MuscleMeat

ziekjes + examen duits + verjaardag = ?

BoTo

Freaky Bodybuilder
Waardering
81
Hmm...

Binnen een goed uur heb ik examen duits. En waarschijnlijk ben ik er toch niet door dit jaar, maarja, ik moet er natuurlijk wel naar toe.
Door de stress van de laatste weken, en omdat het nu wrs m'n verjaardag is, begin ik lekker ziek te komen, kotsneigingen en serieus duizelig met momenten, maar nog niet écht ziek, maar genoeg om niet naar een examen te gaan :p .

2 opties :

1) naar examen gaan en zwaar buizen, tis dan héél zeker dat ik er niet door ben, maar dan moet ik teminste dinsdag niet terug voor herexamen.

2) Thuisblijven en dinsdag terugkomen, met nog een goed examen, maar de kans is groot dat het niets meer uithaalt, met m'n buis van wiskunde gisteren :rolleyes: .

hip hip :suicide:

Wat kiezen jullie ? :D

Om te beginnen: gefeliciteerd met je verjaardag.

De keuze zal je zelf moeten maken. Maak er het beste van.

Congrats!

Ik zou voor de eerste optie gaan.. Dat ziek zijn kan heel goed stress zijn (aangezien je er blijkbaar erg mee zit), maar dit gaat gewoon over wanneer je bezig bent met je examen.. Je kunt examens beter 1 keer slecht maken en dan de herkansing doen dan beginnen met de herkansing, je bent altijd bevoordeeld als je weet hoe het examen eruit zal zien!

Ik zou gaan, maarjah, zoals diabolic al zei; your call ;)

Gefeliciteerd kerel,

Ik zou er toch geen gaan man, wie zegt dat het heel zeker is dat je het niet haald?, misschien is het toch best makkelijk ookal ben je misschien niet goed in duits, meestal is het examen iets makkelijker als wat je in dit jaar gedaan hebt. En die stress doe gewoon of het het niks is een simpel toetsje ofzo en maak je er niet te druk om deed ik ook werkt perfect, en zodra je de vragen hebt gaat de stress vast weg.

Succes man!

Trouwens luister even naar relaxte muziek, dit bijvoorbeeld: [Link niet meer beschikbaar] , ff paar seconde wachten en dan downloade maar :D

• Topic Starter Topic Starter
SiRoj zei:
Congrats!

Ik zou voor de eerste optie gaan.. Dat ziek zijn kan heel goed stress zijn (aangezien je er blijkbaar erg mee zit), maar dit gaat gewoon over wanneer je bezig bent met je examen.. Je kunt examens beter 1 keer slecht maken en dan de herkansing doen dan beginnen met de herkansing, je bent altijd bevoordeeld als je weet hoe het examen eruit zal zien!

Ik zou gaan, maarjah, zoals diabolic al zei; your call ;)

het probleem is dat we helemaal geen herkansing hebben hier.

Het is erop of erover.

Ik zit aan de rand van de 60%, met nu, dat ik weet 1 buis voor wiskunde voor de examens (tellen voor 2/3de punten) en een stuk of 4 (waaronder duits) voor dagelijks werk :o

edit : kga dan maar gaan he :D Ga idd weer doen of er niets van afhangt :o

gefeliciteerd,

en zou er gvoor gaan
denk eraan:
het is maar een uurtje of 2? kom op!! je red het wel! gewoon blijve gaan!

Najah, dan zou ik al helemaal gaan.. Nooit geschoten is ALTIJD!!! mis ;).. Gewoon doen

Gefeliciteerd!

En gewoon naar je examen gaan.. niet geschoten is altijd mis :)

Edit: SiRoj is me nét voor.. freaky dit :D

Laatst bewerkt:
:D idd freaky ;)

probleem is wel dat ik dan dinsdag ook zou kunnen terugkomen, maar daar heb'k weinig zin in natuurlijk ;) .

Zal wel gewoon gaan, m'n voc kan'k +- en gramm zever ik wel wat rond ^^

Jawhol Kummel :) (ofzo :()

idd, gefeleciteerd!!!!!!!!!!!!hiep hiep hoera!!!!!!
Maar wat een rotte combinatie man;)

und? wie ging er?

(das mijn geimproviseerde duits voor en? hoe ging het ?)

ziekjes + examen duits + verjaardag = Gefeliciteerd?

:D

:D

Tkon erger :D

Schat tussen de 40 en de 55% :o

karma voor alle karmasletjes ^^ (ja jij Jonko)

Gewoon heengaan en die examinator er onder kotsen.

Terug
Naar boven