- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens jou stats hoef jij niet voor mij te kijken wat geschikt is voor mij,, als je het niet erg vindt. Ik vroeg al eerder om iemand met verstand van zaken en iemand van 1.88m van 83kg met 15pr. vet is niet écht bovengemiddeld gespierd überhaupt.

Korte teentjes, ja. Iemand maakt een geintje en je gaat meteen lopen janken over zijn stats. Dus degene die "overal over valt" ben je toch echt zelf. Dat je het nu probeert te verbloemen door als een soort vrijheidsstrijder voor de rechten van bodybuilders op te komen vind ik ook weer een rare manoeuvre. Om vervolgens lekker de Veerkampjes en de Bauers als idioten te bestempelen. Beiden waarschijnlijk een stuk succesvoller dan jezelf.Korte teentjes? Nee,, ik vind het jammer dat er direct aanvallerig gereageerd wordt door allerlei gangsters op een wat mij betreft zo maar opgeschreven iets. Ik vraag iets, krijg antwoord. Maar als we allemaal direct overal over vallen wordt het wat mij betreft te veel niveau bouwvakker. Iets wat m.i. jammer is daar er al zeer negatief gedacht word over bb´ers in het algemeen, en ik dat liever ontkracht dan bevestig. Iemand zijn stats maken me verder geen zak uit.. Maar u deelt een schop uit, en ik schop terug. Verder wbt mascotte, ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel. Laten we geen familie Veerkampjes of Bauer type uithangen en met respect onze idioterie voor ons houden zoals grote mensen dat normaliter zouden doen.
Aan je reacties te zien heb jij niet echt verstand überhaupt.Volgens jou stats hoef jij niet voor mij te kijken wat geschikt is voor mij,, als je het niet erg vindt. Ik vroeg al eerder om iemand met verstand van zaken en iemand van 1.88m van 83kg met 15pr. vet is niet écht bovengemiddeld gespierd überhaupt.
http://forum.bodynet.nl/trainingsschemas/52281-lb-ub-massa-trainingsschema.html
Of zie je dit als reclame maken voor de Lidl in de Albert Heijn?
Doogie Howser!Ik heb zelf inderdaad nog onvoldoende verstand van krachttraining, maar probeer wel elke dag iets bij te leren. Over verstand in het algemeen valt inderdaad te twisten met een cum-laude diploma geneeskunde. Groet.
Hehe.
Ik heb zelf inderdaad nog onvoldoende verstand van krachttraining, maar probeer wel elke dag iets bij te leren. Over verstand in het algemeen valt inderdaad te twisten met een cum-laude diploma geneeskunde. Groet.
Groet.Apart dat je het dan geeneens correct kunt spellen, op mijn masterdiploma staat cum laude zonder streepje.Ik heb zelf inderdaad nog onvoldoende verstand van krachttraining, maar probeer wel elke dag iets bij te leren. Over verstand in het algemeen valt inderdaad te twisten met een cum-laude diploma geneeskunde. Groet.
Over verstand in het algemeen valt inderdaad te twisten met een cum-laude diploma geneeskunde. Groet.
Is het niet cum load?Apart dat je het dan geeneens correct kunt spellen, op mijn masterdiploma staat cum laude zonder streepje.