XXL Nutrition

Ziekte na men kuur

• Topic Starter Topic Starter
Nou toppie
Als we dan toch aan het afdwalen zijn doe ik mee
Trouwens heel dat karmagedoe snap ik de balle van (als je er geld voor krijgt of groot van wordt mag je het uitleggen, anders laat het maar)

Nu kom ik van de gym en daar hebben ze het allen in koor afgeraden om nu terug te kuren.
Er zit wss nog AAS in me body dus nog even goed doortrainen en dan binnen 2 maandjes terug ervoor gaan.
Nu eerst even men lichaam terug wakker schudden.

Greetz

Karma shizzle staat hier uitgelegd:[Link niet meer beschikbaar]

Verstandige keuze trouwens!!

Correctie, ik train vanaf eind juli al in de gym, en ja, weet zeer goed waarmee ik bezig ben, neem er milk thisle naast, en heb ruim genoeg clomid in huis for the record ;) + bloedtests laten doen om de 2 weken

Jezus man je traint nog niet eens een half jaar, waar ben je in godsnaam mee bezig???

Bloedtest om de 2 weken door wie? een arts? weet je arts dan wel dat je aan de a.s. zit terwijl je pas een paar maanden aan het trainen bent?

Als hij dit weet is het een fijne dokter hoor.

Jij bent echt verkeerd bezig 19 jaar nog maar, net aan het trainen nu al kuren en dan heb je nog een foute dokter ook nog:scratch:

Als ik het telefoonnummer van je moeder had zou ik haar bellen:haha:

Groot gedeelde van die 9kg die je hebt verloren was je sowieso wel kwijt geraakt in de loop van de aankomende 2 maanden...

Er is een groot verschil tussen "gains" en gewonne HARDE spiermassa!

Hey,

2 weken geleden was men susto-decakuur gedaan (9 weken totaal)
Ik was 10 Kg bijgekomen en zeer tevreden met het resultaat, het was mijn eerste kuur.
Nu ben ik vorige vrijdag plots heel ziek geworden, ik had een maag-darmontsteking :shake: sinds gisteren gaat het veel beter...
Maar ik ben in 1 weekend zo even 9 Kg verloren.

Zo kerel dit is echt k*t voor je man.

Wat ik weet is dat je spiermassa niet in een weekend kwijdt kan raken, dat is bijna onmogelijk. Het zal wel zoals al gezegt is, vocht en beetje vet vel zijn.
Of je die kilo's terug kan winnen, dat denk ik niet.

Heb je ook geen waterkopke meer, of heb je die nog wel.:D

Ik wens je beterschap kerel.

Zo kerel dit is echt k*t voor je man.

Wat ik weet is dat je spiermassa niet in een weekend kwijdt kan raken, dat is bijna onmogelijk. Het zal wel zoals al gezegt is, vocht en beetje vet vel zijn.
Of je die kilo's terug kan winnen, dat denk ik niet.

Heb je ook geen waterkopke meer, of heb je die nog wel.:D

Ik wens je beterschap kerel.

Kwam gister nacht om 7uur 's ochtends thuis van een avondje amsterdam vol coke en bier, ik ben echt wel een kilotje spier kwijtgeraakt! :o

Correctie, ik train vanaf eind juli al in de gym, en ja, weet zeer goed waarmee ik bezig ben, neem er milk thisle naast, en heb ruim genoeg clomid in huis for the record ;) + bloedtests laten doen om de 2 weken

oftopic, laatste.

:roflol: :roflol:

Kerel ik was de eerste die tegen jou zij dat jij niet moest gaan kuren, je was zo eigenwijs dat je toch perse wou gaan doen.

ik ben benieuwt wat jij daar nog van gaat behouden, ik zal je zeggen niet veel. mss 1 of 2 kilo maar daarna je zult zien dat je bijna niet meer zal gaan groeien.

Dus heel dom.

Kwam gister nacht om 7uur 's ochtends thuis van een avondje amsterdam vol coke en bier, ik ben echt wel een kilotje spier kwijtgeraakt! :o

:eek: Wat zeg je nou man.

Vol coke en bier, bier snap ik maar coke voor jou.???

Dat past toch niet bij jou kerel kom op jo.

Af en toe moet kunnen vind ik...we zijn geen professionals dus een beetje aan je sociaal leven denken mag ook nog wel;)

junkies:D

Spuiten en snuiven he.:D

Spuiten oke, maar snuiven:eek2:

Ik moet groeien man en dat kan echt niet met snuiven vriend.

Dus hier bij raad ik jou dat onmiddelijk af.

Beter 1 zaterdag een grammetje sos dan heel de avond aan het bier.

Word je nog lekker 'ripped' van ook! ;)

ontopic:

Als je zoveel kilo`s verliest in 1 weekend dan was het echt gare massa. Vocht en vet wel te verstaan. Al vind ik dit wel een beetje erg veel voor 1 weekend! Was je ziek zat je aan de sos en bier dan zou het misschien kunnen.:p

Ook erg goed voor je lever en nieren natuurlijk, dat is iets dat ik nooit meer zal gebruiken. Hou het liever gewoon bij 2biertjes en daar drink ik dan wel 2liter water bij om te compenseren.

He Ahmet, hoe doe jij dat met Ramadan?

Da`s eigenlijk ook niet zo goed voor je massa!

He Ahmet, hoe doe jij dat met Ramadan?

Da`s eigenlijk ook niet zo goed voor je massa!

Denk je dat ik aan Ramadan kan doen kerel.

Als ik drie uur niet gegeten heb begin ik al te shaken.

Trillen in de handen, zweten gewoon een k*t gevoel.

Ik woog 65 toen ik beggon met BB en nu weeg ik 107kg bij 1,76m
Dus al die gains vragen konstant om voeding.
Geen Ramadan voor Amed.:D

Zelfs als ik uit ga neem ik mijn Brinta en shake mee kerel, af en toe naar de auto om te eten:D

Laat staan Ramadan doen.

En nu niet meer ouwehoeren.

Weer ontopic junkies.:D

Terug
Naar boven