AndroidHealthClinic

Ziek in bed na zeurende injectie pijn (test e)

Haha , hij ligt toch ziek op bed ...tijd genoeg zou ik zeggen ;):D

• Topic Starter Topic Starter
Hoe weten jullie dat het niet is gedaan?

Het is niet vandaag getest.. eind vorig week had een maat van me ook last en de oom van hem werkt in een universiteit, die is veel bezig met zulke dingen testen van vloeistof etc etc... dus why not laten testen?

Het is maar wat je wilt geloven... sommige die hier komen reageren hebben aandelen en die vinden het niet zo leuk nee.
Ik heb het hier over een specifiek batch nummer, geen idee hoe de andere zijn, vast wel goed lijkt me. Het is een goed merk hoor ik van veel mensen, ook buiten het forum zijn mensen positief.

Waarom zijn sommige van jullie zo angry hier?

Oke, maar wat was dan de "verontreiniging"?

Er kunnen toch zowiezo geen bacterien in olie komen of heb ik het verkeerd

Don't have a short temper, it is just a quick reaction to bullshit. Je schreef vanmorgen dat je last had van een inject maar niet wist verder. Nu weet je al een week van een test met een verontreiniging die je beweert te kennen maar niet wil melden. Bovendien is de rest van je post weg. Je praat jezelf met je verzinsels in steeds meer onzin. Als je wist welke verontreiniging het was had je direct naar de dokter gegaan en niet in je bed gelegen een topic geopend van ik heb zoveel pijn.

Laatst bewerkt:
Gisteren heb ik in de ochtend 500mg test-e gezet van een ander UG merk.
S'avonds begon ik enorme hoofdpijn te krijgen tot vandaag zo rond het begin van vanmiddag.

Maar het voelde dan wel echt als migraine, misselijk... licht en geluid enzo waren ondragelijk.
(heb het eigenlijk nooit).

Nu is het wel zo dat ik vorig jaar 2ml eruit heb gehaald en dus nog 8ml over had.
De vial was dus nog van vorig jaar, kan zijn dat hij niet altijd op "kamertemperatuur" heeft gestaan.
Maar heeft wel altijd in het donker gestaan.

(vorig jaar had ik geen last van de injectie van deze vial).

Het zou ermee te maken kunnen hebben.
Misschien had ik gewoon pech en kreeg ik wel van het pittige eten van gister die migraine..

Ik kom er pas achter als ik het volgende week weer heb xD

p.s. ik voel me nu weer top! :D dus morgen weer knalle

Don't have a short temper, it is just a quick reaction to bullshit. Je schreef vanmorgen dat je last had van een inject maar niet wist verder. Nu weet je al een week van een test met een verontreiniging die je beweert te kennen maar niet wil melden. Bovendien is de rest van je post weg. Je praat jezelf met je verzinsels in steeds meer onzin. Als je wist welke verontreiniging het was had je direct naar de dokter gegaan en niet in je bed gelegen een topic geopend van ik heb zoveel pijn.
Ik heb het vandaag te horen kregen. Wist ook eerst helemaal van niets.
Post heb ik weggelaten omdat het zorgt voor verwarring en oneindig/onnodig discussie hier.

Ik praat hier over mijn problemen en er mag best gediscussieerd worden. Aan die ouwe wijfen gedrag van je heb ik niets.

Zou zeggen open een forum en laat je lekker uit;)

Er kunnen toch zowiezo geen bacterien in olie komen of heb ik het verkeerd

Waarom zou dit niet kunnen? Het verhitten en de BA en BB doen een hoop voorkomen maar lees bijvoorbeeld Llewellyn maar elke test heeft een bepaalde total bacterie count in de tests en soms is dat acceptabel en soms is dat hoog.

Waarom zou dit niet kunnen? Het verhitten en de BA en BB doen een hoop voorkomen maar lees bijvoorbeeld Llewellyn maar elke test heeft een bepaalde total bacterie count in de tests en soms is dat acceptabel en soms is dat hoog.
Vroeg het nog aan een paar apothekers etc en die zeiden dat er geen tot weinig bacterien in olie kan groeien en amper wat kunnen veroorzaken. En ze zeiden ook dat verwarmen tot bijv 100 graden niet veel doet bij olie er zit ook benzoas alc in he, denk niet dat er dan veel bacterien in kunnen groeien als de vial gewoon goed dicht is

Vroeg het nog aan een paar apothekers etc en die zeiden dat er geen tot weinig bacterien in olie kan groeien en amper wat kunnen veroorzaken. En ze zeiden ook dat verwarmen tot bijv 100 graden niet veel doet bij olie

Maar houd dat dan ook in, dat je test-e niet perse op kamertemperatuur hoeft te bewaren?
maar dus wel in het donker.

Opzich zou ik me kunnen voorstellen, dat wanener het niet goed bewaard word.
Door het blootstellen aan licht en misschien toch warmte.
Bepaalde bacterieen aantrekt.

Of zou dat alleen met injectievloeistof (bacwater) kunnen... aangezien het idd met olie is...
hmm who knows?

@Little Daddy het klinkt wel logisch!

Ik heb het vandaag te horen kregen. Wist ook eerst helemaal van niets.
Post heb ik weggelaten omdat het zorgt voor verwarring en oneindig/onnodig discussie hier.

Ik praat hier over mijn problemen en er mag best gediscussieerd worden. Aan die ouwe wijfen gedrag van je heb ik niets.

Zou zeggen open een forum en laat je lekker uit;)

Voor fantasten zijn andere fora....... ik doe niks anders als je wijzen op je eigen uitspraken en je blijft maar draaien en er nieuwe dingen bij bedenken.

Voor fantasten zijn andere fora....... ik doe niks anders als je wijzen op je eigen uitspraken en je blijft maar draaien en er nieuwe dingen bij bedenken.
Beter lezen kerel....
Ik ga niet eens meer me tijd verspillen om met mensen zoals jij in discussie te gaan.
Dus voor mij is het einde topic.

Veel plezier met verder zeiken op ander fora :)

Maar houd dat dan ook in, dat je test-e niet perse op kamertemperatuur hoeft te bewaren?

Of zou dat alleen met injectievloeistof (bacwater) kunnen... aangezien het idd met olie is...
hmm who knows?

Kan net zo goed jou antwoorden, dan komt er nog iets nuttigs uit dit onzin topic.

Kamertemp is om kristalisatie te voorkomen. Anders kan de aas gaan klonteren en dit kan blijvend zijn dus ook als je daarna weer op kamer temp brengt. Dus nooit koelkast
Donker heeft met de stabiliteit te maken van de AAS voor de kwaliteit van de AAS is donker beter. Heeft niks met bacterien te maken.
Bacterieen worden niet mysterieus aangetrokken dat is gewoon een niet schone dop van een vial of een hergebruikte naald.....of dus een bacterie die er bij de productie al inzat
Olie is wat veiliger dan bac water omdat olie heel makkelijk hoog verhit kan worden en omdat er in AAS met olie ook veel hoger % BA zit dan in bac water.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 23:07 ----------

Beter lezen kerel....
Ik ga niet eens meer me tijd verspillen om met mensen zoals jij in discussie te gaan.
Dus voor mij is het einde topic.

Veel plezier met verder zeiken op ander fora :)

Jij hebt best een grote mond voor iemand met 25 post die geen idee heeft waar hij het over heeft. Zeker voor iemand die ziek op bed ligt en ligt te vergaan van de injectiepijn :D Kijk ook eens naar Rokit, ik beantwoord altijd alle vragen en voor mij zijn er geen domme vragen. Mijn advies van koelen met ijs en met koorts een dokter opzoeken en ook hydocortison was een goed bedoelt advies. Ga jij vervolgens zo lopen doen. Echt niet tof! Ik geloof best van die injectie pijn maar die test is verzonnen en dat ga je dus niet toegeven maar je maakt je verhaal dus steeds absurder.

Laatst bewerkt:
Kan net zo goed jou antwoorden, dan komt er nog iets nuttigs uit dit onzin topic.

Kamertemp is om kristalisatie te voorkomen. Anders kan de aas gaan klonteren en dit kan blijvend zijn dus ook als je daarna weer op kamer temp brengt. Dus nooit koelkast
Donker heeft met de stabiliteit te maken van de AAS voor de kwaliteit van de AAS is donker beter. Heeft niks met bacterien te maken.
Bacterieen worden niet mysterieus aangetrokken dat is gewoon een niet schone dop van een vial of een hergebruikte naald.....of dus een bacterie die er bij de productie al inzat
Olie is wat veiliger dan bac water omdat olie heel makkelijk hoog verhit kan worden en omdat er in AAS met olie ook veel hoger % BA zit dan in bac water.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 23:07 ----------

Jij hebt best een grote mond voor iemand met 25 post die geen idee heeft waar hij het over heeft. Zeker voor iemand die ziek op bed ligt en ligt te vergaan van de injectiepijn :D
Ik spreek gewoon de waarheid... lig ook nog in bed alles gaat via de tell.

Wat heeft nu alles met aantal posts te maken???
dus je wil zeggen omdat ik weinig posts heb onzin zit te lullen?

Kan heel goed begrijpen dat jij veel posts heb... zoveel te lullen jij.... houdt nooit op..

Adios

hmm who knows?

Nee stof kan uitkristaliseren vandaar kamertemp. Las ook dat in olie bacterien niet kunnen ''ademen'' en zo daar zich niet kunnen vermenigvuldigen. Weet het niet zeker moet mn boeken dan even openslaan

Wat heeft nu alles met aantal posts te maken???
dus je wil zeggen omdat ik weinig posts heb onzin zit te lullen?

Kan heel goed begrijpen dat jij veel posts heb... zoveel te lullen jij.... houdt nooit op..

Adios

Nogal Trash taalgebruik heb jij de hele tijd. We zijn het oneens over het punt of jij iets getest hebt maar ik reageer in fatsoenlijk Nederlands. Zou op prijs gesteld worden als jij dat ook doet. Je komt vreselijk ordinair over zo.

En ik keek je postgeschiedenis even door. Lid sinds 2011 al en alleen maar post in het AAS topic en alleen maar vragen om hulp. Een forum is geven en nemen, nog nooit heb je iemand ergens mee geholpen of jou leerervaringen gedeeld met anderen.

• Like
Waarderingen: Vonk
nogal trash taalgebruik heb jij de hele tijd. We zijn het oneens over het punt of jij iets getest hebt maar ik reageer in fatsoenlijk nederlands. Zou op prijs gesteld worden als jij dat ook doet. Je komt vreselijk ordinair over zo.

En ik keek je postgeschiedenis even door. Lid sinds 2011 al en alleen maar post in het aas topic en alleen maar vragen om hulp. Een forum is geven en nemen, nog nooit heb je iemand ergens mee geholpen of jou leerervaringen gedeeld met anderen.

+1

• Like
Waarderingen: Ymir

Adios

Waar heb jij eigenlijk geinjecteerd??

Heb je koorts / griep ? voelt die injectie plek warm aan? en ben je al bij de dokter geweest?

Heeft die maat van jou exact dezelfde symptomen?

Wanneer ben je voor het laatst ziek geweest?

Terug
Naar boven