaatste video's ook verdwijnen. Op zich wel consequent aangezien anders die video's niet meer aan een account hangen.

youtube zijn een stelletje konten likkende klootzakken, www.vimeo.com is beter doen ze niet zo triest.

Ben je boos Eric?

zijn er eigenlijk nog mensen die die nieuwe links van youtube echt slecht vinden? lijkt of ze juist achteruit zijn gegaan..

is wel klote dat je zomaar alles kwijt bent.

Ik kreeg onlangs ook een waarschuwing voor copyright, moet ik me zorgen maken?

OT: is het mogelijk om een link naar een andere site in het comment gedeelte te plaatsen bij je eigen videos?
Na het plaatsen van een comment wordt de box grijs, maar er wordt niks gepost. :mad:

Terug
Naar boven