marz02
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk dat jij steeds zwaarder en daardoor langzamer wordt kan ik natuurlijk ook niets aandoenMr. B.I.G. zei:Hey Marz01 ken je die niet ff op die andere downloadshit knallen deze is ****ing langzaam...!!!

ik gooi hem wel op cd voor je snol, kan je mp3 afspelen?Mr. B.I.G. zei:**** nu doet ie nog niet ook!!! Ik ben niet zo goed met comps dus kan ook aan mij liggen wtf moet ik doen....?!!!
Er staat dat het een RAR bestand is....!
maar heb je wel winrar erop staan: http://www.win-rar.com/download.htmlMr. B.I.G. zei:
RobertHosper zei:eeeuh jongens?ik heb niet zo goed nieuwsme vriendin is net in het ziekenhuis opgenomen
dus ik ga dr als een gek naartoe zodadelijk...ziet er naar uit dat ik niet kan stappen vnaaf
sorry bros![]()
Sterkte iig!marz01 zei:
JuggerNaut zei:Ja het was er weer 1 voor in het boekje whaha!![]()
Allah akbar had gewoon met zijn tengels van mijn pareltje af moeten blijven..denk dat hij die boodschap wel duidelijk heeft ontvangen![]()
Gaf wel voldoening om hem zo levenloos op de grond te zien liggen![]()
En vervolgens werd het hele groepje buiten geflikkerd door de security..dat was de 'icing on the cake'
Al met al een gezellig avondje mede dankzij de mini-meet van DBB
Marz01 en NoFear Train de echte diehards het was weer top! :beerbang:![]()
![]()
Wel jammer dat DW door hekserij verhinderd was..en Mr.B.I.G. noodgedwongen een cursus 'Kralings lekke band verwisselen' moest volgen![]()
Volgende keer beter gasten!
Groeten Jugger
Heel de oostkant van de zaal leek wel een K1-ring, die gast leek trouwens verdomd veel op Ali B dus mss heb je ook gelijk nederland een dienst bewezen.

nofear train! zei:Heel de oostkant van de zaal leek wel een K1-ring, die gast leek trouwens verdomd veel op Ali B dus mss heb je ook gelijk nederland een dienst bewezen.
Ik lag trouwens pas om 10.45uur in me nest![]()
Maar het was een prima avond mede dankzij onze K1-fighter en onze smirnoff-sl*t![]()
maniac zei:Nou ik hoort t al, volop knokken met die gasten. Gelukkig dat ik niet gegaan ben, ik houd totaal niet van zinloos geweld vooral niet als het gericht is op vervelende allochtonen.
Waar was Mars eigenlijk?