XXL Nutrition

Zaterdag 28 januari 'voetjes van de vloerrr' in OUTLAND ROTTERDAM!

aardige kans dat ik ook ga, kan het goed aanfietsen.

Ik ga mss ook wel, maar hangt vooral af van 2 dingen, 1 ervan is dat ik eerst wil weten of die zus van juggernaut de moeite is.

nofear train! zei:
Ik ga mss ook wel, maar hangt vooral af van 2 dingen, 1 ervan is dat ik eerst wil weten of die zus van juggernaut de moeite is.
Dat zit wel goed; zie zijn filmpje op pag3
En wat is meneer zijn andere eis?

marz01 zei:
Dat zit wel goed; zie zijn filmpje op pag3
En wat is meneer zijn andere eis?

:roflol: geile zus
Andere eis is dat jouw zus ook mee komt marz;) nee zonder gekheid, ik moet nog effe kijken hoe ik daar ga komen, of met een paar vrienden, maar die kans is klein want die gaan liever naar de cafes waar we altijd heen gaan of met RoberH maar die weet nog niet cker of hij dan kan.

nofear train! zei:
:roflol: geile zus
Andere eis is dat jouw zus ook mee komt marz;) nee zonder gekheid, ik moet nog effe kijken hoe ik daar ga komen, of met een paar vrienden, maar die kans is klein want die gaan liever naar de cafes waar we altijd heen gaan of met RoberH maar die weet nog niet cker of hij dan kan.

als ik vrij krijg voor de zondag wel ja:) maar hang me dr niet aan op...ik wacht nog steeds af...zucht:sad:

RobertHosper zei:
als ik vrij krijg voor de zondag wel ja:) maar hang me dr niet aan op...ik wacht nog steeds af...zucht:sad:
Je gaat gewoon mee, ik sta zaterdagavond gewoon voor je deur en pleur je zondag voor die paddo-toko van je er weer uit;)

marz01 zei:
Je gaat gewoon mee, ik sta zaterdagavond gewoon voor je deur en pleur je zondag voor die paddo-toko van je er weer uit;)
:roflol: net als vorige keer toen ik met me gare slaperige kop de winkel open deed en aan het eind van de dag een kas tekort van 116 euro had?:o:o:o

• Topic Starter Topic Starter
RobertHosper zei:
:roflol: net als vorige keer toen ik met me gare slaperige kop de winkel open deed en aan het eind van de dag een kas tekort van 116 euro had?:o:o:o

116 euro..daar kun je wel een paar kilo paddo's van knagen :D

RobertHosper zei:
Yep en van dat geld kan je nu zaterdagavond stappen...... eerste rondje is voor robertH ...mooi ook weer geregeld :)

Nou wordt maar een mager groepje hoor, allemaal stik lelijke gasten.....blijf lekker thuis denk......!!!:D

• Topic Starter Topic Starter
We hebben een klupje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht.....ge bent erbij!

nou ik kan wel mee in ieder geval...zondag wat later beginnen op me werk dus dat komt goed:D

alleen ik heb geen crashplek meer voor je nofeartrain:( me broertje zn vriendin blijft slapen en dr vriendin ook...niet dat je daar wat van aan trekken:D:eyebrow:

eeeuh jongens?ik heb niet zo goed nieuws:( me vriendin is net in het ziekenhuis opgenomen:eek: dus ik ga dr als een gek naartoe zodadelijk...ziet er naar uit dat ik niet kan stappen vnaaf:(

sorry bros:(

[Link niet meer beschikbaar]
Hardbass Volume 5 mixed by Dj Greg C

[Link niet meer beschikbaar]
Mayor Bryce Live @ The Oh 20-07-2005 [BELGIUM JUMP]

ff in de stemming komen

RobertHosper zei:
eeeuh jongens?ik heb niet zo goed nieuws:( me vriendin is net in het ziekenhuis opgenomen:eek: dus ik ga dr als een gek naartoe zodadelijk...ziet er naar uit dat ik niet kan stappen vnaaf:(

sorry bros:(

Zo man, STERKTE!!!!

Greg c is op dit moment één van men favo dj's. Denk dat jullie al wat minder gaan lachen met Vlaamse jump nadat die gast gedraaid heeft.

Terug
Naar boven