Jamesss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 40kg
Hmm heb jou net positieve gegeven. Maar dat 1 puntje negatief kan ik wel hebben denk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Correctie, ik train vanaf eind juli al in de gym, en ja, weet zeer goed waarmee ik bezig ben, neem er milk thisle naast, en heb ruim genoeg clomid in huis for the record+ bloedtests laten doen om de 2 weken

Hey,
2 weken geleden was men susto-decakuur gedaan (9 weken totaal)
Ik was 10 Kg bijgekomen en zeer tevreden met het resultaat, het was mijn eerste kuur.
Nu ben ik vorige vrijdag plots heel ziek geworden, ik had een maag-darmontstekingsinds gisteren gaat het veel beter...
Maar ik ben in 1 weekend zo even 9 Kg verloren.
Zo kerel dit is echt k*t voor je man.
Wat ik weet is dat je spiermassa niet in een weekend kwijdt kan raken, dat is bijna onmogelijk. Het zal wel zoals al gezegt is, vocht en beetje vet vel zijn.
Of je die kilo's terug kan winnen, dat denk ik niet.
Heb je ook geen waterkopke meer, of heb je die nog wel.![]()
Ik wens je beterschap kerel.

Correctie, ik train vanaf eind juli al in de gym, en ja, weet zeer goed waarmee ik bezig ben, neem er milk thisle naast, en heb ruim genoeg clomid in huis for the record+ bloedtests laten doen om de 2 weken
Kwam gister nacht om 7uur 's ochtends thuis van een avondje amsterdam vol coke en bier, ik ben echt wel een kilotje spier kwijtgeraakt!![]()
Wat zeg je nou man.
Wat zeg je nou man.
Vol coke en bier, bier snap ik maar coke voor jou.![]()
Dat past toch niet bij jou kerel kom op jo.

Af en toe moet kunnen vind ik...we zijn geen professionals dus een beetje aan je sociaal leven denken mag ook nog wel![]()

junkies![]()
Spuiten en snuiven he.![]()
Spuiten oke, maar snuiven![]()
Ik moet groeien man en dat kan echt niet met snuiven vriend.
Dus hier bij raad ik jou dat onmiddelijk af.
Het boeit me echt weinig of het slecht voor je is. Doe het zo zelden 
Ik doe dat eens in de 3 maanden ofzoHet boeit me echt weinig of het slecht voor je is. Doe het zo zelden
![]()
, we blijven even goede vrienden.
He Ahmet, hoe doe jij dat met Ramadan?
Da`s eigenlijk ook niet zo goed voor je massa!

He Ahmet, hoe doe jij dat met Ramadan?
Da`s eigenlijk ook niet zo goed voor je massa!