MuscleMeat

Zelf een benchbankje fabriceren

Bezoekers in dit topic

:roflol: wie is nou de baas over je lichaam, mag je ook niet trekken van je ouderS?
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
als je je bench zelf vastzet aan je rack ga je volgens mij nooit goed kunnen schuin benchen ...

owja, het is lach, niet lag :P
 
Ik persoonlijk zou het zelf nooit zelf maken. Het is doenbaar en met de nodige kennis veilig.
Maar waarom? het moet eens mis gaan, en uitsparen in kosten daar vrees ik voor, wil je het proper en veilig kom je al snel aan de prijs van een nieuwe goede bank.

Gewoon ff doorsparen of nar de gym.
Ik snap niet dat je niet gewoon naar de gym mag gaan sporten maar wel thuis wat zitten k*tten met zelfgemaakte troep.. Wat is het veiligst?

Ik zou zeker eens met je ouders praten. Leer je oefeningen juist uitvoeren in de gym, je basis. Spaar voor een deftige bench en power rack en in verloop van tijd ga je thuis trainen als je dat nog steeds wilt.
 
Kijk eens op marktplaats ofzo soms heb je mzzl dat er wat leuks staat in de buurt.
 
--
 
Laatst bewerkt:
Jah datzelfde verhaal heb ik al 100x tegen me ouders verteld..

Vind 15 jaar te jong om met krachtsport te beginnen ga gewoon lekker waterpoliooen tot je 20ste dan zijn je spiertjes lekker volwassen en kan je beulen....
 
--
 
Laatst bewerkt:
Vind 15 jaar te jong om met krachtsport te beginnen ga gewoon lekker waterpoliooen tot je 20ste dan zijn je spiertjes lekker volwassen en kan je beulen....

snap niet wat er mis mee is, het is me alleen maar ten goede gekomen in al mijn andere sporten, zelfvertrouwen enz.
Verder heeft mijn lichaam in de laatste jaren zich ook een stuk beter ontwikkeld, ik ben minder gevoelig voor blessures geworden en mijn borstkas is sterker geworden.

Alleen als je té hard zou trainen zou ik het afraden (zwaar squatten en deadliften voor je rug)
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
bodyweight moet toch genoeg zijn? waarom heb je BP nodig eingelijk
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven