XXL Nutrition

zettijden HGH (jullie mening)

Gwillie

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m74
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
ik ben bezig met hgh, momenteel zit ik in week 14
ik heb echt alles afgezocht i.v.m zettijden van hgh
ik heb eerst 7/7 gezet, paar weken voor het slapen (slapen ging niet echt goed, eerst 2uur wakker liggen) en dan heel lekker slapen
nu zet ik 5/7 smorgens bij het ontwaken en na de middag paar uurtjes voor het trainen)

ik zouw alleen gebruikerservaringen willen horen wat voor jullie het beste heeft gewerkt, hoeveel iu per keer, op welke tijdstip, en eod/ed , 5/7

ik had hetzelfde als jij, wakker liggen dus.

zet 5/7 5 iu.
alles in een keer rond 1700 1900.voor het trainen dus. bevalt prima.
verdelen in 2 keer per dag nog niet geprobeerd.

• Topic Starter Topic Starter
ik moet zeggen dat men buik wel strakker werd 7/7 voor het slapen gaan, maarja ik nam er toen nog tren bij mss daarom, nu richt het wel meer op spiermassa, wordt veel ronder en zwaarder, maar je leest op veel plaatsen dat 5/7 onzin is, dat eod beter is,
moet wel zeggen dat ik me sterker voor als ik het smorgens en voor het trainen zet

daarom zoveel mogelijk gebruikerservaringen, dan kan ik mss nog iets anders proberen

ik ze allemaal geprobeerd, ik merk geen verschil, dus voortaan alles in de ochtend

in de ochtend alleen werkte ook goed bij mij, wel moest ik rond 4 uur een dutje doen, en dan trainen

wil het eod verhaal wel eens onderbouwd zien, je eigen aanmaak is ook niet eod.

Ik doe ook 5/7, 2iu in de ochtend en 2iu uurtje voor het trainen :)

ben benieuwd naar meer gebruikerservaringen, vooral het eod zetten

je mimict niet je eigen aanmaak.Test zet je toch ook niet iedere dag

Hey Kriel, hier ben ik het niet mee eens. Je heb ook tests die je elke dag moet nemen, maar dat gebruikten voorheen de wielrenners zodat ze wel de snelle herstel van hadden en door de doping controlles te komen, echter kwam het voor dat ze toch een te hoge dosis hadden genomen waardoor ze toch positief werden bevonden (maar dit terzijde). Dat is niet voor BBers bestemd. Ik weet zelf niet welke Tests dit zijn maar ik weet dat deze wel in de wielerrij gebruikt werden.

imo maakt het bij hgh only niks uit wanneer je het zet. het gaat om de totale wekelijkse hoeveelheid iu's die gezet worden en de kwaliteit van je hgh. icm slin word timing belangrijker. houd wel je carb inname in de gaten rondom je hgh only shot en gebruik voldoende chroom.

dan ga ik verder op 5/7 6iu pd bij het ontwaken 3iu en in de late namiddag nog eens 3iu

ook nog een vraagje over T4, voor degene die dit gebruiken is het een meerwaarde?
hoeveel mcg p/d, enkel op hgh dagen?

imo maakt het bij hgh only niks uit wanneer je het zet. het gaat om de totale wekelijkse hoeveelheid iu's die gezet worden en de kwaliteit van je hgh. icm slin word timing belangrijker. houd wel je carb inname in de gaten rondom je hgh only shot en gebruik voldoende chroom.

Mee eens.

Beste John..
Dat verhaal van die carbs heb ik ergens gelezen maar kan het ff niet meer vinden.

Heb je ff een linkie voor me???

Thanks bro

Dacht bij een ochtend shot GH dat je even 30 minuutjes moet wachten met carbs of anders er wat slin naast moet zetten (2iu). Onderbouwing ben ik helaas ff kwijt.

Dacht bij een ochtend shot GH dat je even 30 minuutjes moet wachten met carbs of anders er wat slin naast moet zetten (2iu). Onderbouwing ben ik helaas ff kwijt.

hgh verlaagt je insuline gevoeligheid. als je dan gelijk carbs gaat eten dan zit je langere tijd met een te hoog suikerspiegel wat op den duur type II diabetes gaat veroorzaken.

Voor het slapen gaan is mij het beste bevallen.

dus alles in 1x voor het slapen gaan is het beste? of verdelen over de dag bv. s'morgens en voor het slapen?

bij mij gaf het echt meer effect smorgens als ik opsta en uurtje voor het trainen, voor het slapen zouw ik niet doen, ik zat toen nog maar op 3,33iu en deed de eerste 3 uur geen oog dicht

Terug
Naar boven