AndroidHealthClinic

Zaterdag 28 januari 'voetjes van de vloerrr' in OUTLAND ROTTERDAM!

nee hoor Marz..dat mankement is gelukkig verholpen:D

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

nofear train! zei:
Zij kunnen toch ook meerijden RobertH:D
Rijd je gewoon een paar uur eerder van huis en pik je ons effe allemaal thuis op!

at Jugger, heb je mss nog wat meer fotos;)

PM me maar over hoe en wat:d ik moet eerst nog vrij krijgen dus verkoop de huid niet voordat de beer geschoten is:)

nofear train! zei:
Zij kunnen toch ook meerijden RobertH:D
Rijd je gewoon een paar uur eerder van huis en pik je ons effe allemaal thuis op!

at Jugger, heb je mss nog wat meer fotos;)

PM me maar over hoe en wat:d ik moet eerst nog vrij krijgen dus verkoop de huid niet voordat de beer geschoten is:)

kick.... Nog meer mensen van het forum die een kijkje komen nemen?

MWB kom ook...pleaaase?:p

Is het nou al duidelijk wie er allemaal komen?

• Topic Starter Topic Starter
Heb in mijn 1e post de namen geplaatst

als ik vrij krijg kom ik ook:D

Hey hey hey..

waarom staat mijn naam hierbij?........ik ga weer lekker op de bank zitten hoor zaterdag

dutch windmill zei:
Hey hey hey..

waarom staat mijn naam hierbij?........ik ga weer lekker op de bank zitten hoor zaterdag

DW...de bbq in 2005? is die niet al voorbij?we hebben al zelfs een wok gehad waar je bij was:D en dr staat weer een bbq meet gepland:D

WHAHAHA OMG die chicks komen ik Outland aanstaande zaterdag heb ik gehoord............................!!!:D

Supersized biedt elke zaterdag in de vetste club van Nederland met het meest brute geluidssysteem het beste op het gebied van hardtrance, hardstyle, jump, oldschool en stevige club. Iedere week is er een ander thema bij Supersized waarbij alle bekende DJ’s van de stevige sTen dancemuziek hun kunsten komen vertonen. Zaterdag zal Supersized samen met B2S zorgen voor een avond met het beste op jump gebied!

Greg C
De uit Frankrijk afkomstige Greg C heeft in sneltreinvaart naam gemaakt in de jump scène. B2S boekte hem als eerste organisatie in Nederland tijdens Pussylounge. De kenners weten wat ze van hem kunnen verwachten; de bekende floorfillers gemixed met het nieuwste materiaal waardoor je onmogelijk stil kunt blijven staan.
Lobotomy Inc.
Lobotomy Inc. komt net zoals Greg C uit Frankrijk en staat garant voor de typische Franse sound. Deze DJ heeft zijn eigen platenlabel Lobotomy Records en brengt hier regelmatig zijn succesvolle muziek op uit.
Major Bryce
Major Bryce maakt het Franse rijtje compleet. Ook hij werd voor het eerst in Nederland geboekt door B2S. Met een waslijst aan releases en de bekende floorfiller ‘Face’ weet je waar je aan toe bent met deze top DJ.

Natuurlijk hebben we nog meer top DJ’s weten te strikken voor deze speciale editie van Supersized. Genius, Major Bryce, Norman en Da Pauli weten wat hun te doen staat en je kunt er dan ook op rekenen dat zijn allemaal een geweldige set neer zullen zetten. Verder zijn ook onze residents weer sterk vertegenwoordigd zodat er niet stil gestaan hoeft te worden tijdens Supersized invites Up.

De mainworld van Outland zal de hele avond voorzien worden van jump. In de under- en upperworld zal naast jump ook early hardcore, oldschool en stevige club gedraaid worden.

Supersized invites Up vindt komende zaterdag plaats van 23:00 tot 06:00 uur en de entree is 15 euro. Ga voor meer info naar www.outland.nl

Terug
Naar boven