djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Kan inderdaad ook, ligt er net aan wat prioriteit heeft inderdaad en hoeveel je uit kan/wilt geven aan de randapparatuur. Ik ga denk ik hetzelfde doen voor mijn nieuwe build. De kast die ik wil (Corsair 900D) is me net ff te duur op dit moment, heeft nog een paar kleine kinderziektes, en begint ook nu pas mondjesmaat beschikbaar te komen in NL. Dus waarschijnlijk als eerste alleen de cpu+moederbord halen, inbouwen in mijn huidige kast (Corsair 500R) en dan mijn huidige setup inbouwen de 'originele' Acer kast (cpu en mobo kwamen uit een klant en klare build
) Die 500R die ik nu heb is niet echt handig voor een custom water build, past hooguit een kant en klare watercooled setje in (H100i etc) Mijn gpu voldoet voorlopig nog aan mijn vereisten (Radeon 7870), dus die ga ik nog niet upgraden. Al is de GTX 770 best goed geprijsd en de GTX 780 is eigenlijk gewoon net zo snel als een Titan voor een fractie van de prijs, dus het kriebelt wel een beetje.. Maar zal pas eind van het jaar worden dat ik de gpu upgrade denk ik, wie weet heeft AMD tegen die tijd al een nieuwe serie gelanceerd.
) Die 500R die ik nu heb is niet echt handig voor een custom water build, past hooguit een kant en klare watercooled setje in (H100i etc) Mijn gpu voldoet voorlopig nog aan mijn vereisten (Radeon 7870), dus die ga ik nog niet upgraden. Al is de GTX 770 best goed geprijsd en de GTX 780 is eigenlijk gewoon net zo snel als een Titan voor een fractie van de prijs, dus het kriebelt wel een beetje.. Maar zal pas eind van het jaar worden dat ik de gpu upgrade denk ik, wie weet heeft AMD tegen die tijd al een nieuwe serie gelanceerd.

De Radeon HD 7950 (Boost) blijft in dezelfde klasse misschien toch een betere optie, want het is te verwachten dat AMD de prijzen van de 7950 wellicht gaat verlagen richting de introductieprijs van deze nieuwe gtx760 (ongeveer 260 euro). En bij AMD videokaarten krijg je ook de Never Settle bundle (aantal gratis games)