Fitness Seller

Zelfgemaakte housetrack, graag feedback!

Vond het wel lekker klinken kerel, nice work. ;)

Waar is het mee gemaakt.......doe je het al lang?

ben op de helft krietiek komt zo

goed bezig.. vooral de laatste helft erg goed

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor reacties tot nu toe

dit is met FL7 gemaakt en een AKG240MKII koptelefoon.
Ik ben er al langer dan 2 jaar mee bezig maar nu begin ik me pas echt te interesseren voor nette sounds en goeie geluidskwaliteit enzo, en weten waar je mee bezig bent.

Hij klonk ****ing vies.

2eq9vea.jpg

nice onlangs dat ik house kt vind

dit is met FL7 gemaakt en een AKG240MKII koptelefoon.Ik ben er al langer dan 2 jaar mee bezig maar nu begin ik me pas echt te interesseren voor nette sounds en goeie geluidskwaliteit enzo, en weten waar je mee bezig bent.

WTF gemixt met een koptelefoon hehe erg goed :thumbs:

Zit al een tijdje te denken om een koptelefoon te kopen.....oa die jij gebruikt, was (alleen) niet overtuigd dat je een degelijke mix kan maken op een koptelefoon.

Jij bewijst het tegendeel, ga hem dus aanschaffen.

Wat betreft je track......hij is zeer zkr van niv./ niks mis mee, stuur hem op naar een platenboer kijken wat zij ervan zeggen.

Als ze er geld mee kunnen verdienen zullen ze zeker wat van hun laten horen.

Suc6 verder.

@onderhandelen
Ik vond het veel te duur om monitoren te kopen, en AKG is wel een zeer goed merk qua headphones. Hij heeft rond de 140 euro gekost en duurder is eigenlijk niet nodig.
Khad een paar reviews gelezen en daar kwam deze het beste uit, wat ik enkel kan bevestigen :D Zeer comfortabel en ultiem geluid, ik kijk er zelfs films mee :D

Bedankt voor de comment verder ook. Naar welk label zou ik dit dan sturen? Ik ken enkel de grote labels maar die releasen enkel zeer goeie platen he.

@platina.....Zit te twijfelen over die akg die jij hebt en de beyerdynamic DT 990, voor der bij.

Monitoren zijn relatief goedkoop, de moeite waard om aan te schaffen, kan ik je zeggen.

Midtown Records kan je het bijv. opsturen

Klinkt goed, maar er mist iets ..

link is dood

het tweede gedeelte vind ik echt HARD. doet me een beetje denken Justice.

Beyerdynamic
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AKG
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het enige wat ik eruit kan opmaken is dat de Beyerdynamic de bass wat boost zodat je nummers minder bass zullen hebben, omdat je headphone de bas versterkt. Voor de rest zou ik niet weten welke beter is. Beiden semi-open dus dat is ook goed (minder resonantie in je gehoorgang)

Terug
Naar boven