AndroidHealthClinic

Wladimir Klitschko vs. Alexander Povetkin set for October 5 in Moscow

klitschko probeerde de knock out te forceren.

Slappe hap die wedstrijd. Als dat beste ter wereld zijn wil ik de rest weleens zien, nee doe mij die partijen van mike tyson maar dat was boxen. Dit knuffelen

Knuffelen of geen knuffelen, hij verdient er miljoenen mee ;)

Slappe hap die wedstrijd. Als dat beste ter wereld zijn wil ik de rest weleens zien, nee doe mij die partijen van mike tyson maar dat was boxen. Dit knuffelen

Die partijen waren wel spectaculair ja. Maar dit knuffelen noemen gaat wel ver. Die tikken van Klitschko kwamen wel degelijk aan hoor. Je hebt het gezicht van Povetkin toch gezien.

Waardeloze partij van Clinchko.
Niks aan om te zien!

clinchen of niet, technische boxer op hoog niveau niemand die hem aanraakt.

clinchen of niet, technische boxer op hoog niveau niemand die hem aanraakt.

Dat is wel zo maar het ziet er gewoon niet uit! Hij steekt gewoon constant zijn linkerarm naar voren hij jabbed amper. En dat clinchen is gewoon irritant en mag ook niet toch? Gewoon punten afpakken

hij jabbed continu normaal gesproken, maar deze keer was het ook de schuld van die rus die telkens naar binnen probeerde te rammen.

Wat heeft Klitschko nou gekregen voor dit gevecht? Mayweather met zn 45 miljoen haha

meer dan wat jij verdiend in ieder geval.

Een van zijn mindere partijen. Ik had wel meer verwacht. Vooral na dat gedoe met Hayes en Chimera.

Toch extreme klasse om ogenschijnlijk moeiteloos die 15 ronden punt voor punt te pakken. Spectaculair? nee. Goed boksen? JA.
12.
Een beetje degelijke scheidsrechter had deze onzin nooit toegelaten. Gevecht had er anders uitgezien als wlad niet tot de 11de ronde werd toegelaten sasha zonder puntaftrek naar het canvas te duwen, uitkomst was overigens wel hetzelfde geweest denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Een van zijn mindere partijen. Ik had wel meer verwacht. Vooral na dat gedoe met Haye en Chimera.

Chisora bedoel je.

Maar wat heeft dat er mee te maken ?

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 08:50 ----------

Verder noem ik dit (clinchen) over de rand van toestaan.

Boxing died when Tyson was convicted for rape. Zo simpel is het.

Is tijd voor een nieuwe Muhammad Ali of Mike Tyson, dit was saai.
Als dit de aller beste boxers ter wereld moeten voorstellen is het droevig gesteld met het boxen.

Misschien toch tijd voor Badr Hari.

Wladimir Clinchko.

Wat een saaie bende zeg.

Boxing died when Tyson was convicted for rape. Zo simpel is het.

Daarna toch nog mooie partijen van hem met Holyfield en Lewis gezien. Het is nu wel al ruim 10 jaar dood.

De opkomst van UFC en K-1 hebben de aandacht van het publiek overgenomen.

Terug
Naar boven