Fitness Seller

zaadloos

Bezoekers in dit topic

Originally posted by skydirk
komt misschien niet door de kuur. je had misschien al weinig zaadcellen voordat je de kuur begon. iets wat frequent voorkomt de laatste 20 jaar.


Nou en of dat veel voorkomt! Dit is begonnen toen de kantoor-cultuur opkwam; veel mensen gingen in de dienstverlening werken en zitten de hele dag op hun krent. Dat is voor de zaadproductie een ware hel. Ook de strakke onderbroeken hielpen niet mee en verder doet de toenemende milieuvervuiling lekker mee en het toegenomen drugsgebruik ook.

Er zijn jongens die een van nature lage testproductie hebben en dat komt veel voor als je een zgn. spatader in je zak hebt.
Die spatader zorgt voor een lage bloeddruk rondom de ballen waardoor er niet genoeg kwaliteits-sperma aangemaakt kan worden.

Ik ken iemand die er niet één maar meedere zgn spataders heeft en die laat zich binnen een jaar opereren (kleine ingreep) waardoor hij enige tijd later een toenname van natuurlijke kracht krijgt en tevens meer kans heeft op nageslacht.

Deze jongen heeft zich laten testen na 2 kuurtjes overigens maar dat van zijn aderen was em al een tijd bekend.
 
Ik moet zeggen, een keer bij schoonmaken ben ik zo fanatiek bezig geweest, dat ik toen last kreeg van een bal, en dat heeft een aantal dagen (stuk of 4 a 5 volgens mij) aangehouden.
Deed echt verrekte zeer.
Maar, zoals gewoonlijk, ga ik niet snel naar een huisarts om de boel te laten onderzoeken, gaat wel over denk ik altijd ..

Las ik hier ook over spataderen en dergelijke .. zet je toch aan het denken ..
 
Apart verhaal dbc01, zeker met de ervaring die ik in mijn achterhoofd heb.
Het is me namelijk opgevallen dat ik tijdens de kuur veelal een veel 'strakkere' zak heb. Hij is niet ontspannen en bungelt niet lekker maar hijs is zo strak alsof het -10 is.

Kan dit met elkaar te maken hebben?
 
Toch snap ik iets niet, is het nu zo als je kuur met Testosterone enanthaat dat je niet meer vruchtbaar bent of ben je niet meer vruchtbaar als je een bepaalt kuurtje doet.
Wie kan mij dit uitleggen. Want kuren en je vriendin zwanger maken moet toch kunnen of is dit niet mogenlijk
 
Heel simpel heren; bij onlangs gedaan onderzoek naar een manier om een pil voor heren te produceren is men erachter gekomen dat 200mg Test per week een man in een klap onvruchtbaar maakt voor een bepàalde periode.
Aangezien dit niet waterdicht is voor iedereen en de bijwerkingen (enorme toename coïtuslust) niet iedereen apprecieert, is men daarmee gestopt.
Het is dus minder snel mogelijk een dame zwanger te maken wanneer je kuurt maar niet ondenkbaar.
De meeste mannen ´schieten tijdelijk losse flodders´ zoals we dat noemen. Nooit je zaad gechecked na een coïtuspartij tijdens het kuren? Toch es doen, je kunt duidelijk zien dat het waterig is, bevat weinig cellen.
Als je vriendin oplettend is dan zal zij zeker er iets van zeggen, want zij merkt ook dat het er heel anders uitziet.
Een paar maanden na mijn kuur zegt mijn vriendin altijd hey de kwaliteit is terug!
En da´s te merken, het goedje is weer veel dikker geworden.
Zo kun je ook merken wanneer je lichaam weer aardig aan het herstellen is.
 
ik heb dat niet echt gehad tijdens het kuren, maar weet wel dat ik na een HCGtje behanglijm schoot. met mooie witte vlokken erin.
 
Hoe je sperma eruit ziet zegt dus 0,0 over hoeveel zaadcellen er inzitten.
Dat weet ik zo 100% zeker, aangezien er echt wel dikke smurrie uitkwam, maar er kennelijk erg weinig zaadcellen inzaten.
 
Heb het over de kwaliteit van het sperma. Misschien een beetje ongelukkig uitgedrukt maar goed.

Zaadvocht en aantal cellen/hoeveelheid puur sperma is een verschil.

Zaadcellen gaan gepaard met zaadvocht Franko.
Als er meer vocht aanwezig is (dat kun je zien en kun je voelen) kun je van nature wel vaststellen dat het niet barst van het zaad snap je?
 
Ehm, ik snap niet wat je precies bedoeld. Kwaliteit van je sperma hangt af van deformiteit, mobilitiet en hoeveelheid sperma.
En je kunt aan de dikte, kleur niet afleiden of je vruchtbaar bent, dus je kunt nog zo hard rukken en het idee hebben dat het wel goed ziet, dat zegt dus niets.
Heel misschien kun je zeggen dat als je sperma erg dun is en erg doorzichtig, dat er dus weinig zaadcellen inzitten, maar ook dan zou ik die conclusie niet zo durven nemen. Dus zeker geen goede methode om te bepalen of je lichaam weer is hersteld na een kuur!
 
Pffff ik ga studeren op een text die zó is samengesteld dat ie wel begrijpelijk overkomt....:(
 
hoe zit dat dan met de zaadproductie tijdens kuur? heb je onder invloed van de hoge testosteron spiegels dan een grotere aanmaak of niet?

Franko, ook niet 'zwemmende' zaadjes zie je in de witte smurrie, maar het best is even je zooi onder de microscoop te gooien
 
Al wat ik weet is dat een test nodig is om zeker te zijn, dokters kunnen nooit zien aan het uitzicht hoe de kwaliteit is. Er is wel zoiets als transparant vocht (weinig sperma) en wit/geler vocht --> meer sperma.

Of die sperma daarom goed is van kwaliteit is nog een andere zaak, daarvoor is toch meer onderzoek nodig.
Je kan bijv wel veel sperma aanmaken, en toch onvruchtbaar zijn...
 
Originally posted by Gilles
hoe zit dat dan met de zaadproductie tijdens kuur? heb je onder invloed van de hoge testosteron spiegels dan een grotere aanmaak of niet?
Nee, je eigen zaadproductie daald onder invloed van exogene testosteron. Omdat je lichaam het signaal krijgt dat er al teveel werd aangemaakt. (simpel gezegd)
 
Het ging mij erom dat je kunt concluderen dat je sperma van MINDERE kwaliteit is als je alleen maar zaadVOCHT voortbrengt, natuurlijk kun je aan het zicht geen kwaliteitstest ontlenen.

Misschien is het zo duidelijk genoeg....
 
Yup mee eens.
 
Mijn vriendin had het over andere smaak, tijdens kuren is het zoeter. dus het is vast te stellen met een soort van 'doe het zelf thuistest' maar of je dat wilt......

Thanks Admin voor je reactie, das duidelijk.

Wat doet je zaakje onder invloed van HCG? je maakt testosteron aan, das 1 maar knalt de zaadproductie dan ook weer omhoog? Of is het dan nog steeds afhankelijk van de exogene testosteron spiegel?

Ik weet dat HCG ook wel eens bij mannen word voorgeschreven om de sperma productie te bevorderen voor het bereiken van zwangerschap. Maar laatste melde iemand mij dat er enkel meer vocht werd aangemaakt, niet meer sperma.
 
"Mijn vriendin had het over andere smaak, tijdens kuren is het zoeter...."

lol klopt inderdaad :)
 
Originally posted by Gilles

Wat doet je zaakje onder invloed van HCG? je maakt testosteron aan, das 1 maar knalt de zaadproductie dan ook weer omhoog? Of is het dan nog steeds afhankelijk van de exogene testosteron spiegel?

Ik weet dat HCG ook wel eens bij mannen word voorgeschreven om de sperma productie te bevorderen voor het bereiken van zwangerschap. Maar laatste melde iemand mij dat er enkel meer vocht werd aangemaakt, niet meer sperma.
Aangezien HCG LH vervangt zal het de zaadproductie bevorderen...
Maw; zolang je het neemt zal je vruchtbaarder worden, maar wanneer je stopt zal je eigen LH productie onderdrukt zijn en moet die dus wel herstellen.
 
Originally posted by admin

Nee hoor miljoenen per dag...

Die 74 dagen staat volgens mij voor iets anders.

Klopt. Het staat voor 74 miljoen cellen per druppel sperma.
 
Originally posted by Franko


Geen clomid/nolvadex.

Oef...big mistake! De nakuur verwaarlozen is de grootste fout die je met een kuur zo ongeveer kunt doen. Grote kans dat dat dus ook je probleem is.
 
Back
Naar boven