XXL Nutrition

Toney Freeman wint Europa Super Show

Bezoekers in dit topic

Wel grappig dat de langere BB nu ook hoog scoren.
 
Freeman zag er wel goed uit, maar wat is er in godsnaam mis met Atwood. Precies fotoshop. Wolf zag er wel goed uit, maar geen eerste plaatsmateriaal. Johnie Jackson zag er ook erg goed uit, vond ik!
 
Terechte winnaar maar vond persoonlijk dat Art lager mocht staan.
 
Geslaagd pro debuut van Shehab?? Hij was er nog niet klaar voor, komt nog veel te kort op de rest.

Ene GROLMUS gaf me negatieve karma om deze post, met de volgende commentaar:

Bro het is al een prestatie als je uberhaupt een pro-cart hebt !

Wat heb je daar aan als je niet kan presteren op het prof-niveau, als je niet kan meekomen met de rest? Het was een vertoning om te schamen van Shehab. Het is geen amateurkampioenschap!

Ik spreek de waarheid en de waarheid is hard. Je hoeft daarmij geen negatieve karma te geven omdat je daar niet tegen kan.
 
Freeman is echt een hele mooie atleet, ik had hem al op de Arnold gezien en toen vond ik dat hij hoger had moeten eindigen. Nu dus terecht gewonnen.

En Shehab stond erg goed bij voor zijn eerste keer, nu weet hij waar hij aan moet werken en de volgende keer zal hij zeker er beter bijstaan.
 
Ene GROLMUS gaf me negatieve karma om deze post, met de volgende commentaar:

Bro het is al een prestatie als je uberhaupt een pro-cart hebt !

Wat heb je daar aan als je niet kan presteren op het prof-niveau, als je niet kan meekomen met de rest? Het was een vertoning om te schamen van Shehab. Het is geen amateurkampioenschap!

Ik spreek de waarheid en de waarheid is hard. Je hoeft daarmij geen negatieve karma te geven omdat je daar niet tegen kan.

same here ;)
 
Shehab Eldin

En Shehab stond erg goed bij voor zijn eerste keer, nu weet hij waar hij aan moet werken en de volgende keer zal hij zeker er beter bijstaan.

Precies !, vond hem in een aardige shape;), hij kwam kwa benen b.v. te kort maar dat is een stap voor de volgende contest. Verder kon hij makkelijk de vergelijking aan met b.v. ervaren atleten als Frank Roberson, Jojo Ntiforo, David Fisher en George Tuman vind ik knap voor een eerste pro wedstrijd.

Er zijn forumleden die zeggen dat Shehab zich moet schamen voor zijn shape en er niets te zoeken heeft als hij niet kan concureren met b.v. een Darrem Charles, Toney Freeman en Quincy Taylor...zie het toch in een wat minder negatief perspectief....Er zijn genoeg nieuwe pro's die niet direct de top 10 binnen knallen maar wat later toch tot aardige prestatie komen.
 
vind art atwood goeie shit
 
Shit nu heb ik het pro-debuut van mijn mede limburger gemist :P.

Shehab is IRL gróót ja, groter dan wie ook in de gym. Dat was hij enkele jaren terug al. Maar toch nog niet groot genoeg het tegen pro's op te nemen.

Benieuwd hoe dit afloopt. IMO is hij al wat teveel op leeftijd om nog serieus schade aan te richten mbt de Olympia.

Laat 'em zich eerst maar eens plaatsen :)
 
Shehab is een erg aardige vent maar dat is Edje ook en jammergenoeg lopen er in de NPC (VS amateurs) atleten rond met een beter fysiek

Toney Freeman is de terechte winnaar, erg compleet! Ik heb de wedstrijd op bb.com gezien en is echt heel impressionant zo een grote atleet met 'big muscles'

Verder vind ik die spanjaard Silvio die van de WABBA komt er erg goed uitzien, gast weegt nog geen 100kg (eindigde voor Dennis Wolf dus zegt genoeg). Met wat meer thigh separatie gaat deze gast zwaar doorbreken!

Darrem Charles en JJ stonden allebei in bloedvorm, zoals altijd. Enkel jammer dat JJ met gynaecomastie zit, zou het moeten laten verwijderen!

Art Atwood zag er beter uit dan dat hij de laatste wedstrijden tevoorschijn kwam, droog en hard! Massa in overvloed maar zit genetisch raar ineen
 
Ene GROLMUS gaf me negatieve karma om deze post, met de volgende commentaar:

Bro het is al een prestatie als je uberhaupt een pro-cart hebt !

Wat heb je daar aan als je niet kan presteren op het prof-niveau, als je niet kan meekomen met de rest? Het was een vertoning om te schamen van Shehab. Het is geen amateurkampioenschap!

Ik spreek de waarheid en de waarheid is hard. Je hoeft daarmij geen negatieve karma te geven omdat je daar niet tegen kan.

Ik heb trouwens gehoord dat meneer Eldin gewoon z'n pro-card gekocht heeft (kan blijkbaar in NL). Dus welke prestatie heeft hij dan geleverd?
 
Shehabs Pro-debuut

Shehab is een man met een missie: ooit begonnen met een lokaal wedstrijdje en zo via The Night of the Dutch Champions en de Mr. Universe door aan het groeien tot zijn einddoel: deelname aan de MR. Olympia met een goed resultaat.

Elk carriere begint met een eerste stap, hij staat aan het begin van zijn profcarriere......jammer dat Shehab niet die waardering ontvangt die hem en bodybuildend Nederland zou moeten steunen om verder te komen.
 
Shehab is een man met een missie: ooit begonnen met een lokaal wedstrijdje en zo via The Night of the Dutch Champions en de Mr. Universe door aan het groeien tot zijn einddoel: deelname aan de MR. Olympia met een goed resultaat.

Elk carriere begint met een eerste stap, hij staat aan het begin van zijn profcarriere......jammer dat Shehab niet die waardering ontvangt die hem en bodybuildend Nederland zou moeten steunen om verder te komen.

Hoop dat hij zijn benen kan bijtrekken tot het niveau van zijn bovenlijf dan wordt hij hoger geplaats... Meer outsweep bedoel ik..

Come on SHEHAB! SQUATTT!!!
 
Back
Naar boven