MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

Bezoekers in dit topic

Heb je nooit gekend maar toch R.I.P bro.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rip bro, goei gevecht geleverd.
 
Rust zacht , veel sterkte aan de familie.

Weet iemand misschien wanneer de begrafenis is?
 
shit man, soms als ik aan het trainen ben, op de crosstrainer sta denk ik pfff, die k*t crosstrainer ook altijd ik ben er helemaal klaar mee. gelijk achter die gedachte aan komt dan de gedachte dat er veel mensen zullen zijn die niet meer op de crosstrainer kunnen en niets liever zouden doen. hij zal er een van geweest zijn. niet meer zeuren dus en blij zijn met de moeilijke dingen die je nog kan doen, er zullen er genoeg zijn die een moord zouden doen om die dingen van jou over te kunnen nemen!
Rust zacht Kris.
 
Met toestemming van de familie zet ik bij deze de de link naar zijn rouwbrief:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Gaat er nog iemand van hier naar de uitvaart?
 
Met toestemming van de familie zet ik bij deze de de link naar zijn rouwbrief:

[Link niet meer beschikbaar]

Oh, die wilde ik inderdaad ook net posten, maar dat heb jij al gedaan. Jij kende hem persoonlijk?

Gaat er nog iemand van hier naar de uitvaart?

Ik zat er sterk over na te denken, wilde eigenlijk wel gaan, maar nu zie ik dat het al om 10u begint, is eigenlijk bijna niet te doen... (heb geen rijbewijs, moet dan met de trein) Ik denk er nog over na.

Edit: zelfs als ik de eerste trein neem, heb ik nog kans dat ik het niet ga redden... dus ik denk dat ik maar niet ga.
 
Iemand geweest?
Bizar wetende dat hij het zelf min of meer heeft georganiseerd
 
DBB, vandaag 4 mnd geleden overleed mijn zoon Kris. Ik wil iedereen bedanken die er (langs deze weg) was voor Kris ! De geplande reis is spijtig genoeg niet meer kunnen doorgaan. Hij heeft van andere dingen genoten o.a. uit eten gaan enz. Hij voelde zich bij jullie gerespecteerd - hij was daar héél fier op - en sprak dikwijls over DBB. Het respect was wederzijds !
Indien iemand graag nog een gedachtenisprentje heeft, laat maar iets weten.
Sorry voor deze late reactie, maar ik heb overal mijn weg een beetje moeten zoeken.
P.S. : Ik heb Kris beloofd dat zijn boek er zéker gaat komen !
Groeten aan iedereen !
Ann.
 
DBB, vandaag 4 mnd geleden overleed mijn zoon Kris. Ik wil iedereen bedanken die er (langs deze weg) was voor Kris ! De geplande reis is spijtig genoeg niet meer kunnen doorgaan. Hij heeft van andere dingen genoten o.a. uit eten gaan enz. Hij voelde zich bij jullie gerespecteerd - hij was daar héél fier op - en sprak dikwijls over DBB. Het respect was wederzijds !
Indien iemand graag nog een gedachtenisprentje heeft, laat maar iets weten.
Sorry voor deze late reactie, maar ik heb overal mijn weg een beetje moeten zoeken.
P.S. : Ik heb Kris beloofd dat zijn boek er zéker gaat komen !
Groeten aan iedereen !
Ann.

Ben erg benieuwd naar dat boek en mooi dat hij toch nog van de donaties van dbb leuke dingen heeft kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, Ann. Zullen moeilijke tijden zijn en respect dat je hier reageert.

Mooi om te lezen dat Kris toch nog heeft kunnen genieten in de tijd die hem nog resteerde en dat wij daar een steentje aan hebben kunnen bijdragen. We zullen Kris de strijder in ieder geval niet snel vergeten hier.
 
Goed te horen dat zijn boek doorgaat.. ik lees net opnieuw zijn beschrijvingen.in de OP en krijg nog steeds de rillingen als ik t lees. Kris, rip strijder
 
DBB, vandaag 4 mnd geleden overleed mijn zoon Kris. Ik wil iedereen bedanken die er (langs deze weg) was voor Kris ! De geplande reis is spijtig genoeg niet meer kunnen doorgaan. Hij heeft van andere dingen genoten o.a. uit eten gaan enz. Hij voelde zich bij jullie gerespecteerd - hij was daar héél fier op - en sprak dikwijls over DBB. Het respect was wederzijds !
Indien iemand graag nog een gedachtenisprentje heeft, laat maar iets weten.
Sorry voor deze late reactie, maar ik heb overal mijn weg een beetje moeten zoeken.
P.S. : Ik heb Kris beloofd dat zijn boek er zéker gaat komen !
Groeten aan iedereen !
Ann.

Jezus, wat een verhaal zeg, echt waar, respect.
 
DBB, vandaag 4 mnd geleden overleed mijn zoon Kris. Ik wil iedereen bedanken die er (langs deze weg) was voor Kris ! De geplande reis is spijtig genoeg niet meer kunnen doorgaan. Hij heeft van andere dingen genoten o.a. uit eten gaan enz. Hij voelde zich bij jullie gerespecteerd - hij was daar héél fier op - en sprak dikwijls over DBB. Het respect was wederzijds !
Indien iemand graag nog een gedachtenisprentje heeft, laat maar iets weten.
Sorry voor deze late reactie, maar ik heb overal mijn weg een beetje moeten zoeken.
P.S. : Ik heb Kris beloofd dat zijn boek er zéker gaat komen !
Groeten aan iedereen !
Ann.

Kreeg hier kippenvel van. Vind het knap dat je hier toch nog kan reageren na alles wat er gebeurd is. Heb heel veel respect hiervoor en zie ook uit naar zijn boek!
 
Back
Naar boven